Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 11-11-21 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Nok en dag med hodet over vannet på jobb.

Det er jammen bra, for rundt oss privat øker antall dramatilfeller i fart med smittetallene. Vi pakker rundt så godt vi kan før vi drar på vår planlagte to dagers tur til Venezia i morgen. Men det blir med en liten bismak.
Postet 11-11-21 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Litt stressa i dag, og VELDIG trøtt. Sovna ikke før ca. halv 3 i natt, og sov litt av og på frem til kl. 6, så det blir en hard dag.
Postet 11-11-21 kl 09:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret og her er det foreløpig stille.
Sliten etter runden i går. Dessuten driver jeg med julevasken her og der. Så er en smule kaos hjemme. Nå er det alt av sengetøy og overmadrasser på gutta rom, samt veggvask.
Bådedet og kaoset er slitsomt.
Postet 11-11-21 kl 09:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Mornings! Fortsatt helt ute av vater etter helgen, og i dag skal jeg ut med en gjeng fra jobben. Alle på Oslo-kontoret er invitert, men av 16 pers kommer kun 6. Jaja, det var vel et forsøk verdt.
Postet 11-11-21 kl 09:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er glatt ute i dag, men veldig fint å rusle i frisk vinterluft når jeg har dunkåpe. Hunden løp i ren fryd på morgenturen, fin start på dagen.
Postet 11-11-21 kl 09:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg var oppesen i går og glad for at jeg hadde brøytet meg vei for å gjøre konsentrasjonsarbeid på jobb. Så driver folk å blir syke, på min bekostning. Jeg må skaffe vikarer, og når vikarer ikke kan skaffes så må jeg trå til selv. Og flytte på konsentrasjonsjobben enda litt til. Jeg er ikke sur på sjuklingene altså, bare litt misunnelig fordi kroppen min aldri blir dynesyk.

Nuvel. Fint med forståelsesfull leder, som hjelper meg med å ploge og støtter meg i harde prioriteringer.
Postet 11-11-21 kl 09:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så kjedelig tink!

Jeg har hjemmekontor og konsentrasjonsarbeid i bøtter og spann. Mangler bare arbeidslyst...
Postet 11-11-21 kl 09:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen. Kontor foran peisen foreløpig, ingen møter før 1030 (!). Så har konsentrasjonstid, mangler bare konsentrasjon.
Postet 11-11-21 kl 09:56 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siden jeg forsov meg startet jeg med hjemmekontor i pysj. Greit når kamera på PC streiker.

Skal bevege meg til kontoret etterhvert. Skal bare ha litt mer kaffe og lesetid.
Postet 11-11-21 kl 11:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på kontorkontor fordi jeg hadde møter. begge møtene ble avlyst etter at jeg hadde kommet på jobb og jeg tror at jeg kunne klart å argumentere for hjemmekontor dersom jeg hadde visst det i tide.

Men, men det er snart helg og den er full av logistikk, så man skal ikke kjede seg.
Postet 11-11-21 kl 11:18 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på kontorkontor, og prøver å være effektiv med konsentrasjonsarbeid samtidig som jeg blir avbrutt hvert fjerde minutt. Null stress.
Postet 11-11-21 kl 11:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har begge ungene hjemme, og startet dagen med en tur på treningssenteret for å løpe intervaller. Om vel en time drar vi til kirka til bisettelsen til stefaren min.
Postet 11-11-21 kl 11:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det betyr at poden rakk hjem, Stompa! Så bra. Tenker på dere.
Postet 11-11-21 kl 12:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så bra at dere er samlet, Stompa!
Postet 11-11-21 kl 12:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Dagen så langt har bestått i en rekke arbeidsoppgaver. Og særdeles lite ledelse. Kan nevne fjerning av tegnestift fra barnefot, influensavaksine og fjerning av bæsj på et elevtoalett (at små barn kan ha så mye bæsj…). Det kan jo bare bli bedre, eller?
Postet 11-11-21 kl 13:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Kontor-kontor, og kantina har bidratt med en fest av en lunsj. På ekte.

Det er jo unektelig ganske hyggelig med kontorkontor, får utnytte det så lenge det varer.
Postet 11-11-21 kl 13:55 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no