|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Ja, men man MÅ jo ikke velge det dyreste. Jeg fant fine sko til bamsen for en femtilapp eller noe sånt. Dessuten er jo 200,- kr for et par sko ikke så dyrt om det feks. er akkurat dét barnet ønsker seg til bursdagen.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?
Greit nok det hvis den ungen synes det er greit å "bare" få et par sko. Jeg synes det blir så lite i pakkene. Jeg liker at et blir større pakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
Må bare kommentere denne: Jeg har også endel familie som gjerne vil gi store gaver, og kjøper ofte noe som ikke nødvendigvis blir lekt så mye med eller holder så lenge. (Jeg sier ikke at det er det du gjør). Jeg har prøvd å selge inn at det er bedre å kjøpe en del til briotoget enn et togsett i plast, men det er ikke så lett å få det inn. Men når unger samler på noe på den måten der, er det helt fint å få "bare" et par sko. Da vet jo ungen også ofte hva utstyret koster.
![]() |
#4 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?Vi har forresten kjøpt noe tøy til kaninen på ebay til en veldig hyggelig pris. Bare vær sikker på at tøyet/utstyret virkelig er fra build-a-bear og ikke bare noe som til forveksling ser slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Helt enig. Svigers kjøper ofte heller 10 pakker med ræl enn 1 pakke med en ting barna eller vi virkelig ønsker oss. Kjipe greier, egentlig.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 28-11-10 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|