Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-10-21 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Endelig har leveransen vi har ventet på ankommet. Da er det bare å pakke på.

I helgen skal jeg til EU og møte min kjære venninne, som jeg ikke har sett siden før pandemien. Vi gleder oss SÅ MYE!
Postet 08-10-21 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God tur Eia!

Jeg har sovet veldig dårlig i natt, så det passer veldig godt med hjemmekontor. Skal bli herlig med helg. Litt småtteri på tapetet - vasking og rydding, kjøpe bursdagsgave til mannen etc.

Regn her i dag, kjentes ganske så høstlig ut ute.
Postet 08-10-21 kl 09:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått her også.
Postet 08-10-21 kl 09:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Etter to dager på kontorkontor var det deilig å lande på hjemmekontoret i dag. Det blir i tillegg en dag for lesing av dokumenter så det passer utmerket å være hjemme. Må bare komme i gang....
Postet 08-10-21 kl 09:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lov å ta det litt rolig ein fredag da, Frøy. Her skal det skaffes ID-kort til jenta, så me må til dræmmen. Det er greit det. Etterpå skal eg prøve å ikkje tenke på at høstferien går mot slutten.
Postet 08-10-21 kl 09:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God tur Eia!

Jeg har noen faste stress-drømmer: at jeg kjører bil, men sitter i baksetet slik at det er litt vrient å få kontroll over bilen (understatement), at jeg har glemt å ta på bukser og truser eller av ulike årsaker vandrer naken rundt ( ) og at jeg må gi en viktig beskjed med har gammel knappetelefon som jeg ikke får til å fungere. I natt drømte jeg at jeg hadde en nokia 3210, som var min første mobil noensinne, og den virket som jeg ville.

Tygg litt på den!
Postet 08-10-21 kl 09:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
de som har sovet dårlig og drømt rart.

Jeg er på kontoret etter en litt rolig start hjemme. Jeg har hatt en veldig hektisk uke og skal innrømme at nå er jeg litt utladet, så jeg tror at denne dagen blir litt ukonsentrert. Men jeg skal nå få gjort litt, mest sånn rutinepreget.
Postet 08-10-21 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret, høstlig ute og litt kjølig her på gutterommet jeg sitter. Men har på deilig hettejoggedresskjole og ullsokker, skal nok overleve. Vi skal til svigers i helgen, har ikke overnattet der på veldig mange år av ulike årsaker (bor nærme), det blir nok hyggelig. De er helt ekstatiske for at vi kommer. Vi er der ofte nok altså, men vanligvis drar vi hjem på kvelden.
Postet 08-10-21 kl 10:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det ser ut til at jeg har siste dag på hjemmekontor. Nøyaktig 19 måneder etter at jeg gikk hjem fra fra jobb 11. mars 2020 skal jeg tilbake på fulltid.
Postet 08-10-21 kl 10:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er så lei meg over skytingen på Mortensrud og så fortvilet over at det ikke gjøres MYE MER for å fjerne den åpenlyse beinharde gjengaktiviteten (voksne menn som rekrutterer kurerer og «administrerer» dem fra skolegården på barneskolen om kveldene, det er SÅ sårbar ungdom som er SÅ lett å rekruttere som BOR i blokkene der. Fjern de kriminelle fra lekeplassen, i det minste!
Postet 08-10-21 kl 11:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
tink.
Drømmene dine passer igrunn ganske godt med min 9 år gamle sønns liv, han kler sjelden på seg før han må, og da han glemte Nokiaen sin hos en venn og den forsvant ut av det blå, ble den en uke senere funnet i baksetet i bilen til en helt annen venn.
Det være en forbindelse her.

Jeg har hakkete arbeidsdag, skal ha ferie neste uke og har litt ledig tid nå før lunsj, men så blir det sikkert travelt etter lunsj.
Postet 08-10-21 kl 11:03 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fersken: Fra 100% hjemmekontor til 100% kontorkontor uten innkjøring? Den høres tøff ut.
Jeg har fått godkjent å være på jobb to dager i uken nå i en innkjøring, men målet er å komme til tre dager på kontorkontor og to dager på hjemmekontor, tror det blir en super løsning for meg.
Postet 08-10-21 kl 11:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg ser på 130-kilosklassen i bryte-VM. De er helt absurd store, og de fleste av dem har ikke mage engang! Norsk bryter i vektklassen er fortsatt med; han vant første kamp.
Postet 08-10-21 kl 12:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er eget valg altså, har mulighet til å avtale hjemmekontor 2 dager i uken.

Og så sitter jeg i en avkrok av bygget, så jeg kan unngå folk om jeg går inn for det.
Postet 08-10-21 kl 12:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Appelsin. Jeg har faktisk både en 70 år gammel dame og en 8-10 år gammel gutt inne i meg, så det er ikke utenkelig.

Innser at en av de planlagte avspaseringsdagene på mandag utgår grunnet jobber som ikke er løst før ferien. Jaja
Postet 08-10-21 kl 15:58 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no