Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 21:44   #81
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, nå har jeg hengt meg opp i appelsiner. Og det er like greit, siden jeg er midt i den blodige delen av syklusen, sånn for å dele litt ekstra.

Så nå tenker du bare på blodappelsiner?

Gammel 31-10-07, 21:45   #82
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

T E N K E R P Å S E X !

Har tatt konsekvensen av det.

Og jeg ville nok også bodd sammen med en mann. Da kunne vi sjekket damer sammen. (mens jeg er på det sporet, gitt).

Gammel 31-10-07, 21:48   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så nå tenker du bare på blodappelsiner?

Ja, det var jo en assosiasjon som kom ganske lett, og nå sitter jeg og lurer på hva det er de prøver å kalle de appelsinene i stedetfor blodappelsiner, sånn for å øke salget.

: jernteppe :

(Vi mangler noen essensielle smileyer. Jernteppe? PK? Fiskedask? )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:49   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Har tatt konsekvensen av det.

Og jeg ville nok også bodd sammen med en mann. Da kunne vi sjekket damer sammen. (mens jeg er på det sporet, gitt).

Flink pike,

og jeg tror at jeg hadde vært sabla god på å sjekke damer. For den saks skyld kunne du og jeg bodd sammen og sjekket damer sammen også!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:52   #85
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er egentlig helt utrolig at jeg bor sammen med noen i det hele tatt, så kresen som jeg er, men hvis jeg altså ikke, ikke, ikke skal tenke på sex, tror jeg det ville være ganske likegyldig hvilket kjønn personen var av. Jeg har nå uansett aldri truffet på noen som jeg tror det ville være det aller minste bedre å dele hus med enn mannen min.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 21:53   #86
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ja, det var jo en assosiasjon som kom ganske lett, og nå sitter jeg og lurer på hva det er de prøver å kalle de appelsinene i stedetfor blodappelsiner, sånn for å øke salget.

: jernteppe :

(Vi mangler noen essensielle smileyer. Jernteppe? PK? Fiskedask? )

Dinosaur-egg.

Gammel 31-10-07, 21:59   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har nå uansett aldri truffet på noen som jeg tror det ville være det aller minste bedre å dele hus med enn mannen min.

Samme her. Ja, når det gjelder min mann, mener jeg. (Ikke at ikke din mann sikkert er hyggelig å dele hus med, han også (uten at jeg har tenkt så mye på det, altså (men ikke fordi det er noe i veien med ham (for all del))).)

Gammel 31-10-07, 22:04   #88
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Samme her. Ja, når det gjelder min mann, mener jeg. (Ikke at ikke din mann sikkert er hyggelig å dele hus med, han også (uten at jeg har tenkt så mye på det, altså (men ikke fordi det er noe i veien med ham (for all del))).)

Er det no Skiltoff nok ein gong begynner å lure på kven som er kven?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 00:31   #89
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

I rest my case...

Gammel 01-11-07, 00:33   #90
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hm.....den tok ikke gif, gitt!

Gammel 01-11-07, 16:20   #91
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det gikk fantastisk flott å bo sammen med ei venninne - helt til vi falt for samme mann!

Gammel 01-11-07, 16:21   #92
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ville nok vært det samme for meg. Jeg tror jeg kunne hatt en kvinnelig kjæreste også, så. Men nå har jeg en mann, og han vil jeg beholde.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 16:52   #93
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner ikke helt det der med at menn er så mye enklere og greiere og rett fram enn kvinner. Syns det er mange stereotype oppfatninger av kjønn som kommer fram i sånne sammenhenger.
Jeg kan ikke se for meg å leve sammen med en kvinne, men kunne gjerne hatt en veldig huslig mann. (Var dessverre ikke smart nok til å finne en).

Signerer!

(Jeg tror kanskje mannen min til tider skulle ønske han fant seg en mer huslig kone også... )

Gammel 01-11-07, 22:20   #94
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne i grunn tenke meg å få en kone samt beholde min mann.
Det hadde nok han likt også.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.