Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-07-21 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Yr og storm sier sol fra skyfri himmel, men her er det overskyet. Eller havtåke.
Arm og skuldre er vonde etter 6 timer med maling i går, men det er bare til å kvinne seg opp til dagens økt som blir like lang.
Postet 14-07-21 kl 10:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
I ettermiddag skal jeg få første dose med vaksine.
Ellers så er det grått og trist ute her også, men satser på at solen kommer litt ut på dagen.
Postet 14-07-21 kl 10:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heftig dag i går med syk mor og mye å fikse. Jeg tror kanskje det har roet seg litt nå, så jeg prøver på en rolig kaffestund. I dag kommer kjæresten en tur, det blir et definitivt høydepunkt!
Postet 14-07-21 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag før ferie og øspøs ute. Får heller ikke tak i mannen som dro på hengekøye/fisketur i går… tror han blir våt stakkars. Naboungene lekte stolleken med soveplasser i går, så minsten sov borte og jeg fikk en 10 år gammel jente i retur som ikke ville sove i guttehuset
Postet 14-07-21 kl 10:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra Bergen.
Jeg venter på sola som er meldt og skal ut å gjøre Bergen.
Satser på en fin dag, men å hoppe rundt på krykker anbefales ikke.
Postet 14-07-21 kl 10:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Jeg har en nybakt 17-åring i huset i dag! Tror muligens det er siste ferien han er med oss hele sommeren, så her nyter jeg hver dag med alle fem på ferie. Vi har uanstendige mengder kaker og is, så det skal bli en fin feiring i sola!
Postet 14-07-21 kl 11:19 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med 17-åring Oslo!
Postet 14-07-21 kl 11:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med 17-åring!

Ingen planer for dagen. Greit at det er overskyet siden jeg er en smule solbrent på ryggen.
Postet 14-07-21 kl 11:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 17-åring, oslo!

Har selskap på hjemmekontoret i dag, mannen fikser vinduet som låste seg i går kveld. Han snakker heldigvis ikke i utrengsmål.
Postet 14-07-21 kl 11:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 17-åringen.

Her øser det ned og så bråker det med ujevne mellomrom. Tror butikkrunde står på planen i dag. Begge unga trenger sko.
Postet 14-07-21 kl 12:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi venter også på sola her på det som må være en av Norges minste steder, helt vest i landet. Skal leie båt og tøffe innover I trange fjordarmer med knallgrønt vann!
Postet 14-07-21 kl 12:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi!

Er på jobb. Femåringen er assistent. Hun er veldig søt, men ikke så effektiv.
Postet 14-07-21 kl 15:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det øser igjen. Og buldre mye mer enn tidligere i dag.
Vært på vikarierende legesenter en tur og endte veldige overraskende på en antibiotika kur.
Postet 14-07-21 kl 16:20 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no