Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvor kan jeg købe "specialmad"?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 22:46   #9
Rûh
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Rûh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?

jo cøliaki er ret undervurderet i danmark.. eller de mener bare at det slet ikke er så udbredt som i sverige og norge.. måtte diskutere med min læge i 30 min for at få min søn testet..

jeg regnede egentlig med da jeg kom til norge at madforholdene ville være ret gode, men synes dog at i forhold til hvor stor fokus der er på allergier og madintolerence så blev jeg meget skuffet over det dårlige madudvalg. håber lidt bare er tilknyttet området jeg bor i og vi finder noget når vi tager til oslo.. manden har vist lovet at tage mig i norges største supermarket hihi.. og så søge efter lidt helsekost inde i oslo..
ellers må jeg handle ind i danmark jo.. familien synes dog lidt jeg måske skulle vænne mig til at faktisk handle noget ind i norge.. kan slet ikke vænne mig til de norske priser, så køber alt tøj osv i danmark stadig.. begyndte næsten at græde første gang jeg var i supermarked, er jo vandt til at købe en pakke rugbrød til 3 kroner hehe..

bor omkring jessheim vist ca 30min fra oslo, så hvis nogen kender adresser på noget helsekost el lignende enten i jessheim området eller i oslo ville det være fedt at få..

kender i til forholdene i sverige da? nogen specielle forretninger som er gode at besøge...?

Rûh er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
glutenfri, helse, sukkerfri, økologi

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.