Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du mye rynker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-12, 22:39   #61
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Får høre at jeg har en fin frisk, stram, hud (Mulig de smisker med meg) Ser når jeg smiler at jeg har noen smilerynker, men smilerynker er helt ok. Må nevne at jeg har ikke noen grå hår. Er snart i slutten av de 40
Skyldes iallefall ikke nok søvn for det har det vært svært lite av og jaggu har det vært nok sykdom og skader. Men jeg røyker ikke og er nøye med hva jeg putter i meg.

Sist redigert av Michelle : 10-02-12 kl 12:37. Årsak: glemte å nevne smilerynkene
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:01   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke mange rynker for å nærme meg 40, noen frynsegoder skal man tross alt ha for et rundt ansikt.

Venninnen min er botoxstikkedame, hun passer på rynkene mine og venter med lengsel på at "sinnarynken" skal bli synlig nok til at hun kan stikke den bort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:06   #63
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Registrerer at det er få med rynker på FP.

Opprinnelig lagt inn av emma-li, her.

hehehehe. må le av deg. Du har ikke fått mye rynker rundt øynene. Du ser flott ut snuppa

jeg bruker kun dagkrem. ikke så mye rynker enda.

Eh, joda etter du har photoshoppet meg så.

Gammel 09-02-12, 00:08   #64
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har smilerynker rundt øynene og morskerynker i panna. Ellers holder budeiekjakene meg relativt rynkefri foreløpig. (36)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:47   #65
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke rynker enda, men noen få tynne linjer er i ferd med å danne seg i øyekroken. 38 år gammel med noen kg til overs.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 08:18   #66
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Har du mye rynker? Haugevis.

Og når synes du de kom? Husker ikke, har sikkert ikke sett så nøye etter.

Bruker du noe for å forebygge? Nei. Jeg bruker ikke en gang vanlig dagkrem/fuktighetskrem.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 09:48   #67
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det har jeg ikke startet å tenke på (så jeg vet faktisk ikke), men så er jeg ikke så forfengelig av meg. Ikke har jeg tenkt å starte med det heller. Det eneste som irriterer meg er posene under øya, men de henger sterkt sammen med mengden søvn om natten. Bruker ingenting i ansiktet, kanskje en fuktighetskrem i ny og ne og evt. solkrem når det er aktuelt.

Gammel 09-02-12, 10:02   #68
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Registrerer at det er få med rynker på FP.

Eh, joda etter du har photoshoppet meg så.

toillsjur.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 10:09   #69
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har litt, men de har jeg hatt i mange år. Smilerynker? Jeg er 38 år, så selvsagt skjer det ting. Den store aldersnedturen kom ikke med rynker, den kom da optikeren foreslo progressvie glass i brillene.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 10:14   #70
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg fikk meg progressive briller før jul. :knirk:

Men på den annen side, jeg følte meg enda eldre da jeg gikk rundt med lesebrillene i hånden og måtte ta dem av og på for hver gang jeg skulle lese en sms eller bare noe helt overflatisk i en avis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 10:20   #71
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Snart 40, og har litt rynker. Mest smilerynker og fiiine linjer rundt øynene, velger jeg å tro.

På dårlige dager, så ser jeg når jeg lener meg forover at jeg har fått noen gufne striper/rynker/pølser (?) på hver siden av munnen. Sånne hadde mormor, og mamma har dem. De er mer eller mindre synlige avhengig av vekt, og egentlig det jeg liker minst. Jeg husker nemlig mormor som ganske bisk, og mamma er ikke noen solstråle heller.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 10:39   #72
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn passe i forhold til alderen, tror jeg. Noen morgener ser jeg ut som jeg er 60, mens stort sett ser jeg ikke eldre ut enn jeg er. (46)

Gammel 09-02-12, 11:11   #73
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er snart 34 år og har noen rynker, men ikke sånn masse at jeg tenker over det. Men jeg ser at jeg har blitt mye eldre det siste året.
Jeg gjør egentlig ingenting for å forebygge eller bremse.
I perioder er jeg flink til å velge ansiktskremer som passer til huden min, men ikke alltid det heller.

Gammel 09-02-12, 11:20   #74
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ja, har litt i pannen og rundt øynene. Er 37. Det som jeg sliter mest med er huden under øynene, det har vært slik siden jeg var 15-16. Jeg har forsøkt alt, men den er bare rar. Tynn, sensitiv og prikkete. Også ser jeg bare utrolig trøtt og sliten ut av det.

Eller, jeg har ikke forsøkt vampyrbehandlingen jeg leste om i VG i går.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:01   #75
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Ikke egentlig. Jeg forsøker å spise sunt, holde huden godt fuktet med krem og slik, men ikke spesielle antirynkekremer. Og så bruker jeg absolutt alltid solbriller når det er sol. Jeg er overbevist om at det ikke er bra å myse i sola.

Jeg blir straffet nå for at jeg ikke tok forhåndsregler i 20-årene. *Begynte å bruke solbriller i fjor*

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:12   #76
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, jeg fikk meg progressive briller før jul. :knirk:

Men på den annen side, jeg følte meg enda eldre da jeg gikk rundt med lesebrillene i hånden og måtte ta dem av og på for hver gang jeg skulle lese en sms eller bare noe helt overflatisk i en avis.

Det er vel nå jeg skal spørre om det fungerer bra.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:14   #77
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Funker som bare det, emm! Jeg har ikke blitt helt vant til å være en som alltid har briller, men jeg ser jo så mye bedre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:26   #78
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, DET ser gammelt ut, det!

Jeg er på mitt tredje par progressive briller, men rynker? Tror ikke det er så mange, nei.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 22:57   #79
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen har jeg. Jeg er snart 44, så det skulle vel bare mangle. Men jeg ser jo at huden i ansiktet har begynt å sægge litt, men når jeg ser bilder av andre i 40-årene synes jeg jaggu jeg har lite rynker i forhold.

Gammel 10-02-12, 00:05   #80
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg har noen streker i pannen som irriterer meg litt. Er det egentlig noe som hjelper da? Botox ser jo ikke særlig pent ut synest jeg..
Røyker ikke og spiser forsåvidt sunt da.

39 år... Uæææ 40 til neste år liksom...

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.