Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminker du deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg?
Hver dag 132 55,46%
Noen ganger i uken 44 18,49%
En sjelden gang 48 20,17%
Aldri 14 5,88%
Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 00:31   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminker du deg?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Selvsagt. Men nå regner jeg med at folk ikke bruker produkter de reagerer på for da er det selvsagt bedre uten.

Jeg har faktisk blitt bedre i huden etter at jeg begynte å bruke foundation hver dag.

Jeg tenker vel litt videre enn at man direkte reagerer på det også. Huden er et stort organ og det er ikke så veldig mye huden har direkte godt av over tid, det meste man smører på huden tar man også opp i blodbanen i større eller mindre grad. Det er ikke gitt at en glattere, penere hud er en sunnere hud heller for å gjøre det vanskelig. (Nå tror jeg ikke at foundation eller sminke stort sett er noe særlig farlig bare så det er sagt, jeg bare spinner litt videre på det du sa, for det sliter jeg med å tro på. Altså at noe du legger utenpå huden og har der i timesvis skal være noe bedre over tid enn det som finnes i lufta.) Men som sagt, det er synsing fra min side.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.