|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Stoffbutikk i Oslo/omegnDatteren min har begynt å sy klær, men synes det er vanskelig å finne stoff hun liker. Har noen forslag til butikker i Oslo og omegn? Jeg har vært med henne et par steder og må innrømme at jeg skjønner hvorfor hun ikke synes det er så fint det de har. De gangene hun har funnet noe fint har det vært i Tønsberg på besøk hos foreldrene mine, men det hadde vært fint med noe litt nærmere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegn
Jeg måtte google stoffbutikker i Tønsberg for noe så nysgjerrig og ser de har noe som heter Meah academy som har en litt kul og ungdommelig profil. I Oslo er det ingen sånne, så vidt jeg vet.
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnRainbow Tekstil (mellom Gunerius og Oslo City) har et kjempeutvalg av stoffer. Anbefaler en tur innom.
|
|
|
#6 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnJeg kjøper mest på nett fra Sverige, Danmark og UK, men 10 minutter med toget fører deg til Lillestrøm Sysenter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnRainbow tekstil og Rainbow fashion.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnRainbow er fantastisk, men kan være ganske uoversiktlig og overveldende. Om man ikke vet at de har mer nøytrale bomullstoffer på forhånd er det ikke akkurat de man ser lettest.
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
De er i flytteprosessen nå, og startet med 50% på alle lagerførte metervarer på mandag denne uken. Jeg var der i går og plukket med meg litt snacks.
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnJeg handler for det meste på Selfmade.
|
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Takk for alle forslag! Da har hun flere steder hun kan undersøke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stoffbutikk i Oslo/omegnHvis facebooksiden til Anettes hobbygleder er det din datter er ute etter er Kathrines Quiltestue verdt et besøk. |
|
|
|
![]() |
|
|