Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 13-09-17 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Postet 13-09-17 kl 08:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen ja. Jeg syns denne uka har gått fort, bra det, for de foregående ukene har vært lang som et vondt år. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, ferdig med kartlegging, og oppsummeringsmøte er ikke før i morra.
Postet 13-09-17 kl 08:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Rapportere, revidere, reparere, produsere - ja, sånn går nu dagan.
Postet 13-09-17 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. *kvitre*
Jeg har fått kaffe.
Postet 13-09-17 kl 09:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen.

Jeg har i overkant mye på tapetet om dagen, håper i dag blir produktiv.
Postet 13-09-17 kl 09:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Herregud, i dag føltes det som å bli påkjørt av et tog at klokka ringte. Jaja, jeg skal ikke klage, for et år siden var hver morgen sånn, nå er det tross alt bare av og til.

Mannen prøvde å trøste meg med at "bare to dager igjen", men siden det er to dager igjen til jeg reiser på en tur der jeg knapt skal sove på en uke, så var det ikke mye trøst.
Postet 13-09-17 kl 09:35 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Det toget var innom her og, Polyanna. Flaks nok så så jeg det i går kveld og bestemte meg for å droppe tidlig trening og ta telefonmøte hjemme. Så nå sitter jeg med kaffen og bør snart slå på pc. Tilbragte kvelden i går på legevakten med keeperdatteren som fant ut at å bende fingeren bakover og deretter legge hele kroppen over hånden var lurt. Heldigvis var det som antatt bare forstuet kraftig. Hun hadde så hinsides vondt at det var best å sjekke. Men fy, så kjedelig det er å tilbringe kvelden på det stedet.

I dag tidlig mistet samme ungen hjulet på sykkelen utenfor huset. Da jeg kom ut stod to menn og festet det på - de hadde kjørt forbi og kunne ikke bare la henne stå der, syns de. Det er så deilig å oppleve sånt, ren hverdagsglede.
Postet 13-09-17 kl 09:43 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Grått og trist i dag også, men ser ut som vi får opphold i dag i følge yr. Fullt opp på jobben, og ettermiddagen blir rimelig full den også med fotballtrening til minste og foreldremøte etterpå.
Postet 13-09-17 kl 09:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er like mange oppstartsseminarer/foreldremøter og slikt nå i september som det er avslutninger og slikt i mai/juni. ALT skjer i klumper og helst samtidig.
Postet 13-09-17 kl 10:20 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Foreldremøte i ettermiddag, denne gang for 7.trinn.

Det pøser ned, virkelig høst her.
Postet 13-09-17 kl 10:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Kroppen min snudde uforskammet fort tilbake til norsk tid etter en uke i USA, i tillegg har jeg sovet bedre enn jeg har gjort på mange, mange uker, så jeg bobler over av energi for tiden. Og nå er det bare 2,5 uke igjen til høstferie.
Postet 13-09-17 kl 10:32 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Bobler av energi :barnslig hermeetterstemme:
Postet 13-09-17 kl 10:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Får man kjøpt det på boks, forresten. Boblende energi, altså. :løper og kjøper:
Postet 13-09-17 kl 10:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
September er kreisi, jeg løper etter meg selv mens jeg sender lengselsfulle blikk mot sofaen. Hvor ble det av myten om at høsten er så fin til å sitte under et pledd og lese bok, hæ?
Postet 13-09-17 kl 11:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Divine. Gi meg en dag eller tre så er det over.
Postet 13-09-17 kl 11:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Man får det på flaske, Divine. Eller i pulverform, så klart.
Postet 13-09-17 kl 11:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
En mann jeg måtte i heisen på vei opp etasjene i dag tidlig lurte på om jeg hadde tatt litt amfetamin, for jeg var så blid.
Postet 13-09-17 kl 11:13 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Bobler her og, men ikke av energi, nei. Jeg er mer på Divine sitt nivå.

Kan noen forklare meg naturens grunnlag for å la meg sove dårlig når jeg er syk?! Jeg MÅTTE på forelesning i dag og la meg tidlig i går og har sovet ufattelig dårlig i hele natt.

Postet 13-09-17 kl 11:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg melder meg inn i kjørt over av et tog-gjengen. Til tross for 10 timers søvn har min indre klokke ikke snudd seg etter Usa-tur. :zzzz:
Postet 13-09-17 kl 11:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Bare så det er nevnt: Sosialloven krever at man er våken og opplagt!
Postet 13-09-17 kl 11:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg krangler med klorverdiene i bassenget, dere skulle bare vist hvor mye arbeid og grå hår ett skolebasseng kan gi ett menneske!
Postet 13-09-17 kl 13:03 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har kjørt 8.-klassingen til 2 dagers padletur med skolen, han gledet seg verre. Jeg har hatt skypebonanza og må få spist litt snart.
Postet 13-09-17 kl 13:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hatt snartur til Karmøy og Haugesund, nå skal jeg ha et lite døgn i Oslo før det blir Gøteborgstur. Hei hvor det går!
Postet 13-09-17 kl 15:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Truffet av samme tog, tror jeg. Uendelig langt oppstartsmøte i går med nytt FAU på ny skole, bra og konstruktivt, men jeg klarte ikke å gjøre noe som helst resten av kvelden. Så på Diana-dokumentar før jeg la meg, så trist! Verden hadde vært et bedre sted med henne i den, helt sikkert! Men altså, sov en halvtime lengre, mulig det gjorde susen, var dypt nede i en søvnfase da alarmen vekket oss. Nuvel, våknet da omsider, men gleder meg enormt til sovehelg.
Postet 13-09-17 kl 15:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det har altså ikke regnet idag!
Postet 13-09-17 kl 18:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois fra konferansehotell ikke så fryktelig langt unna hjemme! Passer meg fint med et par hotellnetter uten barn i sengen, må jeg si. Interessant dag så langt, nå er det pause før minling og mat. Sørgelig lite mat så langt i dag, så jeg håper inderlig jeg får noe å spise i kveld.
Postet 13-09-17 kl 18:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Toget ja, har vært her.
Har den eneste litt rolige kvelden denne uka, den skal nytes. Og jeg skal legge meg ikke så sent håper jeg.
Men neste uke, den gledes det til.
Postet 13-09-17 kl 20:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
12,5 timer på jobb i dag. Foreldremøte nr. 2 denne uka. Neste uke er det ett foreldremøte igjen + driftsstyremøte.

Nå er gutta kjøpt med sushi til middag.
Postet 13-09-17 kl 21:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ok foreldremøte på 7.trinn. Oppgaver ble fordelt, alle fornøyde tror jeg.
Postet 14-09-17 kl 00:05 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no