Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 04-04-22 kl 09:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen, godtfolk!

Litt sliten musikant på hjemmekontor. Helgen var fantastisk både med tanke på spilling, resultater, festligheter og sosialt samvær.
Postet 04-04-22 kl 10:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Plutselig på kontorkontor. Guttungen har glattkjøring i dag og måtte ha stått opp 0430 om jeg ikke hadde kjørt han og så vondt vil jeg han ikke så da fikk jeg heller være på kontorkontor i dag også.
Postet 04-04-22 kl 10:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg sitter og gjesper litt på kontorkontoret.

Strålende helg med fest og greier. Og da er det verd å gjespe litt i dag.
Postet 04-04-22 kl 10:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Jeg er på jobb og gru-gleder meg til infomøte/intervju om jobb ved akuttmottak for flyktninger senere i dag.
Postet 04-04-22 kl 10:46 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Spennende, Pappalille; lykke til!

Litt regn i sør, men det er bare fint.
Postet 04-04-22 kl 11:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det regnet i morges og ungen syklet til skolen. Nå snør det, det legger seg, det er ikke piggdekk på sykkelen og det er nesten 5 km hjem. :ikke årets mor:
Postet 04-04-22 kl 11:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tvi tvi, Pappalille!

Jeg har tatt ut en feriedag i dag rett og slett, og det føles veldig greit. Er i gang med fiksing og ordning av ymse papirer og forsikringer, og har beseiret et vanskelig NAV-skjema. Snøen ute orker jeg ikke å forholde meg til, men den legger seg ikke ser det ut til.
Postet 04-04-22 kl 11:14 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Pappalille
Postet 04-04-22 kl 11:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Pappalille.

Hjemmekontor i snøværet, liten pause i teamsmøtene, så nå er hunden luftet og jeg har fått fylt opp kaffekoppen.
Postet 04-04-22 kl 11:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Fremdeles hjemme i covid karantene. Det var bedre å jogge rolig tur i dag enn i går, så satser på at dette går over på en grei måte.
Postet 04-04-22 kl 11:44 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heia Pappalille!

Jeg er inne i en skummel fase, jeg leverer fra meg et prosjekt til korrektur som jeg ikke har hatt tid til å jobbe nok med. Litt irriterende at dette er en sånn ting med byline. Jeje. Det blir bare en litt travel påske hvis det er mye som tas nå.
Postet 04-04-22 kl 11:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mandag her også. Følger seminar fra teams, det er sånn passe inspirerende.
Postet 04-04-22 kl 12:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pappalille

Jeg har ikke tid til at faturasystemet bare henger.
Postet 04-04-22 kl 13:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Dette er det snåleste opplegget jeg har vært med på, og jeg tror jeg må filleriste saksbehandleren min på NAV. Her er jeg ikke sikker på at jeg har noe å gjøre, gitt... O.o
Postet 04-04-22 kl 17:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jøss, så rart Pappalille. Hva skjedde?
Postet 04-04-22 kl 18:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no