Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 19-02-22 kl 09:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Inne fra coronaheimen
Ikke mange planer her idag, OL på tv, avis og hvile. Heldigvis kjennes kroppen litt bedre idag, men hals og ører kan ta seg en bolle.
Ønsker alle en fin lørdag.
Postet 19-02-22 kl 09:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Trixie!
Jeg er syk fremdeles, men alene hjemme, i motsetning til resten av uken . Planlegger en rolig dag..
Postet 19-02-22 kl 09:59 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Vi flytter, aldri mer. Er så stiv og støl at jeg knapt kan gå. Siste rest i dag, tror jeg.
Postet 19-02-22 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Tom for kaffe, så te og avis før ut og kjøpe ski til eldste.
Postet 19-02-22 kl 10:09 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig lørdag uten særlige planer. På en måte er det deilig, fordi jeg da får hvilt litt, på den andre siden er det fryktelig kjedelig.
Postet 19-02-22 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Rolig lørdag her også. Jeg hadde vage planer om å kanskje ta på brodder og gå en rolig fjelltur. Men nå begynte det å snø, de hadde jo meldt sol.....så da kanskje jeg bare blir sittende her da. Rydde i mitt og yngstes klesskap. Der tror jeg det er potensiale for donasjoner.
Postet 19-02-22 kl 10:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Alt annet enn rolige planer her, bare jeg kommer meg ut av senga. Vi skal ut og fly! Vinterferie!
Postet 19-02-22 kl 10:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vinterferie ja, det har jo jeg også! God tur, Timar!
Postet 19-02-22 kl 10:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nyt vinterferien, da dere! Enda en uke til skolens vinterferie begynner. Jeg tror jeg tar 2 dager fri da. Og i mellomtiden har det blitt avklart en tur på fjellet om en liten stund. Og det har sluttet å snø. Lørdagen sin det!
Postet 19-02-22 kl 10:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er enda en uke til vinterferie. Eldste gikk i kjelleren da hun oppdaget det, hun trodde det var denne uken.

Ingen planer her heller, vi voksne er fortsatt syke.
Postet 19-02-22 kl 11:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En uke til her også. Nydelig ute, men har null energi.
Postet 19-02-22 kl 12:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Flere som må vente på vinterferie. Måtte fnise for et par dager siden da værmelderen på NRK kunne fortelle at Nord-Norge ikke ville få like fint vær som Østlandet i vinterferien. Er vel ikke så farlig hva slags vær vi har i vinterferien deres, så lenge det blir bra i vår ferie? (Så gjenstår det å se om det blir det, da. )
Postet 19-02-22 kl 13:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er snart ferdig med å jobbe for i dag, venter bare på et par avklaringer før jeg logger av. Blir jobbing mi morgen også, da med en power query som ikke helt vil fungere når den flyttes over på teams. Alltid morsomt når kilden har et navn som ikke helt stemmer... MEn i morgen har jeg litt eksperthjelp i han jeg er sammen med. Vi har forøvrig vært sammen i 5 år i dag. Utrolig nok. It's been a bumpy ride for å si det pent.
Postet 19-02-22 kl 13:20 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg hadde nådd 13000 skritt før klokka 12 i dag. Gikk til og fra senteret og var på løpetime der.

Nå strikker jeg, og prøver å motivere meg til å begynne å vurdere norsktekster. Har som mål å ta ni i dag, før jeg skal på kino. Da har jeg 13 igjen å ta i morra og mandag, så elevene får dem tilbake tirsdag og er klare til å skrive på nytt på onsdag. Får faktisk inn fra begge norskklassene mine da, så jeg vet hva jeg skal gjøre i vinterferien.
Postet 19-02-22 kl 13:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg pleier aldri å ha vinterferie. Men barna har, naturligvis. De skal drive dank
Postet 19-02-22 kl 14:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Men i alle dager. Har vært på tur, og det var oppholdsvær flere ganger! Og nå sitter jeg altså på verandaen med pledd, dunjakke og lue, og det skinner sol. Første gang med sol i 2022, tror jeg. I hvertfall som har sammenfalt med at jeg har hatt fri. Magisk. Varer ikke mange minuttene til…, men tar det jeg får.
Postet 19-02-22 kl 14:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg tror du har rett, Fintdethei - det ser ut som sol fra denne siden av veien også :forbløffet:
Postet 19-02-22 kl 14:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Den veldig unge damen i dyrebutikken sa "God ferie!" til meg da jeg hadde kjøpt mat til hundene, og jeg ble helt overrasket. Har ikke tenkt på at det er ferie nå i det hele tatt. Folkehøyskoleungen er i et annet fylke og har ferie neste uke.

Her var det nydelig vær, så jeg planla tur med hundene, skulle bare rydde litt først, og plutselig er det overskyet.
Postet 19-02-22 kl 14:54 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fordelen med å sove dårlig er at man rekker 28 km på ski før det skyer over. Jeg er altså så utrolig glad for å ha fått gått en fantastisk skitur i Nordmarka i dag.
Postet 19-02-22 kl 17:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg er på hytta, ca 2 cm snø her, blir et par dager og gleder meg veldig til fri hele neste uke. Føles som vill luksus å ta fri hele uka bare fordi!
Postet 19-02-22 kl 18:08 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag. Sløv dag så langt, men nå er jeg på trening. Puh. 30 minutter på mølle. Nå 7 ulike øvelser for beina. En runde med bulgarsk utfall nå, så en rolig stekk. Flink jeg!
Postet 19-02-22 kl 18:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no