Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 09-11-21 kl 06:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Er kommet på bussen til sørlandet og det høres ut som et firma på tur også skal være med. Så mye for arbeidsro.
Postet 09-11-21 kl 06:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Dagens første møte unnagjort. Ute pøsregner det. Hunden får vente litt med tur......
Postet 09-11-21 kl 07:42 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Feiga ut litt i regnet, og tok bilen. Angrer nå, for jeg vet at det gjør meg godt å sykle. Må jobbe litt med hodet der, altså.

En del å tenke på på hjemmefronten. Tenårene er ikke bare bare ...
Postet 09-11-21 kl 08:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret i dag jeg også, i et skikkelig ruskevær.
Postet 09-11-21 kl 08:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er det hjemmekontor for å kunne kjøre nesten friskt forkjølelsesbarn til skolen "vondt i foten". Jaja, mellomste har klaget over kvalme og er på vei hjem etter at jeg insisterte på at "kanksje du blir bedre av frisk luft". Jeg kan kanskje arresteres for forskjellsbehandling, men det er forskjell på 13 og 9 år altså.
Postet 09-11-21 kl 08:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tenåringsutfordringer her også, det er ganske altoppslukende.

Jeg har gått tur med hunden i regnværet, nå er det litt hjemmekontor før kontorkontor etter lunsj. Fin miks.
Postet 09-11-21 kl 08:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Usikker på om jeg skal innom IKEA på vei hjem etter jobb. De har ikke alt jeg skal ha, men trolig neste uke. Men hvem vet. Er bare 5 min omvei da.
Postet 09-11-21 kl 08:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skikkelig høstvær i sør også, men hey, kanskje strømprisen blir noe lavere?
Postet 09-11-21 kl 08:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Syklet til jobb. Det ble en våt opplevelse! Men, vaktmester sier at varmen funker i dag. Nesten 20° På kontoret kan tyde på det.
Postet 09-11-21 kl 08:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er stuptrøtt og sliten etter en helt vilt magisk helg med korpsfamilien i oljebyen. Så det er verdt det, men nokså tungt å få hodet i gang. Mørkt, kaldt og øsregn hjelper jo heller ikke på. Menmen, bare 6 uker til solsnu!
Postet 09-11-21 kl 09:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen ja.
Rolig dag hjemme, men nok å gjøre likevel. Skal trene også, bra for helsa sies det…
Regn ja, men ikke dumt mtp strømprisene.
Postet 09-11-21 kl 09:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt FP-date på morgenkvisten og er nå utstyrt med 10 nye kluter (innkjøpt fra dugnadssalg).

Jeg er full av sympati for dere som har tenåringsutfordringer. Det har jeg mye erfaring med, men akkurat nå er alt bare kjempebra hos oss ... etter noen skikkelig tøffe år på ungdomsskolen. Så jeg har all medfølelse og kjenner meg samtidig dypt takknemlig for at det kan gå over.
Postet 09-11-21 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tøff tirsdag. Jeg har vanligvis ikke undervisning før etter lønsj, men i dag er det fagdag i norsk og fullt trøkk fra start. Elevene er i hvert fall godt i gang med presentasjoner om språkhistorien på 1800-tallet, så dette blir nok bra.

Resten av uka skal jeg ha velferdspermisjon, og vikarene er i boks, så bare jeg overlever presentasjonene etter lønsj og får satt 25 karakterer, er det langhelg.
Postet 09-11-21 kl 09:30 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg satt på kontoret til 02 i natt og er tilbake nå og mener en del ting om søknadsinnretninger utformet av det forrige kulturdepartementet skal jeg være helt ærlig.
Postet 09-11-21 kl 09:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da var jeg influensavaksinet gitt. Takk til kommunen som gir oss gratis vaksine og lov til å gjøre det i arbeidstiden. Vente de pålagte 20 min. Jobbe litt også utviklingssamtale på vgs med guttungen. Dagene flyr gitt.
Postet 09-11-21 kl 12:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no