Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 07:31   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Jeg savner alternativet:
Jeg ville giftet meg med den personen jeg trivdes best med. Uavhengig av kjønn.
Jeg tror verden er på tur den veien uansett.

Jeg har truffet flere jenter jeg kunne levd et interessant og fredfullt samliv med enn menn.

Gammel 31-10-07, 07:33   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hvis en ikke tenker sex så vil jeg si at det er akkurat det samme hvilket kjønn det er. Da er det jo individet og personligheten som teller og jeg ser ikke noen klare kjønnsforskjeller som dytter meg mer mot et bestemt kjønn.

Ja, det er dette er også da .

Gammel 31-10-07, 09:41   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det synes jeg også. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sitte på puben og drikke øl sammen med kompisene mine, mens kona var hjemme og pakket barnehagesekken.

Jeg ville heller leve sammen med en person jeg kunne sitte på puben og drikke øl med, enn med en som heller ville være hjemme og pakke barnehagesekken. (Men jeg kunne godt tenke meg en hushjelp. )

Sist redigert av Skilpadda : 31-10-07 kl 09:48.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:44   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt det der med at menn er så mye enklere og greiere og rett fram enn kvinner. Syns det er mange stereotype oppfatninger av kjønn som kommer fram i sånne sammenhenger.
Jeg kan ikke se for meg å leve sammen med en kvinne, men kunne gjerne hatt en veldig huslig mann. (Var dessverre ikke smart nok til å finne en).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:46   #45
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Hadde vært gift med en mann uansett jeg.

Gammel 31-10-07, 09:46   #46
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hvis en ikke tenker sex så vil jeg si at det er akkurat det samme hvilket kjønn det er. Da er det jo individet og personligheten som teller og jeg ser ikke noen klare kjønnsforskjeller som dytter meg mer mot et bestemt kjønn.

Enig med AR.

Ellers er det i grunnen flere her inne jeg godt kunne vært gift med.

Gammel 31-10-07, 09:51   #47
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn.

Gammel 31-10-07, 09:52   #48
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er robot-alternativet? Det ville jeg hatt, den kunne ryddet, laget mat, snakket med meningsmålere i telefonen, pusset opp osv.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:53   #49
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker å være gift med en mann. Min mann. Som for øvrig er veldig huslig og en god samtalepartner. Dessuten skifter han gjerne dekk på bilen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:54   #50
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kunne like gjerne ha vore gift med ei kvinne. Ei som tiltrekte meg intellektuelt og humormessig sjølvsagt

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 09:54   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er vanskelig å egentlig svare på spørsmålet - jeg har møtt veldig få mennesker jeg kunne tenke meg å leve sammen med på heltid, og tror ikke kjønn egentlig er avgjørende. Det ville uansett ikke vært hverken en "gjennomsnittlig" mann eller en "gjennomsnittlig" kvinne.

Gammel 31-10-07, 09:56   #52
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amen til skilpadda.

Gammel 31-10-07, 09:56   #53
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skjer egentlig med hjernen vår når man sier; Ikke tenk på sex.

Hva har du gjort med meg him?

Gammel 31-10-07, 10:14   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*tenker ikke på sex*

Jeg tror jeg uansett hadde trivdes bedre med en gjennomsnittlig mann enn en gjennomsnittlig kvinne, men så har jeg aldri vært interessert i å tilbringe mye tid sammen med gjennomsnittlige mennesker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 10:22   #55
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville nok uansett valgt en mann. Motpolene interesserer meg stort sett (når det ikke irriterer vettet av meg )

Gammel 31-10-07, 10:23   #56
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn.

Kan signere denne!

Og at jeg fant en særdeles ryddig mann som ville ha rotehuet meg er vel bare en enorm bonus.

Gammel 31-10-07, 10:32   #57
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva skjer egentlig med hjernen vår når man sier; Ikke tenk på sex.

Hva har du gjort med meg him?

Eg sat akkurat og lurte på om eg skulle ta med mannen på heime-lunsj i dag

Gammel 31-10-07, 10:35   #58
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville heller leve sammen med en person jeg kunne sitte på puben og drikke øl med, enn med en som heller ville være hjemme og pakke barnehagesekken. (Men jeg kunne godt tenke meg en hushjelp. )

Så enig, så enig. Jeg vil egentlig ha samme mann, mer familie i nærheten som kan sitte barnevakt samt mye mer i lønn slik at vi kan ha hushjelp. Det hadde vært noe det

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner ikke helt det der med at menn er så mye enklere og greiere og rett fram enn kvinner. Syns det er mange stereotype oppfatninger av kjønn som kommer fram i sånne sammenhenger.
Jeg kan ikke se for meg å leve sammen med en kvinne, men kunne gjerne hatt en veldig huslig mann. (Var dessverre ikke smart nok til å finne en).

Stereotype oppfattninger er en uting Jeg var heller ikke smart nok til å finne meg en veldig huslig mann, men hva betyr nå det i den store sammenhengen. Der er mange, mange andre kvaliteter jeg setter høyere hos de menneskene jeg liker å ha rundt meg en huslighet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 10:37   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MANN! Takke meg til EI kjerring (meg) med intrige-behov i heimen. To hadde tatt livet av både meg og omgivelsene.

Gammel 31-10-07, 10:55   #60
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

MANN! Takke meg til EI kjerring (meg) med intrige-behov i heimen. To hadde tatt livet av både meg og omgivelsene.

Men har du stort intrigebehov? Jeg tror vel ikke det er typisk for de aller fleste damer å ha det? Jeg har det ikke. Jeg vil gjerne bare ha fred og ro.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.