Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 29-09-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn.

Vi har forsinket råvareleveranse, så jeg benytter tiden til bokføring og kurs i nytt system. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Postet 29-09-21 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er mye forsinkelser på alt mulig om dagen, Eia. Jeg har bestilt et måleinstrument med åtte ukers leveringstid for 12 uker siden. Importøren aner ikke når jeg faktisk kan få det.

I dag er siste arbeidsdag før mini-ferie. Jeg gleder meg!
Postet 29-09-21 kl 09:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg har vente-på-håndverker-hjemmekontor. Neste uke ruller semesteret i gang, så jeg er litt tilbøyelig til å slappe mest mulig av så lenge det er mulig ...
Postet 29-09-21 kl 09:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så deilig med mini-ferie, Nenne!
Jeg sitter å funderer på om jeg skal finne på noe til mannens bursdag. Vi har ikke mulighet for noe hel helg ut på noe, men kanskje det kan funke med en natt på hotell..?
Postet 29-09-21 kl 09:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har bursdag idag så våknet til koselige hilsener og god klem fra mellomste.
Skal en tur innom jobb og til legen. Middag med alle barna idag, dagens høydepunkt.
Postet 29-09-21 kl 09:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Trixie.

Travel møtedag her. Jeg har gjort i stand alt som kan forberedes. Tror jeg.
Postet 29-09-21 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ja, vi har egentlig sluppet veldig billig unna. Under en ukes forsinkelse er jo egentlig ingenting i disse dager.

Jeg sendte ut varsel til våre kunder i går, og det er det visstnok ikke alle som gjør, basert på de mange "takk for varsel"-meldingene jeg fikk tilbake.
Postet 29-09-21 kl 09:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Trixie!

Kiropraktortime på slutten av dagen. Og så blir det sikkert slakt i sofaen i kveld.
Postet 29-09-21 kl 09:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer, Trixie!
Postet 29-09-21 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for Trixie!

Jeg er litt døgnvill men ganske sikker på at jeg er på vei til kontoret. Silver lining etter en natt full av mareritt er å våkne og etterhvert innse at jeg faktisk IKKE er erstatningspliktig etter at crewet ødela et svært hus i en tv-innspilling, at jeg ikke har måttet gifte meg med en eks og ikke har jeg grått på TV heller.
Postet 29-09-21 kl 10:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres ut som en anstrengende drøm, Mavs!
Postet 29-09-21 kl 10:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi har hatt oppdatering på jobb-pc-ene. Du så deilig det er når man skriver riktig vei igjen.
Postet 29-09-21 kl 10:42 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har rett og slett for lite å gjøre på jobb nå. Jeg har masse prosjekter, men de kommer liksom aldri ordentlig i gang. Jeg synes jeg tøyer og presser etter beste evne, men det skjer så veldig lite. Ja, ja ... erfaringen tilsier at det går over.

Neste uke skal jeg uansett ha høstferie, og det blir bra. En full uke med høstferie tror jeg ikke at jeg har hatt før, men det blir sikkert fint.
Postet 29-09-21 kl 10:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Trixie!

Jeg har vært hos legen, håndtert to gråtende tenåringsjenter, administrert en hurtigtest og karaktersatt en fremføring. Nå håper jeg snart at jeg kan gjøre det jeg egentlig skal.
Postet 29-09-21 kl 10:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer, Trixie!
Postet 29-09-21 kl 10:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Trixie!

Dagen er full av møter og jeg er allerede lei. :høstmodus:
Postet 29-09-21 kl 11:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med dagen, Trixie!

På hjemmekontor i dag, har spist lunch med mannen, nå snart en liten pause på terrassen i sola tenker jeg.
Postet 29-09-21 kl 12:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Trixie!
Postet 29-09-21 kl 15:50 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fakse sin avatar
Gratulerer Trixie!!
Postet 29-09-21 kl 16:27 av Fakse Fakse er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Trixie!

Masse å gjøre på jobb, men skikkelig luksusproblem. Dagene og ukene flyr.
Postet 29-09-21 kl 18:17 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no