|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg? | |||
| Hver dag |
|
132 | 55,46% |
| Noen ganger i uken |
|
44 | 18,49% |
| En sjelden gang |
|
48 | 20,17% |
| Aldri |
|
14 | 5,88% |
| Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Sjeldent, men jeg gjorde i kveld da vi var bedt bort på pizza.
|
|
|
#102 |
|
maler
|
Sv: Sminker du deg?
Jeg tenker vel litt videre enn at man direkte reagerer på det også. Huden er et stort organ og det er ikke så veldig mye huden har direkte godt av over tid, det meste man smører på huden tar man også opp i blodbanen i større eller mindre grad. Det er ikke gitt at en glattere, penere hud er en sunnere hud heller for å gjøre det vanskelig. (Nå tror jeg ikke at foundation eller sminke stort sett er noe særlig farlig bare så det er sagt, jeg bare spinner litt videre på det du sa, for det sliter jeg med å tro på. Altså at noe du legger utenpå huden og har der i timesvis skal være noe bedre over tid enn det som finnes i lufta.) Men som sagt, det er synsing fra min side.
|
|
|
#104 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
bits and pieces
|
Kommer vel an på produktet og på huden vil jeg tro. Og det er jo forskjell på foundation også. Jeg klarer ikke tykk og heldekkende foundation for da føler jeg at jeg "lukker inn" ansiktet. Med en tynn ansiktskrem med litt farge får jeg ikke den følelsen. Man smører jo ansiktet, og kroppen, med solfaktor f.eks. og jeg syns det er verre. På meg selv altså.
|
|
|
|
#106 |
|
Shake it out!
|
Enig. Jeg sminker meg daglig, med unntak av når vi er på hytta, da blir det litt mindre av dem men jeg har sminke der også, sånn om jeg føler for det. Jeg føler meg brass og naken uten sminke. Dessuten er jeg enda i tenårene (
|
|
|
#107 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Sminker du deg?Om sommeren bruker jeg aldri sminke,men nå som brunfargen er borte må jeg frem med foundation og maskara igjen, evt. litt solpudder om jeg er veldig bleik. Til fest bruker jeg øyeskygge og rouge også.
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Mascara hver dag, teller det? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Sminker meg hver dag, men veldig enkelt. Foundation, litt pudder, blyant langs vippekantene og mascara. Ikke stort mer til fest heller siden øyenskygge og slikt er noe jeg aldri har fått til. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Sminker du deg?Mascara hver dag, mer til festlige anledninger eller hvor jeg vil gjøre mer inntrykk og føle meg pyntet. Jeg går for WOW-effekten det er å ikke bruke sminke til hverdags, men slå til med full rulle inne i mellom
|
|
|
#114 |
|
bits and pieces
|
Aldri føler jeg. Har vært tenåring siden jeg var 12 og får fortsatt kviser jevnt og trutt, uavhengig av syklus.
|
|
|
|
#116 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sminker du deg?Ja, jeg sminker meg og jeg liker å sminke meg.
|
|
|
#117 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Sminker du deg?Hver hverdag. I helgene er det stort sett til sosiale sammenhenger.
|
|
|
#118 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Ikke hver dag, men flere dager i uka.
|
|
|
#119 |
|
Textrovert
|
Sv: Sminker du deg?Jeg har hjemmekontor i dag, men har sminket meg fordi vi får sofalevering. Jeg måtte gå litt i meg selv for å finne ut hvorfor jeg sminket meg av den grunn, men jeg hadde veldig dårlig erfaring med forrige sofaleveranse for tolv år siden ( :elefantminne: ), så jeg tenker at de vil ta meg mer alvorlig om jeg ikke ser 100 år gammel ut. Men jeg gidder ikke skifte til noe annet enn joggebukse.
|
![]() |
|
|