Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 08-05-21 kl 04:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Morn. Jeg tenkte å ta fri fra jobbing i dag, men jeg tror jeg har rundet internett? Karantene er virkelig toppen av kjedelig. Det er sol ute, mulig jeg skal våge meg ut litt.
Postet 08-05-21 kl 08:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fuglene kvitrer, barna sover.

Tror yngste og jeg skal prøve å få klippet oss. Så er det noen småting vi må handle. Burde også kjøpt beis eller olje til terrassen.
Postet 08-05-21 kl 08:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
I dag har jeg troen på en fin dag. Snart avgårde på trening, så boblelunsj medet par veninner :skål:
Postet 08-05-21 kl 08:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi må også kjøpe noe til terrassen, dvs leveggene. Jeg ser de er litt tørre og så må vi få kjøpt sko til minsten, så mulig vi skal driste oss på et senter i dag.
Postet 08-05-21 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Boblelunsj og venninnetreff hørtes veldig koselig ut Løve!
Postet 08-05-21 kl 08:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så koselig, løve! Eg baker rundstykke til meg og jenta og jenta til kjæresten og kjæresten til i morgen. Me skal ned der, jentta mi skal overnatte før første gang der før ho skal i studio og spele inn sang i morgen :stolt mor:
Ellers er det sol og kos.
Postet 08-05-21 kl 09:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg prøver å motivere meg til å male andre strøk på noen dørkarmer. Og første på noen nye. Kaffe først, tror jeg.
Postet 08-05-21 kl 10:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg vurderer å teste ut de nye fjellskiene mine. Nydelig sol og hvite vidder (med slushsnø) en halvtime unna, så hvorfor ikke?
Postet 08-05-21 kl 10:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi ominnreder et av rommene. Fra barneseng til vanlig seng.
Postet 08-05-21 kl 11:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Kyllingene er i uteområdet sitt, og jeg skal snart ut og grave i hagen.
Postet 08-05-21 kl 11:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er på "butikkrundtur". Hadde planer om et par, men så kom jeg på at jeg må hente en resept. Men først skal bilen få på sommerdekk. Jeg er skikkelig treig i år.
Postet 08-05-21 kl 11:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tynt snølag her nå. Blir nok ikke liggende, men irriterende likevel. På den andre siden minner det mye om våren i fjor, og den ga oss en fantastisk sommer. Hvis det blir sånn i år også, er det egentlig helt ok.

Ellers går siste OL-kvalik i bryting nå, og de norske ryker ut en etter en – også de med reell sjanse til å klare det. Fire ute, tre muligheter igjen.
Postet 08-05-21 kl 11:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Vi venter hos frisør. Blir deilig å få av litt.
Postet 08-05-21 kl 11:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blæh. Burde tatt apoteket før dekkskift.
Postet 08-05-21 kl 14:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Sol og fint her. Litt vind, men godt på terrassen. Har sittet ute og fått litt farge. Tok på meg en kjole, noe som resulterte i at jeg måtte ta en runde med høvelen på leggene.

Snart lage litt middag kanskje.
Postet 08-05-21 kl 17:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde en flaske Baileys stående. Det må være noe feil med den, for nå er den tom. :karantene-gøy: :hikk:
Postet 08-05-21 kl 20:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Go Blondie!!
Postet 08-05-21 kl 21:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Du trengte det nok, Blondie.
Postet 08-05-21 kl 21:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres ut som en god ide Blondie. Husk ett stort glass vann og smertestillende tabletter på nattbordet.

Jeg koser meg veldig i kveld. Jeg laget kjempegod taco og nå har jeg rødvin, sjokolade, broderi og podcast.
Postet 08-05-21 kl 21:15 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har strikketøy og Cola.
Må vente på snart 17-åringen før jeg kan legge meg så jeg sitter nå her å glor.
Postet 08-05-21 kl 22:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no