|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Om noe er dyrt eller ikke avhenger også av "fornuften" ved det, synes jeg. Goretexklærne mine er investeringer og brukes masse. Sommerkåpen min i offwhite brokade til 1600 kroner, derimot, er rålekker, men lite praktisk. Jeg er glad i den, men den er ikke på langt nær et så fornuftig kjøp. Den brukes bare til pent, og bare i sommerhalvåret. Sist redigert av Hyacinth : 25-10-08 kl 20:28. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Dette er en veldig norsk tråd.
|
|
|
#44 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg venter på en "Hvor mye kostet dine dyreste sko/ støvletter?"-avsporing. (Og jeg har ikke mye å bidra med der.) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg tror faktisk at det dyreste plagget mitt er det samme som Fibis; Bergans trenchcoat til 3200. Jeg har vel ellers en del jakker som kostet mellom 2-3000. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Bergans jakka brukes året rundt i all slags vær. Jeg finnes ikke avansert når det gjelder villmarksturere (vet knapt hva det er), men jakka brukes masse. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ferdig!
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Er det veldig intreresant egentlig |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Hm. Si det.
|
|
|
#52 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har en kjole som jeg kjøpte på Finn til 200,-
|
|
|
#53 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt et plagg til over 500 kroner, jeg er sikkert kjemperar.
|
|
|
#54 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Må vel bli Bergansjakken det, vel? Har også noen utrolig stilige støvletter til 2500.-, men kjøpte dem for 1800,- |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må bli bergansjakkene. Har flere forskjellige. Bruker de til hverdags, på tur, ja til det meste
|
|
|
|
#58 |
|
|
Jepp. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det dyreste plagget jeg har må være min elskede Marc by Marc Jacobs trench. Den kostet 5300,- i butikken, men jeg kjøpte den for under halve prisen her inne.
|
|
|
#60 |
|
maler
|
hihi... man kan nesten spare penger på å kjøpe en skikkelig bergansjakke også - da har man et plagg som holder en tørr og varm året rundt og slipper å jakte på godt yttertøy. Men nå bor jeg i den delen av landet der været skifter 5 ganger i løpet av dagen også, så godt yttertøy er må-ha hvis man skal bevege seg endel utendørs... |
|
|
|
![]() |
|
|