Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 11:02   #61
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Jeg tror tilogmed jeg ville valgt den samme mannen hvis jeg skulle valgt om igjen. (også uten sex) :innser:

Gammel 31-10-07, 11:05   #62
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Ikke tenk på sex!!

Ville nok blitt en mann ja..

Jeg har nesten bare venner av det kjønnet. De er så enkle å forstå seg på. Slipper og alle inntrigene. Utenom med svigerbror da.. men er litt i tvil når det kommer til han av og til. Han kan lage litt for mye inntriger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 11:37   #63
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men har du stort intrigebehov? Jeg tror vel ikke det er typisk for de aller fleste damer å ha det? Jeg har det ikke. Jeg vil gjerne bare ha fred og ro.

Jeg vil ikke kalle det intrigebehov, men behov for å gå inn i ting i DYBDEN.....

Gammel 31-10-07, 11:39   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men har du stort intrigebehov? Jeg tror vel ikke det er typisk for de aller fleste damer å ha det? Jeg har det ikke. Jeg vil gjerne bare ha fred og ro.

Nei, jeg tuller egentlig bare. Jeg setter også mest pris på fred og ro. Men jeg sitter altså med et inntrykk av at det er lettere å bo med en mann enn ei dame (når man er dame selv). Med unntak, selvsagt. Jeg mener bestemt at menn generelt er "enklere" enn kvinner. Kvinner kverulerer mer, og vil snakke, snakke og atter snakke om alt og blir fortere sure.

Gammel 31-10-07, 11:44   #65
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville ikke vært gift med noen andre enn mannen min - han har alle egenskapene jeg ønsker meg av en partner; snill, omtenksom, smart, fantastisk pappa, vidunderlig elsker og flink i huset - i tillegg er han pen og morsom - jeg derimot.........

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 11:53   #66
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi gjør en del ulike ting i huset, men deler også på en del ting. Så sånn sett er det greit å være gift med en mann. Jeg ville ikke kranglet med en dame om hvem av oss som skulle lagt på vinterdekkene, for å si det slik.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:10   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tenker jeg på sex hver gang jeg ser på kontrollpanelet mitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 13:18   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Snakk om å være inngrodd trassig.

Gammel 31-10-07, 13:23   #69
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Snakk om å være inngrodd trassig.

Jeg er også litt sånn. Type: Står det "ikke trykk" på en knapp, så går jeg og tenker på det leeenge. Jeg har så lyst til å trykke! Likeledes skrapet jeg alltid i feltet "Må ikke skrapes" på Flax-loddene når jeg hadde dilla på dem.
Jeg skylder på at jeg er minst av fem søsken og derfor av natur må være fem ganger så trassig som min eldste bror.

Gammel 31-10-07, 14:02   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Likeledes skrapet jeg alltid i feltet "Må ikke skrapes" på Flax-loddene når jeg hadde dilla på dem.

Jeg også.

Selv er jeg yngst av fire. Miljøskadd, med andre ord. Det æ'kke min skyld, og alt det der.

Gammel 31-10-07, 14:45   #71
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Enig med AR.

Ellers er det i grunnen flere her inne jeg godt kunne vært gift med.

Jeg er også enig med AR. Og Ru, ikke kom å ta Polyanna fra meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 15:54   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

T E N K E R P Å S E X !

Gammel 31-10-07, 18:51   #73
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva skjer egentlig med hjernen vår når man sier; Ikke tenk på sex.

Hva har du gjort med meg him?

*tenker ikke på sex*

Nei vel?

T E N K E R P Å S E X !

Jeg er sikker på at jeg, siden denne tråden dukket opp, har tenkt på sex hvert femte minutt. Kanskje jeg egentlig er mann?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 19:59   #74
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er også litt sånn. Type: Står det "ikke trykk" på en knapp, så går jeg og tenker på det leeenge. Jeg har så lyst til å trykke! Likeledes skrapet jeg alltid i feltet "Må ikke skrapes" på Flax-loddene når jeg hadde dilla på dem.

Det er mye mulig jeg trykker på den knappen, for å si det slik.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:01   #75
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva skjer egentlig med hjernen vår når man sier; Ikke tenk på sex.

Hva har du gjort med meg him?

Nemlig, hver gang denne dukker opp tenker jeg på sex nå

Det blir som å si "Ikke tenk på en appelsin!".

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 20:02   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Appelsin. Apppelsin. Appelsin. Appelsin. Appelsin. Appelsin.

Gammel 31-10-07, 21:17   #77
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg trur mange partnerar er glade for at him har "planta ein tanke" i dag...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:20   #78
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.

Gammel 31-10-07, 21:33   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg trur mange partnerar er glade for at him har "planta ein tanke" i dag...

Nei, nå har jeg hengt meg opp i appelsiner. Og det er like greit, siden jeg er midt i den blodige delen av syklusen, sånn for å dele litt ekstra.

Gammel 31-10-07, 21:34   #80
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå har jeg hengt meg opp i appelsiner. Og det er like greit, siden jeg er midt i den blodige delen av syklusen, sånn for å dele litt ekstra.

Næisj, er det Halloween så er det Halloween...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.