Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 05-03-21 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Det blir ikke skikkelig fredag i bloggen før Frøy har jublet over det.
I dag er jeg usikker på hvor lenge jeg gidder å jobbe før jeg rett og slett avspaserer litt.
Postet 05-03-21 kl 08:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag!!
Postet 05-03-21 kl 08:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg er på sofakontor og akkurat i dag er det helt greit. Jeg skal følge et webinar og så skal jeg gjøre unna det som haster aller mest og prøve å avslutte arbeidsdagen tidlig.

Vi er invitert på middag til min mor og det er deilig å ikke skulle tenke på middag. Jeg skal trene, rydde litt, kjøpe blomster og bare nyte at det er fredag.
Postet 05-03-21 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag, ja!
Postet 05-03-21 kl 08:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja, fredag. Føles som mandag. Har hatt to dager fri. Hvorfor bruker andre muligheten til å fylle opp mailboksen min da?
Postet 05-03-21 kl 08:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fredag, helt nydelig! Skulle hatt et møte til kl 1530 i dag, men ser det er flyttet til neste uke, så da tror jeg det blir helg tidligere. Har rett og slett tenkt å ta med meg barna og gå og få bestilt gravstein. Praktisk å kunne gjøre det etter skoleslutt all den tid jeg har hjemmekontor likevel. Det burde ikke ta så lang tid; vi vet nokså ca hva vi vil ha.
Postet 05-03-21 kl 09:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Fredag, to dager jobb i vinterferien er helt fint det altså. Tror kanskje jeg skal feire dagen med å smelle sammen en kake, det kan også være jobb.
Postet 05-03-21 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Fredag, mandag, torsdag...føles neten som det samme her fra hjemmekontoret.

Jeg sitter og forbereder handover ettersom jeg begynner i ny jobb om en måned. Det er rart og litt vanskelig å prøve å overlevere 20 års erfaring, lizzm.
Postet 05-03-21 kl 09:26 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Da var tre unger ute av døra, i dag en i taxi, en måtte kjøres og en ble hentet.

Bare noen timer nå, så helg. Jeg må prøve å få fikset siste del til startlån-søknaden, men tror kanskje jeg gir de sjansen til å gi meg tilbakemelding til mandag før jeg maser mer.

Storebror har avlastning i helgen, så blir hakket mer rolig helg her, de to andre er hjemme da, men det er mindre konflikter når "Politimester Bastian" ikke er hjemme.
Postet 05-03-21 kl 09:31 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Siste dag i vinterferien.
Kulden har kommet tilbake.
Postet 05-03-21 kl 10:39 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Fredag og vinterferie

Strålende sol og snart ut på skitur. Planen for dagen: skitur, deretter solveggen på hytta. Herlig.
Postet 05-03-21 kl 10:46 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Veldig klar for helg her, kjenner jeg. Den blir neppe helt jobbfri, men i hvert fall med et annet tempo enn denne uken her. Kanskje jeg til og med får sådd litt.
Postet 05-03-21 kl 11:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har brukt tre timer på morgenkvisten til å reinstallere hele pc-en min. Hipp hurra, for jeg hadde jo ikke noe annet å gjøre.

Jeg ser frem til en helg med masse jobb. Fordelen er selvsagt at man i disse dager ikke akkurat har så mange andre planer. Jeg må bare få litt sol hver dag. For det er strålende sol (men ganske kaldt) i Oslo.
Postet 05-03-21 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her blir det også en god del jobb i helga, og det blir jo ikke noe mindre av at jeg sitter her og niprokrastinerer nå.
Postet 05-03-21 kl 11:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Helg blir bra. Jeg er kommet dit at jeg ikke gleder meg til helg en gang, men det ordner seg nok. Brakkesyke i heimen, kranglefanter om alt og ingenting, litt blæh nå kjenner jeg. Jeje, Friday it is!
Postet 05-03-21 kl 12:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Har akkurat løst et stort problem for en viktig kunde slik at de slipper stenge ned, så føler jeg virkelig fortjener helg nå!

Ostesmørbrød til lunsj (fordi jeg kan når jeg har hjemmekontor, må gjøre det optimalt) og deilig skinny latte fra Starbucks (OK, kjøpt på Kiwi, men god var den) er ikke verst.
Postet 05-03-21 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste dag i vinterferien. På mandag får jeg vite om legen synes jeg skal begynne å jobbe igjen fra onsdag.

Jeg har brukt deler av formiddagen på å hjelpe faren min med søknad om å seile med sommerbåten på NRK i sommer, Statsraad Lehmkuhl. Tenk at han seilte med henne fra Bergen til Baltimore den våren/sommeren da han fylte 16, i 1954!
Postet 05-03-21 kl 13:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fredag og vinterferie. Jeg sov godt og lenge i dag også, jeg sover glatt 10 timer i strekk når jeg har fri.

Kanskje få med familien på en tur på en av Jærstrendene.
Postet 05-03-21 kl 13:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har stemplet ut, satt meg i solen sammen med strikketøyet og radio.
Postet 05-03-21 kl 13:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Fredag! Jeg skal tilbringe helgen sammen med excel og Altinn.

Enn så lenge tilbringer jeg fredagen på kontoret med litt morsommere oppgaver, lager kurs og leser om regjeringens nye lønnstilskuddsordning (dette ser lovende ut!) og forstyrrer kollegaen min mens han følger forelesninger på universitetet.
Postet 05-03-21 kl 15:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har man tatt fylt opp med vann, satt på en kjapp vask og tatt en dusj. Mister trolig vannet og nå er det jo helg.
Postet 05-03-21 kl 19:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så utrolig kult Stompa! Krysser fingrene for at han blir valgt!
Postet 05-03-21 kl 21:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bestefar seilte med den, Stompa.
Da det var Cutty Sark i Trondheim for 20+ år siden fikk vi lov å gå ned og han viste oss hvor han hadde køya si.
Postet 05-03-21 kl 21:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Så kult, Stompa!

Jeg var også i Trondheim under Cutty Sark, star - var det i 1998? Morsomt at bestefaren din fikk vist fram dette, star.
Postet 05-03-21 kl 22:35 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Google sa 1997.
Ja, det var artig. Han har generelt en spennende historie.
Postet 05-03-21 kl 22:49 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no