Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 01-03-20 kl 09:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Uvant å våkne til vinter men ifølge værmeldingen trenger jeg visst ikke venne meg til det. Jeg har fått gjort unna en oppgave jeg var litt stresset av, så nå tenker jeg resten av dagen blir bra.
Postet 01-03-20 kl 10:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Samme her. 35 cm snø, men det ser ut som om det kjem til å smelte raskt. Jaja. I morgen er det jobb att. Eg drømte at denne veka starta på ein tirsdag, og det var nedtur å våkne
Postet 01-03-20 kl 10:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Er enda i sengen. Hører det drypper, er nok regn og ikke snø. Null planer.
Postet 01-03-20 kl 11:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Litt snø ute, men bare pittelitt. Skulle egentlig ha dugnad i dag, men det ble av en eller annen grunn gjort om.
Postet 01-03-20 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Skal snart kjøre eldstemann på konfirmasjonssamling, i går varte det til kl 18, mens i dag avslutter de kl 15. Ellers ingen store planer for dagen.
Postet 01-03-20 kl 11:34 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Ganske mye snø her, men så vått at det er litt lite brukelig. Pent å se på innenfra, jeg benytter anledningen til å fullføre noen prosjekter innomhus.

Jeg er veldig fornøyd med at det er mars, snart vår!
Postet 01-03-20 kl 11:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ja, snart vår, Blondie! Jeg er så klar for å vaske vinterklærne og pakke dem bort, men må nok vente til april. Om vi får snø nå blir det en kort vinter.

Flott vær her, så vi må nok ut litt.
Postet 01-03-20 kl 13:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mars er en hektisk måned som kuliminerer i NM Janitsjar siste helgen. Gleder meg til april.
Postet 01-03-20 kl 13:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har aldri noen forhåpninger om at vinteren er ferdig før påske.
Postet 01-03-20 kl 14:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er sååå gretten på drittsnøen (og jeg er jo egentlig fan av slikt og ikke særlig rask til å bli værfurten), jeg skulle hente MCen min på tirsdag og NÅ GÅR JO IKKE DET!!!
Postet 01-03-20 kl 14:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hvor mye snø kom det i Oslo?

Vi har bare noen klatter her og der nå. Kan se den grønne, fine tomten og fikk litt vårfølelse.
Postet 01-03-20 kl 14:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har nok 20 cm liggende på utebordet, selv om det synker raskt sammen nå. #regn
Postet 01-03-20 kl 14:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no