Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avlyse avtaler for noe mer fristende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-24, 08:20   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Avlyse avtaler for noe mer fristende

Hvordan forholder man seg til avtaler som er gjort?

Noen ganger dukker det opp ting i ettertid, ungens sommeravslutning blir på samme dag som jobbens årlige quiz, julebordet en hadde planlagt å være med på sammenfaller med en rund bursdag i nær krets.

Men, de siste årene har jeg stadig oftere opplevd at avtaler med venner også blir avlyst ganske spontant fordi det dukket opp noe mer fristende. Det siste nå er et planlagt førjulsselskap hos meg, fire venninner, julemat og godt drikke. Den ene trengte at vi planla datoen rundt en hjemmeeksamen, så det landet vi til slutt. Men nå er hun bedt i bursdag til en annen venninne den dagen, og vil at jeg skal endre dag for selskapet.

Og så er det jo den sedvanlige "dette er en liten ting, men det har skjedd ganske ofte de siste årene", så jeg merker at å be inn hjemme da det ofte ender slik ikke blir så veldig hyggelig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.