Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 30-08-16 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Klar for jobb etter hjemmedag i går. Organisasjonsdag i dag og på planen står et møte med nyvalgt leder av forbundet mitt. Ellers tar jeg det som det kommer.
Postet 30-08-16 kl 08:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gooood morgen!

Jeg skal tilbringe dagen på HMS-kurs, og håper de fyller på med kaffe. Jevnlig.

:trøtt:
Postet 30-08-16 kl 08:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skule ønske jeg kunne hatt hjemmekontor, eller en eller annen bortgjemt krok jeg kunne vært helt alene i. Uansett hvor jeg har vært eller snudd meg de siste månedene har det vært andre mennesker der. Jeg trenger desperat litt tid helt alene!
Postet 30-08-16 kl 08:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg føler meg som verdens mest elendige mor. Vi har slett ikke kranglet i dag, men hvorfor skal det være diskusjoner om absolutt alt? Også det som er ment å være lystbetont? For ikke å snakke om pliktoppgaver?

Postet 30-08-16 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Her er det "siste liten rydding" før håndverkerne kommer, kanskje i dag eller kanskje i morgen... Nå kommer 3-4 uker med compact living før vi forhåpentligvis kan lande med noen nye gulv og nyoppussede rom om en måneds tid. De romløse synes det er stas å sove med storebror og i foreldresenga, enn så lenge.

Kaffe venter jeg med til jeg kommer på jobb.
Postet 30-08-16 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg er innom hjemmekontoret før jeg skal ta banen til eksternt møte. Ikke egentlig en dag jeg har tid til, men det skal bli virkelig deilig.
Postet 30-08-16 kl 09:38 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Regn og grått her i dag, men mini erklærte at det var shortsvær. Så mens andre barn ankom bhg i fleece og regnjakker sprang min inn i t-skjorte og shorts. Leverte med bukse og ønsket de lykke til.

Mye å gjøre på jobb og i kveld er det foreldremøte. Mannen kommer hjem også så det skal bli godt å komme videre i kjøkkenprosjektet etter stillstand siden fredag...
Postet 30-08-16 kl 10:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Høstens første maratondag i dag, men neppe den siste.
Postet 30-08-16 kl 11:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Hahaha, jeg kjenner meg igjen i dyret på bildet der.

Men, men. Jeg er på jobb. Det barnet som var sykt i går er sendt på skolen i dag, frisk som en fisk, men det andre barnet ligger hjemme under dynen på sofaen og er i ganske dårlig form. Han gikk frivillig og la seg lenge før klokken ni i går og sov i over ti timer i strekk, uten at det hjalp nevneverdig på formen. God mor har laget en kjempeporsjon med smoothie, i håp om at litt c-vitamin vil hjelpe på saken.
Postet 30-08-16 kl 11:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Andre natt med dårlig søvn denne uken. Det kan bare bli bedre.
Postet 30-08-16 kl 13:14 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på forelesning på BI. Organisasjonslæring.

Jeg er i ferd med å sovne etter to netter med svært lite søvn. Men, nå er det bare en time igjen. Og så skal jeg på Pokemonjakt.
Postet 30-08-16 kl 16:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har min første dag på utlån i et departement, og det er ganske eksotisk å ha bare én oppgave å jobbe med. (Jeg har bare rukket å få én oppgave foreløbig. Den er riktignok ganske omfattende og med store innslag av "jeg tar en kikk og ser på hva jeg synes burde gjøres"), men det er fremdeles ganske mye mindre enn den lange listen med oppgaver jeg vanligvis har!

Poden er på klasstur i Tyskland, og jeg kikker ivrig på bildene de legger ut på skolens FB-side for å se om han er med på noen av dem. Så langt er det bare ett han ikke har lyktes å gjemme seg på.
Postet 30-08-16 kl 16:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Når man sitter tett i tett på en fortausrestaurant, og paret på nabobordet er i ferd med å gå fra hverandre på ferie i Roma. #denfølelsen
Postet 30-08-16 kl 16:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Candy:
Postet 30-08-16 kl 16:45 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg føler meg også som det dyret på bildet. Det minner jeg på at jeg bråstoppet på vei til jobb i går, for ved naboinngangen var det et skilt over alle leietakerne, og en person der het "Sloth" som mellomnavn. Jeg tenkte i mitt stille sinn at hvis det ikke er et bekyttet navn, så burde jeg vurdere å legge det til mitt eget.
Postet 30-08-16 kl 16:49 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ja, merker at jeg sitter og heier på dem. Nå er de nede i tredje Aperol spritzen her.
Postet 30-08-16 kl 16:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no