|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Har du mye rynker?
Hva slags underverker da?
|
|
|
|
#82 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du mye rynker?Relativ rynkefri til å være 39 veldig snart. Bortsett fra sinterynken i pannen.
|
|
|
#83 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som at et grått og dvaskt speilbilde ser veldig mye freshere ut med litt serum. Helt sant. Kun fuktighetskrem gjør ikke samme nytten. Men det er stor forskjell på de ulike serumene, altså, man må prøve seg fram. Jeg har funnet min favoritt, og bare må ha det! |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jamen, du må jo si hvilken! Vi må jo ha litt kvinnesolidaritet og dele mirakelkurene med hverandre!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du mye rynker?Min ærlige mor ga meg kompliment for klar og fin hud, ikke rynkefri. Jeg brukte da REN Omega 3 serumet som jeg blandet med nattkrem fra samme merke. Den lukter litt tran, mindre blandet med nattkrem, men det kjennes. Fristet ikke til gjenkjøp.
|
|
|
|
#86 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du mye rynker?Nei, jeg har nok med å bekjempe kviser enda. Mulig det er noen ørsmå tynne linjer, men ikke noe jeg er i nærheten av å kalle rynker. Bruker ingen antirynkekremer.
|
|
|
#87 |
|
Flawsome
Greit, men da vil jeg ikke høre at jeg farer med snikreklame! Og heller ikke at jeg villeder eventuelle nye bruker som ikke blir fornøyde med produktet! |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har du mye rynker?Nei, jeg har ingen rynker (33 år). Jeg har litt fet hud og har hørt at en av fordelene er færre rynker. Når det er sagt kommer jeg også fra en familie med lite rynker, mamma ser mye yngre ut enn hun er og faren hennes var sjokkerende rynkefri selv som 80åring, så det kan jo være en del gode gener inne i bildet også. Jeg gjør uansett ingenting for å forebygge rynker. Smører meg med ansiktskrem hver morgen, men det er for egne velvære og ikke fordi jeg tror det hjelper mot rynker.
|
|
|
#89 |
|
Flawsome
Det er veldig sant! Jeg ser også stor forskjell på huden "målt ut fra "vannstanden". |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Flawsome
Sv: Har du mye rynker?Og når jeg først er i gang med å reklamere: Fuktighetsmasken til Nivea er veldig, veldig bra! |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Stadig underveis
Ikke sant! Det har jeg god erfaring med.
|
|
|
#92 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du mye rynker?Da jeg var litt (mye) tyngre enn jeg er nå så vistes ikke rynkene så godt, men nå vises de mer og mer
|
|
|
#93 |
|
aldrende
Signerer nolo. Ja, bortsett fra at jeg er bare 44, da. Snart 45.
|
|
|
|
#94 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du mye rynker?Etter å ha strevd hele dagen med å stoppe og rapportere iTunes-svindel, (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg liker rynker. Virkelig. Det har jeg alltid gjort, jeg nyter gode portretter av mennesker med masse vakre linjer i fjeset, og jeg satt senest i går og betraktet en kvinne i, hm, 50-årene?, som virkelig var utrolig vakker, og nærmest hovedsakelig på grunn av rynkene rundt øynene og sølvstriper i håret. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du mye rynker?Men det er forskjell på rynker, Maverick. Jeg kan også se det vakre i et ansikt fullt av linjer og spor. Det er ikke like flott på de som ikke er gamle, men har ligget i solariet med sigarettene i 20 år. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Har du mye rynker?Sånn egentligegentlig tror jeg ingen mirakelprodukter funker mot rynker som et normalt levd liv har gitt oss. Dersom man derimot har vært dustete og brukt tida på solarium og røyk, kanrnok skadene bøtes på med produkter, men ikke slike koselige som gjør at man føler velvære, men derimot aggressive j..... som svir og har samme effekt som å sandblåse bort det øverste hudlaget.
|
![]() |
|
|