Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 11-02-22 kl 09:06 av Kaffestuggu

Endelig.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
him sin avatar
Ja! Fredag!
Postet 11-02-22 kl 09:07 av him him er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

En del møter på tapeten i dag, ellers så ligger en lang ut planfri helg foran meg. Ser veldig frem til det altså.
Postet 11-02-22 kl 09:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

I kveld skal mannen og jeg endelig se "Trøffeljegerne fra Piemonte" på kino. Det blir fint.

Men først litt (mer kaffe, og så) jobb.
Postet 11-02-22 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var tidlig oppe og fikk unna en del jobb. Så nå tar jeg snart en pause og ser på 15 km langrenn.

Det er møte med Sverige kl 10, så jeg er spent på om det blir litt intern kniving.
Postet 11-02-22 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sykemeldt fredag og ser på langrenn mens jeg drikker kaffe. Ingen planer, annet enn å gjøre litt helgerent.
Postet 11-02-22 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Men, hvor ble det av denne uken, egentlig??
Og fredag er den beste dagenog i dag har jeg fri og skal ut og gå i skogen med min firbente pelsvenn
"Trøffeljegerne fra Piemonte" ser ut som en nydelig film - den skal jeg se også.
Postet 11-02-22 kl 09:22 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er alene hjemme! At alle er ute av huset er jo nesten noe å sette kryss i taket for.

Jeg ser frem til helg og vinklubb. Litt greier å ordne er det jo, det er min tur til å være vertinne, men det går nok fint. Det skal bli koselig å se dem alle igjen, det er evigheter siden sist.

Ellers har jeg hintet veldig tydelig til ungene at jeg forventer at de anstrenger seg litt på søndag og baker ei kake eller noe sånt. Vi driver ikke å kjøper noe til mors- og farsdager, men litt stats kan det være.
Postet 11-02-22 kl 09:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morsdag, ja. Ingen av ungene er i nærheten av meg på søndag, spent på om de husker det likevel.
Postet 11-02-22 kl 09:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Min uke gikk med til korona; greit å kunne krysse det av listen.

Nydelig vær ute, flott soloppgang, men kaldt.

Jeg har sagt jeg forventer masse kos og klemmer på morsdagen, men ikke noe mer. Vi bestiller nok noe mat og går ned til min mor med og "feirer" litt der. Det er en stund siden vi har vært sammen, pga korona på oss, men nå er vi nok trygge.
Postet 11-02-22 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag ja, det gikk fort. Vi får storinnrykk til helga. Så hjemme må det vaskes og shines!

Men det blir hyggelig med en sosial helg med storfamilien.
Postet 11-02-22 kl 10:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste sykemeldingsdag her. Jeg jobber nå litt likevel. Fikk ikke sove før i 3-tida i natt, så jeg er ganske trøtt og har lavt tempo. Ble ikke noe bedre av den dårlige nyheten at eksamen er avlyst igjen.

Nå skal jeg i dusjen før jeg stikker ut for å spise lunsj med ei venninne om ei stund. Må innom en tur på jobb også.
Postet 11-02-22 kl 10:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg synes denne uken har vært lang, jeg. Sikkert fordi vi venter på en avklaring som forhåpentligvis kommer i dag. Rolig hjemmekontor før tett i tett-møter, men så skal jeg til byen og på middag og show og bobler!
Postet 11-02-22 kl 10:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret for noen timer.
Har OL på lydløs på mobilen.
Sovet dårlig og snikende hodepine. Dvs hodet får alltid svi for for lite søvn.
Postet 11-02-22 kl 11:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hodepine her også...

Fikk besøk av noen som skulle skifte fiber i bredbåndet i 9 tida. Trodde det var en kjapp sak, men de brukte halvannen time, og vi var jo da uten nett i den tiden. Men, nå er det tilbake heldigvis, og jeg kan fortsette arbeidsdagen.
Postet 11-02-22 kl 12:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Du store, omsider har vi fått korona i hus. Minsten våknet med frysninger, og har tydelig positiv test. Tror han er nesten sistemann på trinnet, han har lekt med barn han nesten ikke kjenner hele uken Bare synd han har bursdag på søndag..
Timingen er god for min del - akkurat ferdig med to store greier på jobb.

God helg alle sammen!
Postet 11-02-22 kl 12:21 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
God bedring til minsten, Appelsin!
Postet 11-02-22 kl 12:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fredag og hjemmekontor og endelig ferdig med møtebonanza. Minsten er hjemme, men har ikke covid, er bare pjusk.
Gleder meg til helg nå, har vært en hektisk uke rett og slett.

God bedring til minsten Appelsin!
Postet 11-02-22 kl 12:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fredag! I helga blir det hyttetur på Oppdal og kidsa ser frem til to dager i bakken. Hyggelig å bli invitert!
Postet 11-02-22 kl 12:54 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Så deilig med skihelg, Vixen. Vi håper på det i vinterferien.
Postet 11-02-22 kl 13:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til pasienten Appelsin, synd med bursdagen. Vår mellomste feiret akkurat sin bursdag med venner, nesten en måned på overtid.
Postet 11-02-22 kl 15:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Tidlig fra jobb i dag. Skal til fysio og sjekke knær og hofter. Men rakk en forfriskende slosskamp mellom to gutter på 7. trinn rett før jeg skulle løpe for å rekke timen. En av slosskjempene ble overlevert til sosiallærer. Den andre er foreløpig i klassen.
Postet 11-02-22 kl 15:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God bedring til minsten Appelsin.

Her har gutta kommet fra skolen og de er i strålende humør, helgehumør! Jeg skal lage kylling og pastasalat på forespørsel fra M, og så skal jeg og ei venninne på kino i kveld. Filmen er en chick-flick som heter Marry Me, og det er en happenings med gratis velkomstdrikk og noe trekning av premier osv. I luxus-salen. Jeg gleder meg!
Ellers er gutta godt informert om morsdag på søndag, og jeg har bestilt kake fra bakeren. Jeg forventer meg klemmer og kos på dagen. Kanskje et kort om jeg er heldig.
Postet 11-02-22 kl 15:54 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Husets yngste har reist for å ta PCR test, selv med negative hjemmetester. Han er syk, menjeg mistenker at det er forkjølelse da. Men hans tyrer dette selv og greit å få tatt "skikkelig" test når han er såpass dårlig. Snart er arbeidsdagen ferdig, selv om jeg sikkert blir sittende lengre. FOrbereder meg mentalt på å endre formler på regnark som nå skal deles på teams. MIstenker at formelene øker betraktelig i lengde da.
Postet 11-02-22 kl 16:43 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no