Sv: Hvor kan jeg købe "specialmad"?
jo cøliaki er ret undervurderet i danmark.. eller de mener bare at det slet ikke er så udbredt som i sverige og norge.. måtte diskutere med min læge i 30 min for at få min søn testet..
jeg regnede egentlig med da jeg kom til norge at madforholdene ville være ret gode, men synes dog at i forhold til hvor stor fokus der er på allergier og madintolerence så blev jeg meget skuffet over det dårlige madudvalg. håber lidt bare er tilknyttet området jeg bor i og vi finder noget når vi tager til oslo.. manden har vist lovet at tage mig i norges største supermarket hihi.. og så søge efter lidt helsekost inde i oslo..
ellers må jeg handle ind i danmark jo.. familien synes dog lidt jeg måske skulle vænne mig til at faktisk handle noget ind i norge.. kan slet ikke vænne mig til de norske priser, så køber alt tøj osv i danmark stadig.. begyndte næsten at græde første gang jeg var i supermarked, er jo vandt til at købe en pakke rugbrød til 3 kroner hehe..
bor omkring jessheim vist ca 30min fra oslo, så hvis nogen kender adresser på noget helsekost el lignende enten i jessheim området eller i oslo ville det være fedt at få..
kender i til forholdene i sverige da? nogen specielle forretninger som er gode at besøge...?
|