Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-03-22 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
God morgen i finværet!

Her skal det strikkes i helga og det er alt jeg har av planer. Det er veldig fint.
Postet 12-03-22 kl 09:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Strålende sol i fjellet. Jeg våknet helt av meg selv halv åtte, og gleder meg til en lang dag i slalåmbakken.
Postet 12-03-22 kl 09:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, yngste var så heldig å bli invitert med til Oppdal i dag, så da får hun prøvd seg litt i bakken. Klarte å skrape sammen utstyr som passer sånn ca, men tror vi må oppgradere skiparken litt. Resten av oss skal nyte sola.
Postet 12-03-22 kl 09:46 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Strålende vær her. Jeg sitter og vurderer nynorsktekster; det er hovedplanen for dagen. Pause om en times tid for å dra på løpetime, og middag hos venninne i kveld, men ellers blir det jobbing i finværet.
Postet 12-03-22 kl 09:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skal på bruktbutikk mm og rydde ferdig. Terrassen må gjøres koselig.
Postet 12-03-22 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Dugnadsinnsats på Distriktsmesterskap for skolekorps, blide mennesker og herlig stemning!
Postet 12-03-22 kl 11:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Addison, 4. divisjon i dag og 1. divisjon i morra. Sees vi??
Postet 12-03-22 kl 11:22 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jepp Palmen!
Postet 12-03-22 kl 11:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Postet 12-03-22 kl 11:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tåkete og surt her.
Har allerede vært på butikkrunde. Fått kjøpt det jeg manglet til boden. Kjekt med tilbud.
Postet 12-03-22 kl 11:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Yngste her ble også invitert med på ski i helgen. Siden hun er utvokst i beina, kjøpte jeg nye alpinstøvler til henne. Arveski etter broren hadde vi i boden. Jeg har plassert meg selv i en solkrok på terrassen i vindkastene. Jeg har fått på meg turklær og venter på inspirasjon og motivasjon.
Postet 12-03-22 kl 12:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Strålende sol ute, men kraftig og sur vind.
Her er det strikketøy og klesvask på planen i dag.
Postet 12-03-22 kl 12:01 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Her er det fantastisk nydelig vær, strålende sol og vindstille. Snøen smelter i rasende fart og blomsterbedene eksploderer i hvitt, lilla og gult. Tulipanene har begynt å komme opp og gåsungene popper frem på trærne. Vår, ass.
Postet 12-03-22 kl 12:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Grusom løpetime med bakkeintervaller, men deilig nå som jeg er ferdig. Snart dusjen, så skal jeg vurdere flere tekster før en tur i sola, med innlagt lunsj med venninne.
Postet 12-03-22 kl 12:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har intenst jobba med å tenke at det IKKE er vår fordi det sikkert kommer minst en runde til med snø i mars, men nå har det vært vårlig i ei uke, og jeg innser at på tirsdag kan jeg faktisk løpe ute i stedet for på mølla.
Postet 12-03-22 kl 12:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag. Her skal poden spille distriktsmesterskap i dag. Jeg er trøtt og sliten, men må snart hive meg selv i dusjen.
Postet 12-03-22 kl 13:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hei! Har en fantastisk totimers Yin yoga-økt i kroppen fra i formiddag. Nå ut og øvelseskjøre med eldste før jeg skal på bursdagsfest i kveld. Fin lørdag. Og så er det sol!
Postet 12-03-22 kl 15:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Etter en lang dag i bakken er det deilig med et glass hvitvin på verandaen i siste rest av solen. Snart middagslagingen, må bare få på et par fregner til.
Postet 12-03-22 kl 17:23 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvordan gikk det med poden, Blånn? Hvilket korps? Våre minste kom hjem med en 3. plass og er strålende fornøyde.
Postet 12-03-22 kl 22:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
De vant 4. divisjon, gitt.
Postet 12-03-22 kl 22:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Så utrolig bra, Palmen!
Postet 12-03-22 kl 22:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Åååå! Grattis Blånn! Det var der vi ble nr 3! Så gøy!
Postet 12-03-22 kl 22:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye til dine, Blånn, og Palmen! Utrolig moro å være tilbake i DM-gamet, bare blide mennesker og stor stas fra morgen til kveld!
Postet 12-03-22 kl 23:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Veldig bra arrangert DM, Addison og co! Stolt aspirant som storkoste seg her og.
Postet 13-03-22 kl 00:34 av nokon nokon er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no