Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 03-08-21 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen! Jeg slipper heldigvis å snu døgnet tilbake når jobb starter neste uke. Det fikser kroppen alldeles på egenhånd.
Vaksinedose 2 i dag. Vurderer nesten bunad, i den anledning.

Også Karsten Warholm, da. Har nettopp sett løpet i reprise, makan til raske bein!

Kaffeskål :skål:
Postet 03-08-21 kl 08:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret! Jeg skal jobbe litt, og så skal vi i begravelse.
Postet 03-08-21 kl 09:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her var jeg oppe 5.20 og vi er halvveis på båt etappen. Er god plass så vi har kapret hver vår seterad. Det er første gang. Vanligvis er det mye folk.
Postet 03-08-21 kl 09:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har akkurat satt i gang eldste på en av maskinene. Nå blir det mailsjekk, skifte til arbeidstøy og en annen maskin på meg. Ikke noe sakte oppstart her, nei! :svosj:
Postet 03-08-21 kl 09:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fri i dag, men oppe. Kommer nok en tømrer og skal legge nytt gulv på kjøkkenet.
Postet 03-08-21 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen! Dag 2 etter ferien. Jeg har gjort morgenyoga, jogget morgentur med hunden, laget sunn matpakke og syklet til jobb. Nå føler jeg at jeg har vært så utrolig flink. Det er vel ikke meninga at jeg må prestere noe her også vel?
Postet 03-08-21 kl 09:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
God morgen. Litt treig oppstart på hjemmekontoret, og for å toppe det hele har jeg en elektriker i hus som truer med å kutte strømmen når som helst (og uten strøm har man ikke nett).
Postet 03-08-21 kl 09:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen!

Her er kjæresten igang på jobb igjen, og ungdommene sover. I dag er det medisinkontroll på Storebror, også skal han på boligen kl 15.
Jeg skal ta med meg de to andre og handle bånd og sånn til valpen etter det, tenker jeg.
Også skal jeg rydde den haugen med rot på soverommet, som er der hundeburet skal opp.

Også prøver jeg samle mot til å ta meg av noe praktisk/kontorarbeid jeg virkelig gruer til. Men må vel få det unna, før jeg hopper i dusjen.
Postet 03-08-21 kl 09:55 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Snekkeren kom og er i gang.
Postet 03-08-21 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Heilo - det høres ut som du har gjort dagens innsats, det får jo være grenser til forventninger rett etter ferien.
Postet 03-08-21 kl 10:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Første arbeidsdag etter lang ferie i dag, har svart på noen mailer og lest noen referater så langt. Heldigvis mange på ferie fortsatt, så det er mulig å ta det litt piano. Trenger mye kaffe i dag.
Postet 03-08-21 kl 10:29 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Starter straks på hjemturen del 1. Har valgt ruten uten ferger og det betyr overnatting i Oslo.
Postet 03-08-21 kl 11:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt deppa over manglende ferieplaner, men ungene klager ikke. Det er bare litt mye Lofoten og Loen i monitor. Jeg forsøker å friste med skogstur i dag, men det mottas foreløpig ganske lunkent.
Postet 03-08-21 kl 11:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det kom på mye folk på siste stoppet gitt. Jaja, nå blomstrer vi ved ny etappe.
Postet 03-08-21 kl 11:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Her er test nr to gjennomført på frøkna. Forhåpentligvis kommer det negativt svar raskt, så hun kan gå ut av karantene. Dagens plan er å male siste strøk på rommet til minstemann, og så kanskje flytte inn endel av tingene på rommet hans. Nå står det meste i stua, og det er ganske upraktisk for alle…
Postet 03-08-21 kl 12:20 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Første arbeidsdag her også. Post-ferieblues i rikt monn, men kanskje ikke fullt så ille som når vi kommer hjem fra spennende steder og rett på jobb. Jeg kjørte hjem fra Vestlandet i går, har hatt en fin ferie innenlands, dog myyye biljøring. Galdhøpiggen (fra Spiterstulen! ) var vel bokstavelig talt høydepunktet. Her på kontoret er vi kun 3 pers., som det stort sett var før ferien. Jaja, kontor er kontor! I dag må jeg tidlig hjem og kjøre mellomste til testsenteret, hun er litt pjusk. Uken skal vel gå fort mot ny helg, greit å starte med kort uke!!
Postet 03-08-21 kl 12:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg var oppe og så Warholm, og feiret gullet med å legge meg igjen og sove til 11.15. Hjem fra 12-dagers tur i går, så i dag blir det klesvask.
Postet 03-08-21 kl 13:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Og da er vi på siste etappe. Forrige var enn halvtime forsinka (igjen) så vi var redd vi ikke skulle rekke toget. Men bagasjen kom tidlig.
Postet 03-08-21 kl 16:00 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-08-21 kl 22:47 av star
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no