Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-04-20 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Påskeferie. Må vel sjekke litt mail innimellom, men påskeferie likevel.

Plan for dagen; Ingenting.
Postet 08-04-20 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor og masse å gjøre, så det blir nok mer eller mindre full dag her.
Postet 08-04-20 kl 08:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jobbe til 12, også påskeferie.
Postet 08-04-20 kl 09:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jobbe så lenge jeg gidder i dag, så påskeferie og oppladning til nye uker med hjemmeskole og hjemmekontor.
Postet 08-04-20 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Allerede godt i gang på hjemmekontoret. Har møter non stop fra ni til godt ut på ettermiddagen, så akkurat i dag er det greit at det er litt overskyet. Men så er det påskeferie.
Postet 08-04-20 kl 09:15 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fysisk på kontoret. Jobb frem til 11.30.
Postet 08-04-20 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er på kontoret og skal jobbe til tolv. Greit nok, men skal bli godt å ikke ha jobb noen dager. Skal hjem etterpå og rydde og vaske sånn at det blir litt trivelig hjemme.
Postet 08-04-20 kl 09:42 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Klar for en aller siste innsats på hjemmekontoret før påskeferie. Nakken har slått seg fryktelig vrang de siste dagene, håper det hjelper med litt fri.
Postet 08-04-20 kl 10:33 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Så utrolig glad for de fine dagene som har vært, sitter inne idag og ser på regnet.
Postet 08-04-20 kl 10:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal forberede første dagene etter påske i dag. Alle klassene avslutta prosjekt før påske, så her må det tenkjast litt.
Men etterpå er det tur i skogen med kjæresten. Det blir fint å vere litt sammen.
Postet 08-04-20 kl 10:49 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor her også, selvsagt. Tenker jeg slutter i 12-tiden.
Postet 08-04-20 kl 11:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontoret tuter og går her, jeg skal ikke ha helt fri i påsken heller, men skal prøve å koble av litt mer i hvert fall. Resten av huset har ferie, så litt utfordrende å ikke la seg rive med i feriemoduset.
Postet 08-04-20 kl 11:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må ha ny kaffekanne. Jeg mistet min elskede Stelton-kanne i bakken og nå lekker den.

Ja, jeg har tatt ferie. Planen er å jobbe søndag og mandag.
Postet 08-04-20 kl 11:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra nok et hjemmekontor. Jeg har faktisk jobbet hardt og konsentrert på morgenkvisten, så det viser seg at det fortsatt er mulig. Ikke noe fred å få i dag, nå venter noe temmelig kjedelig korrekturlesing, og så blir det masse videomøter.
Postet 08-04-20 kl 12:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg sneik meg ut og hentet noen brødvarer jeg hadde bestilt, og handlet de siste tingene. Så nå er vi klare for påskeferie.
Postet 08-04-20 kl 12:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Jeg og gutta har påskeferie. Har nettopp hatt brunch, med speilegg og rundstykker. Gutta synes dette er livet.
Må ut på Europris snart for å få tak i siste innhold til påskeeggene. De er så og si klare.
Postet 08-04-20 kl 12:30 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Har forresten lagt pinnekjøtt i vann til i morgen.
Postet 08-04-20 kl 12:31 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her fikk de påskeeggene i går - og nei, de er visst ikke for store til å få påskeegg.
Postet 08-04-20 kl 12:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Mine fikk påskeegg i helga, hun eldste i form av penger til et (fordi hun bor på hybel). Tipper de får ny runde til helga hos faren sin, noen fordeler må de ha.
Postet 08-04-20 kl 12:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her bør det krimlesing i dag. Og en luftetur.
Postet 08-04-20 kl 12:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mine fikk også påskeegg i går, det passet slik.
Postet 08-04-20 kl 12:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Innspurt i årsavslutningen her, så jeg må bare jobbe til det er ferdig.
Vi har fått påskeegg og godteri fra både besteforeldre og jobb, så jeg tror vi skal klare oss.
Postet 08-04-20 kl 13:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
Jeg fikk akkurat mail om å lukke timelisten min øyeblikkelig. Men jeg er jo ikke ferdig!
Postet 08-04-20 kl 13:40 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har avspaserert i dag og sov til langt på dag. Må ut å handle litt til, det var ting som falt ut av handlelisten i går. Den nærmeste butikken er åpent til 23 i kveld, så har ingen bråhast.
Postet 08-04-20 kl 13:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg handlet sent i går og det var jaggu en del som jeg hadde på handleliste som de ikke hadde.
Postet 08-04-20 kl 15:10 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no