Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Stoffbutikk i Oslo/omegn

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 22:25   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoffbutikk i Oslo/omegn

Datteren min har begynt å sy klær, men synes det er vanskelig å finne stoff hun liker. Har noen forslag til butikker i Oslo og omegn? Jeg har vært med henne et par steder og må innrømme at jeg skjønner hvorfor hun ikke synes det er så fint det de har. De gangene hun har funnet noe fint har det vært i Tønsberg på besøk hos foreldrene mine, men det hadde vært fint med noe litt nærmere.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:32   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegn

Hva slags tekstiler er hun ute etter da?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:35   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fast bomull. Fine, klassiske, kanskje litt nøytrale tekstiler. Ikke «kostyme-greier». (Så ikke glitter og sånt, antar jeg.)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 22:39   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Fast bomull. Fine, klassiske, kanskje litt nøytrale tekstiler. Ikke «kostyme-greier». (Så ikke glitter og sånt, antar jeg.)

Jeg måtte google stoffbutikker i Tønsberg for noe så nysgjerrig og ser de har noe som heter Meah academy som har en litt kul og ungdommelig profil. I Oslo er det ingen sånne, så vidt jeg vet.

Men Fæbrik i Bjørvika selger tekstil, også er det selvsagt Selfmade som har mye klassisk. På Torshov ligger KUPP, de er ganske kule, men det er gjenbrukstekstiler fra møbelbransjen, så passer best til yttertøy, ikke bluser og sånn.

Gammel I går, 23:08   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Rainbow Tekstil (mellom Gunerius og Oslo City) har et kjempeutvalg av stoffer. Anbefaler en tur innom.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 23:13   #6
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg kjøper mest på nett fra Sverige, Danmark og UK, men 10 minutter med toget fører deg til Lillestrøm Sysenter.
Jeg tror de nettopp har flyttet butikken.

Kathrines Quiltestue i Skovveien er en ordentlig godtebutikk for mønstret bomull. Ellers stikker jeg mest innom rainbowtekstil.no

Kan også anbefale norske nettbutikker som stitsj.no på Hamar og indigoindigo.no

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 23:38   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Rainbow tekstil og Rainbow fashion.

Anbefaler også Abbys tekstiler i Trondheim. De har nettbutikk og jeg finner mye der.

Gammel I dag, 00:20   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Rainbow er fantastisk, men kan være ganske uoversiktlig og overveldende. Om man ikke vet at de har mer nøytrale bomullstoffer på forhånd er det ikke akkurat de man ser lettest.

Om dere er i Gøteborg må dere innom Gårda textil.

Gammel I dag, 00:31   #9
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg kjøper mest på nett fra Sverige, Danmark og UK, men 10 minutter med toget fører deg til Lillestrøm Sysenter.
Jeg tror de nettopp har flyttet butikken.

De er i flytteprosessen nå, og startet med 50% på alle lagerførte metervarer på mandag denne uken. Jeg var der i går og plukket med meg litt snacks.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.