|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Får høre at jeg har en fin frisk, stram, hud (Mulig de smisker med meg) Ser når jeg smiler at jeg har noen smilerynker, men smilerynker er helt ok. Må nevne at jeg har ikke noen grå hår. Er snart i slutten av de 40 Sist redigert av Michelle : 10-02-12 kl 12:37. Årsak: glemte å nevne smilerynkene |
|
|
|
|
|
#62 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg har ikke mange rynker for å nærme meg 40, noen frynsegoder skal man tross alt ha for et rundt ansikt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Like blid!
Sv: Har du mye rynker?Registrerer at det er få med rynker på FP.
Eh, joda etter du har photoshoppet meg så.
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg har ikke rynker enda, men noen få tynne linjer er i ferd med å danne seg i øyekroken. 38 år gammel med noen kg til overs.
|
|
|
#66 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Har du mye rynker?Har du mye rynker? Haugevis. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
er her
|
Sv: Har du mye rynker?Det har jeg ikke startet å tenke på (så jeg vet faktisk ikke), men så er jeg ikke så forfengelig av meg. Ikke har jeg tenkt å starte med det heller. Det eneste som irriterer meg er posene under øya, men de henger sterkt sammen med mengden søvn om natten. Bruker ingenting i ansiktet, kanskje en fuktighetskrem i ny og ne og evt. solkrem når det er aktuelt.
|
|
|
|
#69 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Har du mye rynker?Har litt, men de har jeg hatt i mange år. Smilerynker? Jeg er 38 år, så selvsagt skjer det ting. Den store aldersnedturen kom ikke med rynker, den kom da optikeren foreslo progressvie glass i brillene. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du mye rynker?Ja, jeg fikk meg progressive briller før jul. :knirk: |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Smugleser
|
Sv: Har du mye rynker?Snart 40, og har litt rynker. Mest smilerynker og fiiine linjer rundt øynene, velger jeg å tro.
|
|
|
#72 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du mye rynker?Sånn passe i forhold til alderen, tror jeg. Noen morgener ser jeg ut som jeg er 60, mens stort sett ser jeg ikke eldre ut enn jeg er. (46)
|
|
|
|
#73 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg er snart 34 år og har noen rynker, men ikke sånn masse at jeg tenker over det. Men jeg ser at jeg har blitt mye eldre det siste året.
|
|
|
#74 |
|
--
|
Sv: Har du mye rynker?Ja, har litt i pannen og rundt øynene. Er 37. Det som jeg sliter mest med er huden under øynene, det har vært slik siden jeg var 15-16. Jeg har forsøkt alt, men den er bare rar. Tynn, sensitiv og prikkete. Også ser jeg bare utrolig trøtt og sliten ut av det. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du mye rynker?
Jeg blir straffet nå for at jeg ikke tok forhåndsregler i 20-årene. *Begynte å bruke solbriller i fjor*
|
|
|
#76 |
|
Men først, kaffe!
Det er vel nå jeg skal spørre om det fungerer bra. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
heimføing
|
Ja, DET ser gammelt ut, det! |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Noen har jeg. Jeg er snart 44, så det skulle vel bare mangle. Men jeg ser jo at huden i ansiktet har begynt å sægge litt, men når jeg ser bilder av andre i 40-årene synes jeg jaggu jeg har lite rynker i forhold.
|
|
|
#80 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Jeg har noen streker i pannen som irriterer meg litt. Er det egentlig noe som hjelper da? Botox ser jo ikke særlig pent ut synest jeg.. |
|
|
|
![]() |
|
|