Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 02-09-16 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
:kaffe:

Frokostkaffe med verkstedgutta er alltid en fin start på fredagen. Vi skal gjøre nesten ingenting i helga, det blir nok fort avløst av prosjekt pusse opp gangen/barnerommet og lilledoen.
Postet 02-09-16 kl 08:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I was!

Annerledes fredag. Tjeneste i lagmannsretten. Kjipt tema i dag, men det er vel rett og slett virkeligheten det er snakk om, så jeg må tåle å høre om den.

Og rett etter det så er det jammen med helg!
Postet 02-09-16 kl 08:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lykke til Timar!

Jeg har vært på reise i to timer alt, retur til byen etter jobbreise til "det virkelige Nord-Norge". Blir hektisk helg og jeg gleder meg allerede til den neste. Da skal jeg gjøre ingenting.
Postet 02-09-16 kl 08:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til, Timar! (Og gratulerer med nytt nick!)

Jeg skal kjøre kartleggingsprøver i dag, og satser på at jeg er heldigere med teknologien enn jeg var på onsdag. Onsdag var ikke en bra dag i så måte, mista en halvtime på tull og tøys. Og så gleder jeg meg til helg!
Postet 02-09-16 kl 08:31 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret i dag, siden jeg ikke var det i går. Heldigvis glitrer helgen i det (ikke så veldig) fjerne, med koselig hyttetur i vente.
Postet 02-09-16 kl 08:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Lykke til, Timar.

Fredag og sylteforkjøla og en fordømt tale jeg bare MÅ få ferdig nå - mest fordi jeg gleder meg sånn til den følelsen det gir å trykke på send-knappen.
Postet 02-09-16 kl 08:33 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg har hjemmekontor, selvvalgt denne gangen, greit med kosebukse på og sminkefri en dag i uken. Har dessuten pådratt meg noe så mystisk som bh-gnagsår, skikkelige blemmer, merkelig. Ikke ny bh heller, en jeg har hatt ganske lenge. Har sånt gummibånd på innsiden for å sitte godt, men første gang jeg har reagert på det. Ser nesten ut som brannsår. Vel, renset, smurt og på med bandasje og gammel, sjaskete bh som sitter løst, føles helt greit å være alene hjemme da. Og snart helg da!
Postet 02-09-16 kl 08:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Kjæraste fredag Bytur med nybakt 11-åring i morga og søndag morgen går flyet til Oslo og landskamp
Postet 02-09-16 kl 08:38 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til, Timar!

God morgen! Her er det fullt øs, som vanlig. I helgen skal jeg lære om årsavslutning regnskap, ha salgsbod på marked sammen med ungene, og så skal jeg prøve å slappe av litt i hagen også. Vi får se om jeg rekker det siste.
Postet 02-09-16 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På plass på jobb etter behandling hos manuellterapeut for vond skulder. Vondt, vondt, vondt. Heldigvis bare halv jobbedag.
Postet 02-09-16 kl 08:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har vært helt stuck i en formulering i et mandat som bare ikke ville seg, og som måtte være ferdig til lunsj. En kjapp problemløsning med god kollega senere og formuleringen min er klar! Så da har jeg innvilget meg en kopp kaffe og fem minutter på FP.
Postet 02-09-16 kl 10:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe. Kom meg opp tidlig i dag.
Postet 02-09-16 kl 10:09 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal ikke påstå jeg er så effektiv, men jeg er i det minste på jobb.
Postet 02-09-16 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Er jeg den eneste som ikke vet hvem Timar er??


Jeg skal løse tricky og kronglete greier, har kommet et godt stykke, men prokrastinerer biiiittelitt nå...

Hjemme har jeg liten pike med hjemmekontor, de har hjemmeskole i dag fordi lærerne er på tur. De skal først gjøre husarbeid, så dra på biblioteket og jobbe med oppgaver der, og så på kafe.

Hun tar det dønn alvorlig, så jeg er spent på hvordan det går...
Postet 02-09-16 kl 10:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Har usunt bakeverk og koffeinholdig drikke, det er fredag, og noen har ripet opp bilen min mens den stod parkert, så da er det lov.
Intr forelesning på gang her så nuh skal jeg logge av.
Og nyte tanken på at om en uke er vi på Kypros.
Postet 02-09-16 kl 10:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Polyanna: jeg vet heller ikke...
Postet 02-09-16 kl 10:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg vet!

(Dvs. god til å søke.)

Du har vel samme avatar, eller?
Postet 02-09-16 kl 10:28 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ah, jeg ser ikke avaterer...
Postet 02-09-16 kl 10:29 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Plutselig på vei til Porto, gitt!
Postet 02-09-16 kl 10:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Lykke til i dag, Timar.

Jeg har hittil en god og konstruktiv fredag. Dyr er den også, gitt. Og snart er det helg! Denne uka har FLYDD altså.
Postet 02-09-16 kl 11:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Lykke til Timar!
Postet 02-09-16 kl 11:05 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Oppdatert 02-09-16 kl 16:16 av Pelen
Gammel
ingling sin avatar
Fridag på meg i dag, som stort sett er brukt til klesvask, matlaging og pakking, men det gjør ingenting, for snart drar vi på hyttetur langt fra mas og kjas! Det blir deilig.
Postet 02-09-16 kl 12:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er Lilletrille, men var lei av et tilfeldig valgt navn som aldri ble meg. Nå er det så lenge siden jeg har hengt på gravidforum at jeg kan bli meg igjen

Rettssak ferdig, vanskelig greie med mye fokus på paragrafer. Innimellom snakker de fagfolkene helt gresk, altså. Eller latin, kanskje? Ja, ja, jeg har helga på meg til å bli enig med meg selv om hva jeg går for. Dissens blir det nok uansett.
Postet 02-09-16 kl 14:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 02-09-16 kl 15:07 av Timar
Gammel
Nenne sin avatar
På vei hjem fra Oslo etter to intense døgn der jeg har vært "på" absolutt hele tida.,Spennende, morsomt, litt skummelt og veldig lærerikt. Det blir jobbing i helga og så starter neste uke allerede søndag kveld fordi jeg har nye møter tidlig mandag. Hei hvor det går!
Postet 02-09-16 kl 17:15 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no