|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg har dype furer mellom øynene og langs neseroten, men det er nå så. Det er verre at jeg etter et betydelig vekttap har fått et skikkelig hengeansikt som dessverre får meg til å se ti år eldre ut enn det jeg er. Og det plager meg virkelig.
|
|
|
#102 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?
Nei, ikke mot rynkene. Men en fuktet hud ser yngre og friskere ut enn en uten fukt, og da hjelper "vidunder"midlene litt for sånne som meg som har tørr hud spesielt om vinteren. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Litt rynker rundt øynene. Er i 30-årene. Har nylig begynt med Aberela, en kvisekrem på resept som også har effekt på fine rynker. Så gjenstår det å se om den har effekt hos meg, for behandlingsperioden er minimum 6 mnd. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Har du mye rynker?Jeg har ingen rynker, det skyldes nok at jeg har god polstring og at jeg enda ikke har passert 30.
|
|
|
#105 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Huff da, ikke bra! (
|
|
|
|
#106 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg tror også mye er genetisk betinget. Jeg har dessverre også den tørreste huden i universet, og derfor bruker jeg ALLTID serum eller olje under kremen, året rundt. Jeg veksler mellom ulike, men går mer etter hudfølelse enn etter hva de lover å utrette av mirakler.
|
|
|
#107 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Ja, dette har jeg hørt om og sett etter, uten hell. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Jeg banner litt innvendig hver gang jeg graver dypt i lommeboka for å betale serumet jeg nå sverger til, og det hadde vært greit å finne et godt alternativ. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du mye rynker?Jeg grov dypt i lommeboken og kjøpte Dior-serum i dag. Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
|
|
#113 |
|
Weeeee
|
Sv: Har du mye rynker?36 og skilter med streker i pannen, sinnarynker og smilerynker.
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 11-02-12 kl 23:25. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Curlingkone
|
Sv: Har du mye rynker?Mer rynker enn jeg liker.
|
|
|
#119 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Har du mye rynker?Har alltid holdt meg unna sol uten at det har hjulpet. Haugevis rundt øynene så den fancy øyekremen fra Ole Henriksen hjelper ikke det grann. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du mye rynker?Nei,ingen rynker så langt. |
|