Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 30-03-21 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Jeg er temmelig klar for f nå altså. Tror ikke jeg blir på jobb hele dagen i morgen.
Postet 30-03-21 kl 08:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Siste arbeidsdag før påskefri! Jeg håper på en rolig og relativ kort dag, men er redd det kan bli travelt. Været er begredelig, så jeg går forsåvidt ikke glipp av noe.
Postet 30-03-21 kl 08:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Nest siste arbeidsdag før påskefri. I dag skal det visstnok bli skikkelig varmt, så jeg gleder meg til is på terrassen i ettermiddag.
Postet 30-03-21 kl 08:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Rolig start, et par timer jobb før noen timer privat-jobb. Dvs kjøre byen rundt på diverse ærend. Heldigvis tar mannen det kjedeligste ærendet selv: tømme en tilhenger på søppelstasjonen.
Postet 30-03-21 kl 08:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Her har ferien allerede startet, men er tidlig oppe likevel. Har en del ting på timeplanen i dag, så nå venter jeg bare på at resten av huset skal våkne slik at vi kan komme oss av gårde.
Postet 30-03-21 kl 09:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Vi skal også få det ganske varmt; solen skinner. Jeg trodde det var meldt regn, jeg.

Her blir det alt annet enn rolig. Vi gikk tom for en viktig ting på jobb, så alt av planer må legges om.
Postet 30-03-21 kl 09:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal sitte i konferanse hele dagen, noe jeg egentlig ikke helt har tid til, så det kan hende det blir litt skulking.
Postet 30-03-21 kl 09:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har ferie og nyter å ta livet med ro. Nå er det tid for kaffe og avis. (Mannen min fikk lese avisa først i dag siden han skal jobbe.)
Postet 30-03-21 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sitter og jobber (eller, akkurat nå skriver jeg jobbsøknad), mens resten av familien ennå ikke har stått opp.
Postet 30-03-21 kl 09:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har egentlig påskeferie, men må legge inn noen arbeidstimer i dag. Det skal sikkert gå greit.

Gråvær ute og god kaffe i koppen.
Postet 30-03-21 kl 09:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Siste dag før F. Strålende sol! Altfor mange teams-møter.
Postet 30-03-21 kl 10:36 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Påskeferie på fjellet, og det bøtter ned. Ingen ski i dag, det er i alle fall sikkert.
Vi må trosse anbefalingene og gå på Biltema i feil kommune. Div. ting i krypinnet vårt må fikses før salg, så vi anser det som (kort) nødvendig ærend. Men vi ser det an, er det full butikk dropper vi det.
Resten av dagen går med til fixing og vasking, greit å få det gjort når været er som det er.
Postet 30-03-21 kl 11:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her skal vi i utebursdag til tolvåring, venner av oss. Det blir koselig! Ein må finne mirkogledene denne påska, men dette hadde eg gledd meg til uansett!
Postet 30-03-21 kl 12:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg venter på svar på korona-testen. Og kjører på med paracet, nesespray og ventoline. Må prøve å få ryddet litt på stua, er bare null overskudd, for å si det mildt.

Kjæresten skal handle etter jobb, så må organisere litt på kjøkkenet også, han drar sannsynligvis og kjøper ny bil etter jobb i morgen, så da måtte vi forandre litt på planene.

Storebror skulle egetnlig på avlastningen i dag, men det ble avlyst pga at jeg er dårlig. Han skal få til mormor og morfar fra i morgen til fredag, så det hjelper på.
Postet 30-03-21 kl 12:09 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Hva gjør man når man ikke sover godt på natta? Jo, da står man opp altfor tidlig, spiser frokost, lufter hunden og sover så et par timer på sofaen. God formiddag til meg, liksom.
Postet 30-03-21 kl 12:37 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
God morgen! Jeg har bursdag i dag, og ble overrasket av morgenlevering fra svigerfamilien i dag tidlig, med masse godsaker. Har spist ferske rundstykker til frokost, og nå blir det snart amerikanske pannekaker (var med en flaske med røre) til lunsj for meg og frokost for ungene. Ute er det mer sol enn yr lovet (alt er relativt), og vi har bestilt bord på restaurant til i kveld. Dette føler jeg blir en bra dag, selv om jeg har mye som må gjøres unna på jobb enda, før jeg kan ta påskeferie.
Postet 30-03-21 kl 13:41 av My My er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen, My!
Postet 30-03-21 kl 13:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Gratulere med dagen, My!
Postet 30-03-21 kl 13:57 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her ligger ei i senga enda, en sitter i kjellerstua, og en sitter i sofakroken. Han i kroken har ryddet ut av oppvaskmaskina for meg da.

Jeg har satt lapskaus på kok, og er helt utslitt. Jeg skulle så gjerne funnet på noe med gjengen, men har nok med å holde meg oppe.

De er sikkert kjempefornøyd med masse skjerm, men jeg får dårlig samvittighet.
Postet 30-03-21 kl 13:59 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen My, ser ut som du får en fin dag!
Postet 30-03-21 kl 14:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, My!
Postet 30-03-21 kl 14:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, My
Postet 30-03-21 kl 15:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, My!
Postet 30-03-21 kl 15:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Tusen takk! Etter tråd her inne om hengekøyestativ kom jeg på at jeg skulle ønske meg det i bursdagsgave, den fra Ikea (som jeg skjønte var anbefalt, i nevnte tråd). Vi har nemlig flere hengekøyer, til turbruk, men ikke noe passende sted å henge dem opp i hagen. Nå fikk jeg det akkurat, fra mannen og ungene, så nå ser jeg fram til late sommerdager på terrassen!

Foreløpig står den oppmontert midt i stua.
Postet 30-03-21 kl 15:53 av My My er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, My!
Postet 30-03-21 kl 18:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ah der var påskehandelen i boks, mangler litt kålrot, men satser på at det er mulig å skaffe på lørdag.
Postet 30-03-21 kl 21:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no