Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-08-16 kl 08:39 av Kaffestuggu

Fredag!

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Ikke like jublende glad som serveringspersonalet i dag, kjenner jeg. Ikke noe er som å stå grytidlig opp for å få levert bilen til service før klokken syv. Særlig ikke når man vet at nevnte service kommer til å koste skjorta og litt til.
Postet 05-08-16 kl 08:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er alle oppe. Jeg skal snart kjøre ungene sånn at de kan ta ferga over til Gryllefjord der faren henter dem. Heldigvis reiser foreldrene mine også, sånn at de slipper å rise alene.

Jeg gleder meg til å være alene en stund��
Postet 05-08-16 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jaudå. Byttet passord og fikk melding om at det var ok. Men så var det plutselig ikke det allikevel og jeg kommer ikke inn. Ingen av de som kan resette for meg er på jobb ennå så her sitter jeg og kan ikke gjøre noe som helst stykke arbeid. Kan surfe på nettet da.
Postet 05-08-16 kl 08:52 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har lyst itl å legge masse kule planer for helgen. Knerten har vært en uke hos bestemor og skal hentes i ettermiddag. Kanskje familien skulle gå ut å spise i kveld?
Postet 05-08-16 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg er helt klart denne i dag:

tar over klokka to.
Postet 05-08-16 kl 09:13 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Juhu! Jeg skal løpe en bitteliten morgentur, hente lille globetrotterniåring, jobbe litt også, spise middag på Festningen også har noen leid inn Kraftwerk til meg.

Yr mener at jeg har vært litt snillere utover dagen, vi satser på det.
Postet 05-08-16 kl 09:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Candy!

(Sånne morsomme bilder av kaker får noen andre ta seg av.)
Postet 05-08-16 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er alene.
Postet 05-08-16 kl 09:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Candy!
Ville gikk fra "jeg vil bare være hjemme i dag" til "rekker jeg frokost på sfo hvis jeg står opp nå med en gang?" i løpet av to minutter i morges, og plutselig var jeg alene hjemme.
Postet 05-08-16 kl 09:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Candy! Jeg har bakt en kake til deg som jeg tror vil passe.
Postet 05-08-16 kl 09:56 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen, Candy! I brought champagne and candy!
Postet 05-08-16 kl 10:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Candy! Regner med at du vet å feire grundig!

Jeg har siste hjemmealenedag i dag, og klarte med nød og neppe å komme meg på kontoret før ni.
Postet 05-08-16 kl 10:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi leker fortsatt sjørøvere, men skal straks sjekke ut og starte på siste dag i Dyreparken for denne gang. Siste ordinære feriedag er det også, på mandag er det jobb igjen.
Postet 05-08-16 kl 10:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Champagne candy floss til favorittdropset!



Hvilket av kraftwerkene skal du på i kveld, da? Mannen skal på begge, jeg skal bare på Computerwelt.
Postet 05-08-16 kl 10:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Uæææ, champagnesukkerspinn!
Postet 05-08-16 kl 10:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Oh, you guys, you shouldn't have.

Vi skal på The Man-Machine (trodde Computer World var i morgen?). Dere var i går også? Det er hard-core, ass!
Postet 05-08-16 kl 10:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Du har rett, Candy, det er Man-Machine vi skal på i dag. Og Computer World i morgen.

Mannen skal dessuten plutselig på Trans Europe Express i dag. Han ble oppringt av en kamerat med en billett til overs idet vi gikk inn til den første av gårsdagens to konserter.
Postet 05-08-16 kl 10:52 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer med dagen, Candy!

Her regner det. Det var ikke planen, jeg er ikke ferdig med min siste del av sommerens arbeidsleir, og har en hel masse greier som skal beises. Jaja, jeg har te, vinterhage og nyplanta epletre, da går det jo faktisk ikke an å ikke være glad!
Postet 05-08-16 kl 11:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Da ses vi kanskje plutselig i kveld, Skilp!
Postet 05-08-16 kl 11:10 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, candy!
Minste er på overnattingbesøk, eldste har hatt overnattingsbesøk. Ikke helt startet dagen enda.
Postet 05-08-16 kl 11:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sender en tørkende tanke til mine dosere i Tøyenparken i dag. Og til meg selv. :våtpytt:

Og hipp hurra for Candydagen!
Postet 05-08-16 kl 11:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Candy!
Postet 05-08-16 kl 11:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg bruker dagen i dag til å legge Norway Cup bak meg og har omsider begynt å glede meg til Øya i neste uke.

(Altså; jeg skal på Norway Cup i morgen også, men da har jeg ikke noe annet ansvar enn å være heiende mamma for knertens 3 mot 3 kamper. Det er ganske greit sammenlignet med å være lagleder for to lag med jenter på 10-12 som tror at de klarer å ta ansvar for seg selv.)
Postet 05-08-16 kl 11:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Sol og vind i Sydenlandet, og jeg kjenner at alt pratet om jobb og tegn gjør meg veldig glad for at vi tok sein ferien i år, selv om jeg det nok gjør at jeg blir helt på hæla når jeg somler meg tilbake på jobb ei uke eller to etter alle andre.

Grattis med dagen, Candy! 🎉
Postet 05-08-16 kl 11:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Grattis, Candy!

Jeg er trøtt og frossen i dag, og har funnet meg te og pledd på sofaen hos foreldrene mine. Prøver å få jobba litt før spetakkelgjengen innhenter meg igjen.
Postet 05-08-16 kl 15:01 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har fått lillejenta mi tilbake, og pausen har gjort oss begge godt. Hun kan jammen være så fin; finner frem og spiller masse klassisk musikk i bilen på vei hjem, også synger vi Zombie for full hals begge to etterpå. Og når vi skal finne kafé til lunsj roper hun "Bokbutikk!!!" når hun ser en Ark og løper inn. Mammas jente, vettu.
Postet 05-08-16 kl 15:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Cranberries Zombie?
Postet 05-08-16 kl 15:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jepp.
Postet 05-08-16 kl 17:31 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
kuleste ungen!
Postet 05-08-16 kl 18:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no