Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-11-20 kl 08:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Det er bare å sette i gang.
Postet 02-11-20 kl 08:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er så vått! Fullt skift etter morgenrunde med pelsen, nåh - kontoret!
Postet 02-11-20 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg angrer litt på at jeg ikke planla mandagstimene mine bedre før jeg gikk hjem på fredag, men siden forrige uke var rimelig fullpakka, så var det bare slutt på energien. Trenger fortsatt minst ei helg til. Jeg er fortsatt anspent, med ringing i ørene og problemer med å høre hva folk sier til meg. Jaja. Blir litt roligere etter lunsj i morgen.

Vått og surt er det også. Snart valgdag i USA. Må rydde meg tid til peis, pledd, kakao og ei ikke-politisk bok. :rømme:
Postet 02-11-20 kl 08:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Ikke en god start på uka gitt. Det regner bortover og det er full stans på banen gjennom sentrum.
Postet 02-11-20 kl 08:48 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg satt her og ante fred og ingen far, og skulle på skolejobben. Og vips så skal jeg heller delta på intervjuer på rådmannsstilling. Jaja.
Postet 02-11-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Regn og vind, ser det har gått minst én søppelbøtte over ende her. Både mannen og jeg har hjemmekontor med innslag av ærender, så det blir litt fram og tilbake i dag.
Postet 02-11-20 kl 08:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min og jeg pleier å ta en liten runde i bakgården før vi setter oss ned på hjemmekontoret. Det var ingenting med dagens vær som fristet oss til å ta turen.

I dag skal jeg sitte to timer i et møte hvor jeg hører på at andre snakker. Siden jeg nesten alltid er møteleder i sånne møter, så gleder jeg meg litt til å bare ta inn informasjon.
Postet 02-11-20 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven: et sånt møte skal jeg også ha i dag, og jeg gleder meg.

Her er det litt trett start på morgenen. Men jeg har nå fått gjort litt og så skal jeg snart ha en god kopp te tror jeg. Stearinlys på spisestuebordet og god høststemning.
Postet 02-11-20 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Prøver å gjøre litt på hjemmekontoret innimellom sjuke unger. Har to av de i dag.
Postet 02-11-20 kl 09:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Godt i gang på hjemmekontoret. Lurer på å ta en tidlig lunchpause, og gå en tur før regnet kommer for fullt.
Postet 02-11-20 kl 10:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Har fått litt kaffe allerede.
Postet 02-11-20 kl 10:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hjemmekontor. Ikke så veldig inspirert enda, siden husets nye valp løper mellom bena mine, og mannen springer opp og ned trappa med han for å lære han å tisse ute. Tror nok det blir mest effektivt å komme seg til jobb-kontoret i morgen.
Postet 02-11-20 kl 10:13 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Mornings. Jeg trengte kaffe når jeg kom på jobb. For i går kl 00 begynte en gravemaskin å grave opp gata utenfor, og jeg fikk ikke sove før langt på natt. Merkelig tid å begynne og ikke noe varsel på forhånd
Postet 02-11-20 kl 10:18 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var spesielt, Venla. Flomforebygging? Hvis ikke det er noe akutt, er det helt innafor å ringe politiet og be om å få fred.
Postet 02-11-20 kl 10:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Morn fra hjemmekontoret. Vi startet dagen med å vekke 13-åringen med pakker og kake med lys.
Postet 02-11-20 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret her også. I dag er jeg litt sinna på et inkompetent legekontor som forsøkte å nekte guttungen i risikogruppen å få tatt influensavaksinen, for de mente at MS ikke var så farlig.
Postet 02-11-20 kl 11:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret, runde 2 2020. Blæh. Jaja. Ute er det vestlandsvær, men skal visst bli sol i morgen. Jobbmotivasjonen er laber, hjemmekontor og november er ikke så godt for hodet. Men, har jo egentlig lite å klage på, så må vel bare suck it up og gyve løs.
Postet 02-11-20 kl 11:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
venla sin avatar
Celebelen: Var ikke noe akutt, de har jobbet der før helgen og fortsatte på morgenen i dag. Sendte en klage til bydrift.
Postet 02-11-20 kl 12:16 av venla venla er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Elva rett nedenfor jobben var over sine bredder da jeg kjørte til jobb. Det har bøtta ned etter det, så da er den vel enda litt større
Kiropraktor kl.14.
Postet 02-11-20 kl 12:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den var en smule bredere enn normalt ja.
Guttungen avlevert hos far med alt utstyret. Må prioritere å få ryddet det siste sånn at jeg ikke "ergrer meg" over det.
Postet 02-11-20 kl 18:05 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no