|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Det er der mine bukser blir slitt også. Jeg har tenkt at "det bare er sånn" siden jeg også er stor i størrelsen og lårene gnir inntil hverandre når jeg går.
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Dette er sikkert ikke noe populært å høre, men altså: Jeg gikk ned i vekt.
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Eg trur også det bare er slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?
Det trur eg også er ei løysing - få mindre lår, rett og slett. Men det er jo eit tidkrevande prosjekt, og sånn i mellomtida... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Jeg sleit buksene mine på innsiden av lårene i samme grad da jeg veide 70 kg som da jeg veide over 90 kg, så jeg tror ikke nødvendigvis at vektnedgang er den ultimate løsningen som gjør at problemet forsvinner som dugg for solen.
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UMin bestevenninne bruker størrelse 42 og hun sliter masse på innsiden av buksene og jg bruker 48 og sliter neste ingen ting.jeg slet mye før men ikke nå ,vet ikke helt hvorfor hihi
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Samme skjer med mine Levis. Donna Karan og Tommy Hilfiger jeans derimot holder seg helt fine, tykkere i stoffet og jeg har nå hatt mine i snart 3 år uten at de er slitt mellom lårene. (Jeg kjøper de i utlandet men de må vel finnes her også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
Jeps, jeg er forholdsvis lett, men har omtrent 30 % av mine kilo plassert på hofter og lår.
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
For meg er dette eit problem som heng saman med storleiken på låra. Ei tynnare meg, hadde ikkje dette problemet, verken med bukser eller det som er ennå verre - hud som gnisser mot hud, når eg går med skjørt i varmen. Då eg la på meg igjen, kom problemet tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Folk som er hjulbeinte sliter vel mindre enn kalvbeinte. Jeg er litt kalvbeint og selv da jeg var slank så slet jeg buksene der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Sånn ut av det blå tenker jeg at Cubus sine bukser er overraskende holdbare. Jeg har i skrivende stund på meg en fire år gammel Cubus-bukse, og først nå begynner den å bli tynn på innsiden av lårene. Jeg tror modellen heter "Friday".
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Jeg har erfaring med at lange underbukser hjelper noe på denne slitasjen (av bomull eller sånt silkeaktig stoff, typen som går litt ned på lårene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Tror anatomi har mer å si enn vekt, faktisk. Mannen min sliter buksene sine sånn, mye mer enn meg, og han er relativt slank. Det er ikke jeg.
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Anatomi har sikkert mye å si. Men for meg hjalp det å gå ned tjue kilo.
![]() |
#17 |
Absolute Beginner
|
Meget gjenkjennelig. Jeg brukte str 34/ xs i bukser i mange år, og de ble slitt på innside lår like fullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Ja, det vil vel alltid hjelpe noe å gå ned i vekt.
![]() |
|
|