Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 13-10-21 kl 08:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her i dag. Var på kino i går og sent hjemme, og fikk da ikke sove, så jeg har sovet altfor lite i natt.
Postet 13-10-21 kl 09:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Her er det fortsatt fullt av ungdommer. Nå skal jeg straks ut og instruere en av de til ny arbeidsoppgave.
Postet 13-10-21 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Nok en snufsedag på hjemmekontor her.

Jeg har fulgt sønnen til grytidlig start på skolen, og sitter nå og klamrer meg til kaffekoppen en liten stund før jeg må innom dusjen.
Postet 13-10-21 kl 09:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
3-dagers høstferie begynner. Straks avgårde på en time på treningssenter, deretter hjem og dusje og strikke og gjøre lite, og så middag med fine folk i byen. Stort sett rinse and repeat de neste dagene. Fri uten store planer er helt ualminnelig herlig.
Postet 13-10-21 kl 09:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret og skal et møte kl 9. Vi er fire personer og jeg tror at alle 4 faktisk møter opp fysisk. Det blir helt utrolig rart, og fint.
Postet 13-10-21 kl 09:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Time til dekkskift i kveld. Det er den eneste planen min.
Postet 13-10-21 kl 09:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Halve høstferien har gått, og jeg har enda ikke klart å senke skuldrene helt. Vi har tilbragt noen dager i fjellet og noen dager på Østlandet/Innlandet, og i dag går turen hjemover over Filefjell. Resten av ferien må nok brukes til å slanke to do-listen før jobb igjen på mandag.
Postet 13-10-21 kl 09:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nydelig høstvær her i sør, men litt kaldt. Sovet litt lite i natt; tenkte på ny leilighet og salg av hus. Håper huset er solgt fredag.
Postet 13-10-21 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På kontoret for tredje dag på rad. Hardt å stå opp en time tidligere for å rekke å begynne jobb til samme tid som hjemme.
Postet 13-10-21 kl 10:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På kontorkontor, med stadig nye arbeidsoppgaver. I dag utarbeidelse av stillingsinnstruks, min egen også faktisk.
Postet 13-10-21 kl 11:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Avspaseringsdag, så jeg har sovet lenge og jobbet en time...
Postet 13-10-21 kl 11:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg snufser og hoster litt og har derfor hjemmekontor. Jeg blir liksom ikke ferdig.

På tross av snufsing m.m. fikk jeg influensavaksine i går. Jeg snakket med dem på forhånd og sa at jeg var på slutten av en forkjølelse, og siden jeg ikke hadde hatt feber på over ei uke var det greit å få unna vaksina heldigvis.

Guttene sover visst ennå, det er helt tyst fra underetasjen, men nå har jeg nesten lyst til å få dem opp og ut i det fine været.
Postet 13-10-21 kl 11:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millact: Har du fått kjøpt noe nytt?
Postet 13-10-21 kl 11:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Heldagsseminar et sted det er varmt.
Postet 13-10-21 kl 12:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Ja, kjøpte for to uker siden, leilighet som bygges, ferdig i feb. Vi får nok plass. Dyrt, men banken mener det går fint. La ut mitt hus for salg dagen etter, hatt to privatvisninger og har vanlig visning i morgen kveld samt en privat fredag morgen. Jeg tror nok det er solgt fredag; markedet er godt og de som har sett på det er veldig interesserte og ville sågar komme med bud, men jeg sa nei. Ønsker å holde visning først.
Postet 13-10-21 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med leilighet, Millact! Salget går sikkert kjempefint.
Postet 13-10-21 kl 12:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Takk! Ja, innerst inne tror jeg det går fort. Populær gate, lite eneboliger i markedet og stor tomt.
Postet 13-10-21 kl 13:32 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no