|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Er ikke build a bear en egen butikk på diverse senter?
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Det er en butikk som heter Build a Bear, og der kan man lage sin egen bamse. De selger også klær som passer til alle bamsene, og det er det niesen din mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Sandvika Storsenter har i hvert fall den butikken. Tusenfryd har vel også konseptet, men det er neppe særlig aktuelt.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Kjempekult. Min datter fikk en slik bamse til 7-årsdagen. Det er kjempekoselig å lage en slik bamse. Man går inn, barnet får velge "skallet" til bamsen, så tar hun den med seg videre til "fyllbasen". Der finner hun et lite hjerte som skal ligge i brystet til bamsen, først må hun blåse på det og tenke fine tanker og så legges det inn sammen med fyllet. Så kan hun velge seg en lyd om hun vil det, da lager bamsen en lyd/sang eller lignende når man trykker den på feks. armen.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Selv gutta her har en bamse derifra, kjøpte da vi var i Køben i 2009.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Jeg var nødt å få en sånn da vi var i Kongeparken for noen år siden.
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Jeg synes det er helt hinsides priser på klær og utstyr til Build-a-bear bamsene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Noen er dyre, noen er billige. Vi betalte vel rundt 4-500,- kr for bamsen med lyd og klær og det var en helt grei pris for en bursdagsgave til syvåringen som ønsket seg så voldsomt en slik bamse og leker med den hele tiden. Man velger pris selv etter hvilken bamse og hvilke klær man velger. Ekstra klær kan kjøpes til bursdag/jul osv og man får ganske rimelige klær.
![]() |
#12 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?En får sikkert gode pakketilbud og tilbud på diverse klær innimellom, men når vi har vært på de butikkene utenom den gangen vi kjøpte bamesene så er det gjerne rulleskøyter til bamsen og diverse annet som da har kostet neste. 200,- kr for et par sko liksom som de helst vil ha. Uaktuelt å kjøpe et par sko til en bamse som koster så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Ja, men man MÅ jo ikke velge det dyreste. Jeg fant fine sko til bamsen for en femtilapp eller noe sånt. Dessuten er jo 200,- kr for et par sko ikke så dyrt om det feks. er akkurat dét barnet ønsker seg til bursdagen.
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Greit nok det hvis den ungen synes det er greit å "bare" få et par sko. Jeg synes det blir så lite i pakkene. Jeg liker at et blir større pakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Storesøs er 12 år, og elsker sin build-a-bear kanin høyere enn alt, kaninen har både badeball, bikini, brudekjole, skoleuniform og masse annet nyttig og simpelthen nødvendig utstyr. Hun (altså kaninen) har vært med på flere ferier og har derfor klær fra både Canada og USA. En smart forretningside er det ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
Må bare kommentere denne: Jeg har også endel familie som gjerne vil gi store gaver, og kjøper ofte noe som ikke nødvendigvis blir lekt så mye med eller holder så lenge. (Jeg sier ikke at det er det du gjør). Jeg har prøvd å selge inn at det er bedre å kjøpe en del til briotoget enn et togsett i plast, men det er ikke så lett å få det inn. Men når unger samler på noe på den måten der, er det helt fint å få "bare" et par sko. Da vet jo ungen også ofte hva utstyret koster.
![]() |
#17 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Vi har forresten kjøpt noe tøy til kaninen på ebay til en veldig hyggelig pris. Bare vær sikker på at tøyet/utstyret virkelig er fra build-a-bear og ikke bare noe som til forveksling ser slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Helt enig. Svigers kjøper ofte heller 10 pakker med ræl enn 1 pakke med en ting barna eller vi virkelig ønsker oss. Kjipe greier, egentlig.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 28-11-10 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Dette er de 2 viktigste bamsene her i huset. (i tillegg til hundene - også fra build a bear, men bamsene er viktigst)
![]() |
|
|