Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du mye rynker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 00:41   #81
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

I så måte er jeg veldig godt fornøyd med gode serum under fuktighetskremen, jeg synes dette gjør underverker for huden.

Hva slags underverker da?
Jeg er kronisk serumløs, men har lite rynker for alderen. Men det er genetisk. Dessuten er jeg litt rund i kjakan, det hjelper også.

Sørg for godt inntak av sunt fett (eks. Cocosa eller annet bra kokosfett, nøtter, godt med Omega-3) og drikk mye vann og grønn te. Bra for huden.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 03:02   #82
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Relativ rynkefri til å være 39 veldig snart. Bortsett fra sinterynken i pannen. Dog har 16 kg ned og en eks som gjør det han kan for å gi meg bekymringer, pluss litt lite søvn begynt å sette spor. Men skitt au.

Gammel 10-02-12, 07:22   #83
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hva slags underverker da?

Som at et grått og dvaskt speilbilde ser veldig mye freshere ut med litt serum. Helt sant. Kun fuktighetskrem gjør ikke samme nytten. Men det er stor forskjell på de ulike serumene, altså, man må prøve seg fram. Jeg har funnet min favoritt, og bare må ha det!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 09:49   #84
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Som at et grått og dvaskt speilbilde ser veldig mye freshere ut med litt serum. Helt sant. Kun fuktighetskrem gjør ikke samme nytten. Men det er stor forskjell på de ulike serumene, altså, man må prøve seg fram. Jeg har funnet min favoritt, og bare må ha det!

Jamen, du må jo si hvilken! Vi må jo ha litt kvinnesolidaritet og dele mirakelkurene med hverandre!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:14   #85
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Min ærlige mor ga meg kompliment for klar og fin hud, ikke rynkefri. Jeg brukte da REN Omega 3 serumet som jeg blandet med nattkrem fra samme merke. Den lukter litt tran, mindre blandet med nattkrem, men det kjennes. Fristet ikke til gjenkjøp.

Nå vurderer jeg en REN eller Ole Henriksen,

http://www.olehenriksen.com/p-68-tru...n-booster.aspx

http://www.renskincare.com/p/3386/Ra...rfecting+Serum

Gammel 10-02-12, 10:17   #86
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har nok med å bekjempe kviser enda. Mulig det er noen ørsmå tynne linjer, men ikke noe jeg er i nærheten av å kalle rynker. Bruker ingen antirynkekremer.

Gammel 10-02-12, 10:19   #87
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jamen, du må jo si hvilken!

Greit, men da vil jeg ikke høre at jeg farer med snikreklame! Og heller ikke at jeg villeder eventuelle nye bruker som ikke blir fornøyde med produktet!

Dior Capture Totale - Multi-Perfection Concentrated Serum, heter det. Skrekkelig dyrt, synes jeg, men ekstremt drøyt i bruk. Jeg tror ikke jeg bruker særlig mer enn to 50 ml-beholdere i året, og da blir det ikke så ille.

Gammel 10-02-12, 10:32   #88
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ingen rynker (33 år). Jeg har litt fet hud og har hørt at en av fordelene er færre rynker. Når det er sagt kommer jeg også fra en familie med lite rynker, mamma ser mye yngre ut enn hun er og faren hennes var sjokkerende rynkefri selv som 80åring, så det kan jo være en del gode gener inne i bildet også. Jeg gjør uansett ingenting for å forebygge rynker. Smører meg med ansiktskrem hver morgen, men det er for egne velvære og ikke fordi jeg tror det hjelper mot rynker.

Gammel 10-02-12, 10:40   #89
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Og jeg ser straks forskjell om det er perioder jeg ikke er like flinkt til å drikke vann.

Det er veldig sant! Jeg ser også stor forskjell på huden "målt ut fra "vannstanden".

Gammel 10-02-12, 10:47   #90
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Og når jeg først er i gang med å reklamere: Fuktighetsmasken til Nivea er veldig, veldig bra! Og når den i tillegg ikke koster all verden, kan det jo ikke bli bedre. Jeg har prøvd "alt" av masker til min tørre vinterhud, men kjøper ikke andre enn denne lenger.

Gammel 10-02-12, 12:08   #91
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Rødme

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Sørg for godt inntak av sunt fett (eks. Cocosa eller annet bra kokosfett, nøtter, godt med Omega-3) og drikk mye vann og grønn te. Bra for huden.

Ikke sant! Det har jeg god erfaring med.

Gammel 10-02-12, 12:33   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var litt (mye) tyngre enn jeg er nå så vistes ikke rynkene så godt, men nå vises de mer og mer Det er ikke sånn ille. Men jeg ser det.
Jeg bruker ikke noen spesielle kremer mot rynke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 12:54   #93
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Sånn passe i forhold til alderen, tror jeg. Noen morgener ser jeg ut som jeg er 60, mens stort sett ser jeg ikke eldre ut enn jeg er. (46)

Signerer nolo. Ja, bortsett fra at jeg er bare 44, da. Snart 45.
Jeg har et avslappet forhold til rynker, kjenner jeg.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:27   #94
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha strevd hele dagen med å stoppe og rapportere iTunes-svindel, () ser jeg ut som om jeg er nesten 100.

Må gå hjem fra jobb og kjøpe mirakelserum på veien.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:52   #95
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja nå har jeg vært så mye sint, at sinnarynken er et uomtvistelig faktum. Skulle heller hatt tusen smilerynker..

Gammel 10-02-12, 17:59   #96
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker rynker. Virkelig. Det har jeg alltid gjort, jeg nyter gode portretter av mennesker med masse vakre linjer i fjeset, og jeg satt senest i går og betraktet en kvinne i, hm, 50-årene?, som virkelig var utrolig vakker, og nærmest hovedsakelig på grunn av rynkene rundt øynene og sølvstriper i håret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:00   #97
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Må gå hjem fra jobb og kjøpe mirakelserum på veien.

Hva kjøper man da? Eller lager man noe av havremel og avokado hjemme?

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:03   #98
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er forskjell på rynker, Maverick. Jeg kan også se det vakre i et ansikt fullt av linjer og spor. Det er ikke like flott på de som ikke er gamle, men har ligget i solariet med sigarettene i 20 år.

Og nei takk til rynkeserum som lukter tran. Har akkurat kastet ett fra REN som virkelig luktet skikkelig vondt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:07   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvfølgelig, Filifjonka. Det er noe med å eldes med stil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:13   #100
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sånn egentligegentlig tror jeg ingen mirakelprodukter funker mot rynker som et normalt levd liv har gitt oss. Dersom man derimot har vært dustete og brukt tida på solarium og røyk, kanrnok skadene bøtes på med produkter, men ikke slike koselige som gjør at man føler velvære, men derimot aggressive j..... som svir og har samme effekt som å sandblåse bort det øverste hudlaget.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.