Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvor kan jeg købe "specialmad"?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 23:39   #1
Rûh
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Rûh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor kan jeg købe "specialmad"?

jeg er lige flyttet til norge fra københavn og søger med lys og lykte efter netshops eller madbutikker der har et godt udvalg af "specialmad"

jeg søger:
- glutenfri kornsorter og glutenfri mad generelt
- gerne økologiske madvarer..
- gode sunde olier som; kokosolie, linfrøolie, livets olie osv.. selvfølgelig kun koldpressede extra jomfru olier
- madvarer helt uden sukker, kunstige sødemidler og e-numre (det inkluderer så også al mad tilsak sukker, farin, rørsukker, melis og hvad det nu er de ellers skjuler sukker under)
- fuldkornsris, quinoa og andre slags ris eller pastalignende varer som ikke er strippet af alt hvad vores kroppe kan genkende som mad
- produkter fra Heel

har forsøgt alt det mine norskkundskaber rækker til på google.no at finde denne typer butikker, men uden held. kan heller ikke opdrive sager som lakridsrrodspulver eller vaniljepulver (ikke vaniljesukker) er det måske helt ukendt for alle?

forsøgte at læse tråden om økologiske netleverandøre, men ved faktisk ikke helt hvor jeg bor og syntes ikke at finde andet end frugt/grøntkasser.

håber egentlig at der findes noget i denne stil http://www.puregreenshop.dk/shop/catalog/index.php
da det er lige lidt hårdt for pengepungen at skulle handle ind i danmark

Rûh er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
glutenfri, helse, sukkerfri, økologi

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.