Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 21:36   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er build a bear-klær, og hvor får man kjøpt det?

Ja, men man MÅ jo ikke velge det dyreste. Jeg fant fine sko til bamsen for en femtilapp eller noe sånt. Dessuten er jo 200,- kr for et par sko ikke så dyrt om det feks. er akkurat dét barnet ønsker seg til bursdagen.

Gammel 28-11-10, 21:39   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, men man MÅ jo ikke velge det dyreste. Jeg fant fine sko til bamsen for en femtilapp eller noe sånt. Dessuten er jo 200,- kr for et par sko ikke så dyrt om det feks. er akkurat dét barnet ønsker seg til bursdagen.

Greit nok det hvis den ungen synes det er greit å "bare" få et par sko. Jeg synes det blir så lite i pakkene. Jeg liker at et blir større pakker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 21:49   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Greit nok det hvis den ungen synes det er greit å "bare" få et par sko. Jeg synes det blir så lite i pakkene. Jeg liker at et blir større pakker.

Må bare kommentere denne: Jeg har også endel familie som gjerne vil gi store gaver, og kjøper ofte noe som ikke nødvendigvis blir lekt så mye med eller holder så lenge. (Jeg sier ikke at det er det du gjør). Jeg har prøvd å selge inn at det er bedre å kjøpe en del til briotoget enn et togsett i plast, men det er ikke så lett å få det inn. Men når unger samler på noe på den måten der, er det helt fint å få "bare" et par sko. Da vet jo ungen også ofte hva utstyret koster.

Gammel 28-11-10, 22:00   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vi har forresten kjøpt noe tøy til kaninen på ebay til en veldig hyggelig pris. Bare vær sikker på at tøyet/utstyret virkelig er fra build-a-bear og ikke bare noe som til forveksling ser slik ut.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 22:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Må bare kommentere denne: Jeg har også endel familie som gjerne vil gi store gaver, og kjøper ofte noe som ikke nødvendigvis blir lekt så mye med eller holder så lenge. (Jeg sier ikke at det er det du gjør). Jeg har prøvd å selge inn at det er bedre å kjøpe en del til briotoget enn et togsett i plast, men det er ikke så lett å få det inn. Men når unger samler på noe på den måten der, er det helt fint å få "bare" et par sko. Da vet jo ungen også ofte hva utstyret koster.

Helt enig. Svigers kjøper ofte heller 10 pakker med ræl enn 1 pakke med en ting barna eller vi virkelig ønsker oss. Kjipe greier, egentlig.

Og om barnet virkelig ønsker seg 1 par bamsesko, hvorfor tror man at det ikke holder? Mine barn blir i hvertfall veldig glade for å få ting de ønsker seg, samme om det er en liten eller stor ting. Nå ble det jo en hel bamse med klær sist, så jeg kjøper sjelden gaver til "bare" 200,- kroner, men om barna ønsker seg veldig en ting tilden prisen så kjøper jeg det og muuligens en liten ting ekstra, men da også en ting jeg vet de vil ha.

Sist redigert av Dixie Diner : 28-11-10 kl 22:11.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.