|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?En kjole moren min kjøpte til meg i Bogstadveien for sju år siden, til den nette sum av 2500,-. Jeg har brukt den masse og komplimentene har haglet over den, så den har faktisk vært verdt prisen.
|
|
|
#62 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Bergans gjør meg definitivt IKKE mo i knærne, det er mange andre slags klær som frister mer å bruke penger på. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Utenom bryllupskjolen/selskapskjolen som kostet kr 3500,-, så tror jeg det dyreste plagget jeg har kjøpt var ei skinnjakke til kr 1600,- som jeg kjøpte for hele min første månedslønning som 15 åring for snart 23 år siden.
|
|
|
#64 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg skulle også gjerne brukt penger på flotte kåper og kjoler, men jeg synes nesten jeg må prioritere anvendelige klær som jeg er nødt til å ha likevel. Og jeg har tilgode å finne gode nok (og rimelige) allværsjakker. Så får det bare være så typisk norsk som det tydeligvis er med allværsjakker. I dette været vi har ute akkurat i skrivende stund, er det ikke annet å ha på seg. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bare sær
Ikke meg heller.
|
|
|
#69 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Allværsjakker er sikkert kjempebra å ha i ruskevær, og jo mer man er ute, jo mer verdt pengene blir de jo.
|
|
|
#71 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nei, jeg bruker dem ikke i fint vær. (Bortsett fra på tur, noe jeg er relativt ofte.) Ordet "allværsjakke" er litt misvisende, det er vel ikke mange som går med dem i solskinn, i hvert fall ikke til vanlig. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Når det ikke er ruskevær så liker jeg i grunn bedre å ha på en "vanlig" ulljakke, dongerijakke, trench eller noe (eller den stjålne skinnjakka.
|
|
|
#73 |
|
Bedreviter
|
I Trondheim er det som kjent ikke så greit å vite hvilket vær det blir kl. 12 ut i fra hvilket vær det var kl. 10, så jeg foretrekker allværsjakke når jeg sykler på jobb. Da spiller det ingen rolle hvilket vær det er når jeg skal hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har arvet en Burberry trench coat av farmor. Jeg vet ikke hva den kostet, men jeg er rimelig sikker på at det er det dyreste plagget jeg har.
|
|
|
#75 |
|
I farta!!
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Eg er Bergans elsker.
|
|
|
#76 |
|
ctrl+z
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg er like gjerrig til meg selv som til barna.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 25-10-08 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
intro
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Inntil ganske nylig forbandt jeg kun Bergans med fjelltelt og skolesekker fra 80-tallet. Så trendy er jeg, lizzom.
|
|
|
|
#79 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har en lys drakt (skjørt, bukse og dressjakke) som er lys og lekker. HAr brukt den masse og fått mange komplimenter for den. Man ser at det er skikkelig kvalitet. Kostet 7.000,-
|
|
|
|
#80 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Tenker det er ullkåpen min til ca. 4000,-, jeg betalte dog ikke det for den, den var på salg.
|
![]() |
|
|