|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Medlemssalong II
Og jeg er helt enig med deg, selv om jeg er miiiiilevis fra 1000 innlegg og 1000 prikker og 90 dager og alt dette her. Men noe må man jo ha å strekke seg etter
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det som pr i dag foregår i medlemssalongen er ikke annet enn diverse betroelser, om man får kalle det dét. Ingen generelle diskusjoner. De som oppretter tråder der skriver om hendelser i familien, på jobben ol. Noen legger såkalte skrytebilder der fordi de er mer komfortable med at ikke "hele verden" kan gå inn og se på bilder av dem og barna deres. En MII blir ikke noe mer enn dette, eneste forskjellen er at den blir enda mer privat enn dagens ms.
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Det var ment som et eksempel på hvorfor man kanskje ville kjenne de som slapp inn litt mer enn "alle andre liker dem". Altså fartstid. (Om jeg ikke husker feil.)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
|
Klart man skal være forsiktig hva man deler, men som nevnt før så er her flere grader av privathet. M2 vil være det mest graderte området for vanlige medlemmer som poster og deltar i forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Medlemssalong IIHP: Godt forklart.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
Jeg synes det har relevans. Og ja, jeg visste om det lukkede rommet fra før.
![]() |
#8 |
Administrator
|
Jeg mener det ikke har relenvans fordi de fra denne lukkede, statiske gruppen også er blant de mest aktive ute i forumet. Det vi diskuterer i denne tråden er en priviligert tilgang til et område for brukere som har mer enn 1000 innlegg / 1000 ryktepoeng. Dette området ville komt uavhengig av denne tråden, da det er noe jeg har vurdert en stund.
Dette med denne lukkede gruppen har ikke vært noen hemmelighet, og den har også vært nevnt tidligere her på forumet. Vi har ikke sett noen grunn til å annonsere denne lukkede gruppen, som ble opprettet før resten av forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
Ja? Gjør ikke "alle" det da? I den grad alle kan få med seg alt som skjer på et forum ... Nå var det slik at når vi opprettet dette forumet, så ble denne gruppen fra Yahoo laget først. Og så begynte det å komme veldig mange etter, og vi fant ut at vi kunne lukke den gruppen fordi den begynte å bli for stor,- slik at de slapp å gå tilbake til Yahoo-aktiviteten. Siden har det strømmet medlemmer til. Noen har fått dette med seg, og andre ikke. Slik vil det jo alltid være på et forum.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 11-03-07 kl 16:28. Årsak: fjernet en u for mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
Hvordan tenker dere om dette? Tenker på kriterier, medlemmer osv. Kan medlemmer spørre om å få opprettet klubb? Skal klubben da være tiltenkt spesielle formål?
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
Vi diskuterer akkurat sånne ting nå.
![]() |
#16 |
villende
|
![]() Sv: Medlemssalong IIDet som vel kanskje fører til at folk "tigger" prikker er jo nettopp det at slike "hemmelige" fora virker kjempespennende for en som ikke har tilgang. Men samtidig kan jeg jo skjønner at det kan være et poeng med et eget fora for de som er mye mer aktive enn det som skal til for å komme inn på medlemssalong I. Jeg er langt unna innleggsmessig og enda lenger unna ryktemessig, men jeg syns ikke det foregår så mye spennende i medlemssalongen at jeg dør hvis jeg ikke får tilgang der på et års tid. Og har jeg kommet dit at jeg har såpass mange innlegg og så høyt rykte at jeg kommer inn, så kan det jo hende at jeg syns jeg kjenner de som har tilgang til MII så godt at jeg til og med hadde turt å vise frem Snupp i et lukket fora. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Medlemssalong IIEr det et lukket rom her inne fra før? :har falt av lasset: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Medlemssalong IIAt moddene har ee eget moddeforum er jo naturlig, men jeg fikk ikke inntrykk av at det handlet om det her? Ikke at det betyr noe egentlig, men jeg ble bare litt nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|