Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-03-22 kl 09:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Klokkene som ikke gjorde det selv er stilt, frokost er spist og ovnene skrudd opp. Ser ut på det kjipe været og på YR, som viser at det skal fortsette utover uka. Det er dessverre mi skyld, som kjøpte meg nye joggesko i går. Må bare beklage til alle nordpå.
Postet 27-03-22 kl 10:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg liker ikke sommertid.
Postet 27-03-22 kl 10:33 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag skal poden spille kamp i Ski. Jeg skal straks reise for å se på. Senere i dag skal jeg trene.
Postet 27-03-22 kl 10:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Elsker sommertid . I dag står rydding av klesskap på planen. Først frokost og en liten fjelltur, bare venter på at regner skal gi seg først.
Postet 27-03-22 kl 10:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Sommertid ja, det er vel bra.
Planen er jobb, trene og slappe av. Det gledes til påske.
Postet 27-03-22 kl 11:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Øvelseskjøre mer, turen går til flyplassen. Skru opp en hylle i bod og ha middagsgjester.
Postet 27-03-22 kl 11:53 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg synes fremoverskruing er noe herk. Blir trøtt for seint søndag kveld, og mandag er et mareritt, ikke minst for minst halvparten av barna..
Det var full fest her i går , etter en god dag med barnas korps, som vant over den største konkurrenten med 2 poeng
Postet 27-03-22 kl 12:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det som er okei med sommertid er at det er bittelitt greiere å stå opp med valpen når kl viser 07 enn 06, som den var i dag.

Nå har vi hatt puddelspa, så sommerlooken er på plass. Mye styr og krever fire hender for ett stk 5 kg puddel…
Postet 27-03-22 kl 12:20 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Klokka ja. Må få retta på de som ikke retter seg selv.
Hadde helt glemt det til jeg leste her. Enda jeg kommenterte der i går kveld. Men da skjønner jeg jo hvorfor jeg stussa på at jeg våkna "sent".
Postet 27-03-22 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg hater sommertid. HATER sommertid. HATER HATER HATER sommertid.
Postet 27-03-22 kl 13:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Nei til sommertid! :demonstrasjon:

Klokkesnu er generelt djevelens verk, og sommertid er verst. Det er det også faglig belegg for å hevde. Permanent «vintertid» er det som er best for søvnen, hørte jeg på radio i dag. At folkemeningen er at sommertid er best, mente forskeren måtte skyldes at folk forbant ordet med kald hvitvin i sommerkvelder.
Postet 27-03-22 kl 15:08 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg vil heller ha dagslys på ettermiddagen og kvelden enn på dagen når jeg er på jobb. Så jeg heier på sommertid!

Bare ikke akkurat i dag, da. Dagens utflukt startet uhorvelig tidlig.
Postet 27-03-22 kl 15:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Vintertid hele året! Jeg trenger motivasjon for å dra meg ut av dynene, og mer dagslys på morgenkvisten hjelper godt. Men uansett må det bli slutt på denne hersen snuingen. Bestemmer de sommertid året rundt kommer jeg ikke til å gå i demonstrasjonstog mot det.
Postet 27-03-22 kl 15:48 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er jo vintertid som er den riktige tida (etter når sola står høyest på himmelen). Sommertid er noe møkk. Greit nok i dag når vi kan late som ingenting, men i morgen blir det fælt. Og i småbarnstida var det jo helt uutholdelig!
Postet 27-03-22 kl 16:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Sommertid er noe drit. Klokkesnu er noe drit. Ferdig snakka. Grmpf.
Postet 27-03-22 kl 16:26 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg bryr meg lite om klokkestilling, og enda mindre i år. Har brukt mesteparten av helgen på å ligge på sofaen og være skikkelig forkjøla, så klokka kan væer hva den vil.
Postet 27-03-22 kl 20:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Melder meg inn i hylekoret som hater sommertid - jeg lander ikke før vi får tilbake normaltiden. Det er akkurat som om kroppen er i konstant stress og ikke finner roen.
Postet 27-03-22 kl 23:01 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Jeg stemmer på vintertid hele året. Jeg er ikke trøtt nå!
Postet 28-03-22 kl 00:25 av Karamell Karamell er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no