Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-12, 09:19   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?

Dette er sikkert ikke noe populært å høre, men altså: Jeg gikk ned i vekt.

Ellers synes jeg litt penere bukser, dressbukser med litt stretch og plass til magen holder bedre og tåler hardere bruk. B-young har slike, men hvor store str. de har vet jeg ikke. 44?

Gammel 20-04-12, 09:38   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg trur også det bare er slik.

Men eg fekk eit tips frå ei som jobba på Zizzi, sist eg kjøpte dongeribukse med stretch. Ho sa at tøymykner spis opp stretchen. Så eg har slutta å bruke tøymykner på slike bukser, og då varer dei faktisk opp mot eit år (mot tidlegare 4-5 månadar).

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 12:23   #3
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg trur også det bare er slik.

Men eg fekk eit tips frå ei som jobba på Zizzi, sist eg kjøpte dongeribukse med stretch. Ho sa at tøymykner spis opp stretchen. Så eg har slutta å bruke tøymykner på slike bukser, og då varer dei faktisk opp mot eit år (mot tidlegare 4-5 månadar).

Det var et tips jeg skal ta med meg. Har kjøpt flere bukser fra Zizzi og de holder ikke mange månedene før det er hull i de. Jeg er svært så raus med skyllemiddelet.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 09:39   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det trur eg også er ei løysing - få mindre lår, rett og slett. Men det er jo eit tidkrevande prosjekt, og sånn i mellomtida...

Gammel 20-04-12, 10:00   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Samme skjer med mine Levis. Donna Karan og Tommy Hilfiger jeans derimot holder seg helt fine, tykkere i stoffet og jeg har nå hatt mine i snart 3 år uten at de er slitt mellom lårene. (Jeg kjøper de i utlandet men de må vel finnes her også).

Ang kommentaren om vektreduksjon. Nå er ikke jeg typen som er så hårsår angådende dette men jeg måtte bare himle litt med øynene. Mine jeans ble akkurat like slitt da jeg var 24 kg lettere. Det er ikke alle som er bygd eller kan slanke seg såpass at de ender om med "mellomrom" mellom lårene altså Mim. Selv da jeg var slank og hadde normal BMI så hadde jeg dette problemet.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 10:24   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Samme skjer med mine Levis. Donna Karan og Tommy Hilfiger jeans derimot holder seg helt fine, tykkere i stoffet og jeg har nå hatt mine i snart 3 år uten at de er slitt mellom lårene. (Jeg kjøper de i utlandet men de må vel finnes her også).

Ang kommentaren om vektreduksjon. Nå er ikke jeg typen som er så hårsår angådende dette men jeg måtte bare himle litt med øynene. Mine jeans ble akkurat like slitt da jeg var 24 kg lettere. Det er ikke alle som er bygd eller kan slanke seg såpass at de ender om med "mellomrom" mellom lårene altså Mim. Selv da jeg var slank og hadde normal BMI så hadde jeg dette problemet.

For meg er dette eit problem som heng saman med storleiken på låra. Ei tynnare meg, hadde ikkje dette problemet, verken med bukser eller det som er ennå verre - hud som gnisser mot hud, når eg går med skjørt i varmen. Då eg la på meg igjen, kom problemet tilbake.

Nå var min veg ned i vekt i stor grad på sykkelen, noko som gjorde at då eg var 38-40 hadde eg veldig stramme lår, og det er kanskje meir vesentleg enn storleiken. Nå er eg 46, og slit ut innsida av låra og slit også med gnagsår mellom låra når eg går i skjørt. Så mi erfaring er at det er ein samanheng. Men det kan godt hende at stramme, veltrente lår i str. 46 vil ha mindre av dette problemet enn slappe lår i str. 40. Det veit eg ikkje.

Gammel 20-04-12, 09:58   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ellers synes jeg litt penere bukser, dressbukser med litt stretch og plass til magen holder bedre og tåler hardere bruk. B-young har slike, men hvor store str. de har vet jeg ikke. 44?

UMin bestevenninne bruker størrelse 42 og hun sliter masse på innsiden av buksene og jg bruker 48 og sliter neste ingen ting.jeg slet mye før men ikke nå ,vet ikke helt hvorfor hihi

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.