|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Dette er sikkert ikke noe populært å høre, men altså: Jeg gikk ned i vekt.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Eg trur også det bare er slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?
Det var et tips jeg skal ta med meg. Har kjøpt flere bukser fra Zizzi og de holder ikke mange månedene før det er hull i de. Jeg er svært så raus med skyllemiddelet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
Det trur eg også er ei løysing - få mindre lår, rett og slett. Men det er jo eit tidkrevande prosjekt, og sånn i mellomtida... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?Samme skjer med mine Levis. Donna Karan og Tommy Hilfiger jeans derimot holder seg helt fine, tykkere i stoffet og jeg har nå hatt mine i snart 3 år uten at de er slitt mellom lårene. (Jeg kjøper de i utlandet men de må vel finnes her også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
For meg er dette eit problem som heng saman med storleiken på låra. Ei tynnare meg, hadde ikkje dette problemet, verken med bukser eller det som er ennå verre - hud som gnisser mot hud, når eg går med skjørt i varmen. Då eg la på meg igjen, kom problemet tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UMin bestevenninne bruker størrelse 42 og hun sliter masse på innsiden av buksene og jg bruker 48 og sliter neste ingen ting.jeg slet mye før men ikke nå ,vet ikke helt hvorfor hihi
![]() |
|
|