Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 07-06-21 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fri! Oppgaven jeg har jobbet med siden januar er trygt plassert i WiseFlow og jeg får ikke gjort noe mer. Nå skal jeg ile til den jobben som har blitt stemoderlig behandlet i innspurten av oppgaveskriving. Karaktermøter i ettermiddag, så det er bare å finne sin indre jernkvinne.

Sola skinner og kaffen er varm, juni er fin!
Postet 07-06-21 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Så deilig å ha levert, Blondie!

Juni er nydelig, ja. Her er det varmt allerede, solen skinner og begge barna skal på skolen.
Postet 07-06-21 kl 08:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mandag ja, solen er på vei opp og det ser ut til å bli en fin dag i dag også.

Ungene er på nedtelling til skoleferie, selv om det betyr starten på sommerjobb for guttungen, blir ikke mye ferie på han i år heller, men han liker pengene det fører med seg så det går greit.
Postet 07-06-21 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra, Blondie!

Jeg skal tilbringe nok en formiddag med å slå ihjel tid, mens jeg venter på å få inn de tekstene elevene burde sendt inn forrige uke, mens ettermiddagen går til undervisning av svært uinspirerte elever. Karakterfristen er ikke før neste uke, men de har helt tatt ferie likevel. Tolv dager igjen!
Postet 07-06-21 kl 09:18 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Så deilig, Blondie!

Da er det kontoret som gjelder igjen. Fikk 2 ekstra hjemmedager forrige uke.
Postet 07-06-21 kl 09:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Gratulerer, Blondie! Eg skal ned og undervise i dag, på programmet står fordypningsoppgava. Sette i gang tankevirksomheten før vi starter for fullt på høsten.
Postet 07-06-21 kl 09:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Gratulerer til Blondie, jeg har en utsatt frist som må inn i dag, men er litt sliten etter 50 timers arbeidsuke sist uke inkludert jobbing i går. Pyttsann, jeg ser dager med avspasering og sommerferie i det fjerne.
Postet 07-06-21 kl 09:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Blondie.

Og lykke til tink.

Jeg har hatt en rolig morgen med tid til kaffe i solen. Men nå har jeg tatt meg sammen og kommet meg inn til datamaskinen.

Jeg har tre uker foran meg der jeg har mye å gjøre, men ingenting haster, fordi det mest er planlegging av høsten. Jeg kjenner at det kommer til å bli ganske tøft. Særlig med hjemmekontordager. Det kan være at noe av berget med plusstid blir brukt til litt kortere dager. Sånn som i dag.
Postet 07-06-21 kl 09:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Godt jobba, Blondie!
Jeg sitter og køer for å få meldt Ville på konfirmasjonskurs. Spørs om hun kommer sammen med venninna, vi får se hva som er ledig.
Postet 07-06-21 kl 09:49 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer, Blondie!

Her er det full fart, og i ettermiddag skal mannen og jeg bli klokere på det å være fosterforeldre for ungdom. Det skal bli deilig med litt påfyll, og forhåpentligvis noen verktøy til i verktøykassen.
Postet 07-06-21 kl 09:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var en fornøyelse å få 8.klassingen på skolen, etter 1,5 uke med streikeferie. Hjemmekontor herfra til evigheten, men null og niks motivasjon. Det er ingenting som heter arbeidsmiljø igjen nå, det er skikkelig tungt. Så i dag kjører jeg arbeidsintervaller, med et kvarters pause i solen mellom hvert intervall. Lunsj kommer utenom.... sånn blir det i dag
Postet 07-06-21 kl 10:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har et par korte møter før jeg skal på et ganske interessant kurs/webinar som går over to dager.
Postet 07-06-21 kl 10:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har fått beskjed om at det blir hjemmekontor frem til sommerferien, men at det nå jobbes med saken. Så får vi se hva som skjer fra høsten. Jeg har liksom ikke helt trua på at vi kommer til å være fysisk på jobb hver dag, men ser med skrekk på å lede møter hvor halve gjengen sitter i møterommet og den andre halvdelen er på teams og melder seg helt ut.

Ja, ja. Jeg har hatt en strålende fin helg, og det er ingen grunn til å klage.

Jeg er mor til tidenes blideste 16-åring, og det er helt fantastisk!
Postet 07-06-21 kl 10:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Den fysiske samlingen med ny avdeling som vi håpet å få til i neste uke er kansellert. Det er skikkelig dumt. Jeg er sikker på at et hotell ville kunnet tatt godt imot oss nå og skaffet oss møterom med god lufting og langt nok bord til at sju mennesker trygt kunne sitte i samme rom.
Postet 07-06-21 kl 10:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Masse å gjøre, litt for distrahert av boligsalg til å faktisk ta fatt. Og enda er det ikke visning før søndag!
Postet 07-06-21 kl 10:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Kontoret blir regelen framover for min del, men vi er så langt kun 3 personer som velger å ha kontoret som fast base. Men det er uansett mye bedre enn å sitte hjemme, særlig nå i varmen. Helgen var strålende, toppet med en lang sykkeltur i går, årets første, støl på ymse steder i dag gitt!
Postet 07-06-21 kl 11:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Starta dagen grytidlig for å kjøre guttungen til skulen. Ein times kjøring kvar veg. Så var det heim å fortsette fyrejobben her. Mellomste skal ha venninner med seg heim for brettspill og bading i stampen. Veit ikkje kor mange år sidan det er ho hadde venner på besøk sist. Håpar berre at det går bra. Sist eg sjekka var det no blitt 20 grader i stampen. 😁🌞
Postet 07-06-21 kl 13:46 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no