Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 21-05-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag før langhelg.
Postet 21-05-21 kl 08:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Deilig! Her skal det visst regne fra i dag tom mandag, men det spiller ingen rolle.
Postet 21-05-21 kl 08:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag er Secunda 16 år – bittelille babyen min (på 1,75)!

Ellers er vi i hotelleksil på Grønland mens malerne herjer i leiligheten, og det viser seg at det er ganske deilig, ettersom man jo slipper å pakke kasser og sjaue møbler opp og ned smale trapper mens man er på hotell.
Postet 21-05-21 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huhei og fredag, fint med korte uker!

Regn og kjølig, høstaktig vær her også. Men finner sikkert på noe å gjøre i helgen likevel. Sove står høyt på listen, har vært utrolig trøtt denne uken.
Postet 21-05-21 kl 08:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh, hotell hørtes faktisk deilig ut! Snart et år siden sist jeg hadde en kort natt på hotell i forbindelse med at vi hadde sommerfest på jobben.
Postet 21-05-21 kl 08:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Secunda! Jeg er tante til en sylfersk 16-åring i dag også, jeg har gjort min plikt med klein sang på snap. (og penger på Vipps).

Intens jobbdag før intens studiehelg. Mye å glede seg til.
Postet 21-05-21 kl 09:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer til Secunda og Toffskij. Fint med store barn. Begge mine har vokst meg over hodet og det er litt rart.

Spisebordkontor i dag også. Jeg skulle egentlig vært på kontoret. Men flyttebyrået som skulle kaste et piano for meg kunne ikke komme i går likevel, så de kommer i dag og jeg må være hjemme. Det er fint vær og jeg er trett så det passer meg egentlig ganske greit.

Planen for helgen er at vi skal se på to hytter. Som ser hyggelige ut og er innenfor vårt budsjett, så det er faktisk ganske spennende.
Postet 21-05-21 kl 09:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Toffskij!

Fredag, jobb, og langhelg med hagearbeid i sikte. Jeg blåser i værvarselet, det blir hage åkke som!

Men først jobb. :svosj:
Postet 21-05-21 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Alene på hjemmekontor i dag, og bare et par korte møter. Innspurt før langhelg, der første kveld skal brukes på å prøve å redde bunadsskjorta mi som fikk flekk pga sølvet 17. mai.

Gratulerer med 16-årig datter og niese!
Postet 21-05-21 kl 09:39 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Secunda, Toffskij! Så deilig å våkne på et hotell på 16-årsdagen sin!
Postet 21-05-21 kl 09:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hipp, hipp, hurra for Secunda!

Jeg ble kastet inn i et møte her på morgenen, og ble påminnet hvorfor jeg egentlig elsker jobben min og når jeg ser dagen min kort oppsummert så har den omhandlet klage på faktura, sykesignal på sykehjem, planlegging av flytting av skole og drift av nytt bygg samt en port i ustand i en barnehage med stor redsel for at unger skal bli påkjørt.

Jeg elsker når det flyr mange baller i luften over hodet på meg og jeg får plukket dem ned.
Postet 21-05-21 kl 10:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med 16-åringen til Toffskji!

Jeg kjenner følelsen til Frøy, bare at for min del så er det medisinballer. Jeg tror jeg skal håndtere de, men det er litt skummelt.
Postet 21-05-21 kl 10:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
16 år! Gratulerer! Tenk at 05erne blir seksten!
I dag er det fri, men skal jobbe med å sette orden og atferd, opplyse om karakterer og ellers kontaktlæreradministrasjon. Men etter lunsj skal eg på skogstur opp til yndlingstjernet mitt og gleder meg til det.
Postet 21-05-21 kl 11:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Toffskji!

Jeg har hatt 16-åring av samme årsmodell som har vært 16 år en god stund, og jeg føler at det har skjedd en enorm modning. Fremdeles et og annet fjortisutbrudd, men aller mest et reflektert vesen som ser sammenhenger.
Postet 21-05-21 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Skulle vært på kjøkkentegnetime nå. Den ble avlyst for 15 minutter siden pga. tekniske problemer.

(Jeg har bestemt meg for å ikke flytte, og heller se på å bytte ut kjøkkenet mitt, jfr. tråden min om å tørre å ta sjansen. )
Postet 21-05-21 kl 12:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med 16-åringer!
Postet 21-05-21 kl 13:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til Secunda

Sitter og føler det er langt på dag, men klokka har jo bare såvidt passert 12.
Postet 21-05-21 kl 13:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer til secunda. Jeg har også snart en 16åring, jeg har vist han hvor kondomene er på shell (Ikke at han får bruk for det, foreløpig har han ikke vist så stor interesse for jenter)

Glad det snart er helg, venter på en som skal komme innom med noen papirer, håper han kommer om ikke så alt for lenge, for jeg tenker jeg avspaserer litt om han kommer snart.
Postet 21-05-21 kl 14:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no