Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-02-20 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Denne uka har vært lang.
Postet 13-02-20 kl 07:54 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Enig, veldig lang.
Postet 13-02-20 kl 08:06 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg fikk en super beskjed i går som innebærer noen dager på Røst til høsten, så da ble uka med en gang mye bedre.

Ellers venter lang dag på jobb.
Postet 13-02-20 kl 08:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Utslått av influensa, jeg som var så kjepphøy på mandag om det sterke kjønn. Så nå er familien influensakoordinert.
Postet 13-02-20 kl 08:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har fått vite at det ikkje var spredning i kreften til mamma, så eg er berre glad! God torsdag!
Postet 13-02-20 kl 09:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg starter med hjemmekontor, så få vi se om jeg drar til kontoret etter hvert. Full i snørr og tett i halsen, så jeg tror kollegaene synes det er helt greit.
Postet 13-02-20 kl 09:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Torsdag. Den heftigste dagen i uka for meg på jobb, med 7 av 8 timer timeplanlagt med undervisning eller møter. Heldigvis har jeg til gjengjeld bare en timeplanlagt time i morgen. (Jeg er på jobb mesteparten av dagen likevel, men da styrer jeg tida selv.)
Postet 13-02-20 kl 09:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og på jobb. Skravletime på slutten av arbeidsdagen. Er virkelig ikke motivert for å gjøre noe.
Postet 13-02-20 kl 09:38 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Så bra med gode nyheter, Hondacrv!

Jeg skal på julebord med jobben i dag, vi har konkludert med at vi både har avvikende regnskapsår og avvikende julebordår.
Postet 13-02-20 kl 09:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Mye snø - så buss på meg i dag.
Postet 13-02-20 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Null snø, såvidt litt nattefrost og klar himmel, det føles som vår. Rart hvor fort man blir vant til en slags ny "normal". Kjenner at pollensesongen er i gang også. Men regner jo fortsatt med noen store snøfall før det er vår på ekte da.
Postet 13-02-20 kl 10:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter på toget. 4,5 time til me er framme. Er godt med snø utanfor vinduet her, men me er på vei opp på fjellet, så det er vel ikkje så rart.
Postet 13-02-20 kl 10:30 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Det må være en lettelse Hondacry!
I går var det lyst både på vei til og fra håndballtrening (16.30-17.30), i det minste ikke helt mørkt på hjemvei, ungene har fått leke i snø for andre gang denne vinteren. Mens husets pollenallergikere har begynt medisinering. Snurrige greier.
Postet 13-02-20 kl 10:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en utrolig god dag på jobben i går, og er fremdeles litt lykkelig over det.

Nå er jeg på tannlegehøyskolen og satser på at snuppa får regulering i dag. Men tannlegehøyskolen har STORE administrative utfordringer, så vi vet ingenting om hva som faktisk kan skje.
Postet 13-02-20 kl 11:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God bedring, Martis!
Postet 13-02-20 kl 11:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. På jobb etter å ha kjørt eldstemann til og fra lege. Sovet godt i natt også. Dette jetlaget har jeg ikke merket mye til, må jeg si.

Vel, til arbeid! :svosj:
Postet 13-02-20 kl 11:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet i frisk vintersol, hunden er fornøyd. Nå skriver jeg tilbakemeldinger til unge håpefulle.

Ikke en eneste lysning til å se et annet menneske i hele dag, det er litt underlig. Mulig jeg må gå i hundeparken en tur.
Postet 13-02-20 kl 12:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Usedvanlig nydelig å sykle til jobb i dag, i crisp vinterluft og nydelig soloppgang.
Postet 13-02-20 kl 12:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er surere enn en kasse med sitroner i dag, men jeg har advart omgivelsene slik at alle tar hensyn, eller tåler å få sure kommentarer. Klarer ikke å legge det fra meg heller, men det kan være at det kommer seg ut over dagen.
Postet 13-02-20 kl 13:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Dramatisk avslutning på dagen. Fant en nabo flat på bakken da jeg kom hjem fra kveldsturen klokka 23:30. Hunden varslet meg. Hun hadde sklidd, slått hodet og sannsynligvis ligget der en halvtimes tid. Legevakten sendte ambulanse. Farlig med glatt føre!
Postet 14-02-20 kl 01:20 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Oi, bra oppdaga av deg og hunden Milfrid.
Postet 14-02-20 kl 08:18 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no