Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Epstein og Mette Marit

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-26, 15:50   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Epstein og Mette Marit

Og her har vi Gates-ene, Clinton og Peter Thiel - og Mette Marit i skjønn forening.

Altså, er det rart at folk tror på konspirasjonsteorier!

Gammel 02-02-26, 15:53   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv uten alt dette med Epstein, så synes jeg e-pstene jeg har lest viser hvor ofte de kongelige er på luksusreiser, som vanlige folk bare kan drømme om. Selv vanlige folk som har over gjennomsnittlig inntekt kan drømme om, faktisk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-26, 16:00   #63
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Selv uten alt dette med Epstein, så synes jeg e-pstene jeg har lest viser hvor ofte de kongelige er på luksusreiser, som vanlige folk bare kan drømme om. Selv vanlige folk som har over gjennomsnittlig inntekt kan drømme om, faktisk.

Ja, det er de jo, men jeg tenker det er jo vi som har bestemt at vi skal ha en slik institusjon, og kaste penger på dem for at de skal leve med pomp og prakt, slik at vi har noen glansbilder å se opp til med stjerner i øynene. Det er for så vidt greit nok, så lenge det er innafor det staten betaler for, og gjerne hvis de kan legge inn litt representasjon på veien, og vise oss fine bilder fra turen i glansede ukeblad. Men ikke hvis det er finansiert av rike og mektige forretningsfolk som trenger å sole seg i glansen fra kongelige, for å spinne seg et enda større og mer finmasket nettverk, slik at de blir enda mer uangripelige, og sitter trygt med sine snuskete gjerninger, som Polyanna beskriver over. Akkurat den luksusen bør de fint kunne klare seg uten.

Og det du skriver der Karamell, det får en jo til å spørre seg hvem som har betalt for de andre feriene. Hvem andre har de kontakt med, som inviterer dem til ferieopphold på sine resorts?

Gammel 02-02-26, 16:48   #64
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke kjempelenge siden de hadde en luksuriøs yacht-ferie de ikke ville si hvem som hadde invitert dem på, er det? Det var visst et helt urimelig forlangende.

Gammel 02-02-26, 17:32   #65
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir ganske kvalm av å lese om Epstein, eliten i Norge og resten av verden og hva de har drevet med. Hva er det de fortsatt skjuler?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-26, 19:00   #66
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det som gjør meg dårlig er det lille smilefjeset i e-posten etter at hun har googlet ham. En kvinne på ca. 40 med en tenåring og to små barn. Jeg kan aldri ha respekt for henne igjen.
Hun har også vært uærlig med det norske folk, så jeg tror vi er mange som ikke vil ha tiltro til det hun sier. Kjenner på at jeg synes det er ugreit for meg at hun er beskytter for noen av de organisasjonene jeg har et forhold til. Skuffet.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-26, 19:03   #67
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Og nå ønsker ikke skamløsprisen ha henne som beskytter, skjønner jo det.

Spørsmålet blir hvor mange andre som bryter samarbeidet.

Gammel 02-02-26, 19:03   #68
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jon niklas har en fin sang igjen, den heter : husker ikke det
https://www.google.com/url?sa=t&rct=...c&opi=89978449

Jagland og Brende kommer heller ikke godt ut av dette her.

Gammel 02-02-26, 19:14   #69
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir helt sinnsykt kvalm av Jaglands eposter om unge damer og jenter i Albania.

Supert at økokrim sier de skal undersøke angående korrupsjon.

Gammel 02-02-26, 21:53   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg syns det er riktig og bra at vi snakker om alle maktmenneskene i sammenheng her: MM, Jagland, juul, rød Larsen. De har latt seg forføre av et spennende nettverk, glitter og stas, og vel vitende om hvem de har med å gjøre, latt sin makt- og prestisjekapital bli brukt til å legitimere en pedofili-ring.

Gammel 03-02-26, 00:05   #71
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si jeg er litt bekymret for Mette Marit nå. Tåler hun alt dette som ramler inn samtidig?

Gammel 03-02-26, 00:16   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt for ille å se hvor hatske folk er - det er et sinnsykt press å stå i. Nå kommer nyheten om at Marius er på sykehus også.
Jeg håper virkelig både Marius Borg Høiby og moren hans får hjelp til å stå i dette - medietrykket er helt ellevilt og folk er utrolig fæle på nett nå.
Dette går både Tore Tønne og Eskil Mikkelsen en høy gang.

Det er ganske fælt å se hvor stygge folk kan være når de jakter i flokk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-26, 00:48   #73
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jeg legger merke til at Kronprinsessen takker Epstein for at han ser henne, tror det var i eposter der hun forteller om helse og røykeavhengighet. Eller kanskje jeg tolket feil og at hun takket for sist. Uansett, virker som hun var i en utrolig sårbar situasjon. Å ha jobb som kongelig må jo være det ytterste i å gå inn i en rolle, ha på en maske, både på det ytre og indre plan. Synes Kathrine-Devida Kristiansen Privat på Facebook har et utrolig godt innlegg om situasjonen.

Sist redigert av Ine : 03-02-26 kl 01:08.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-26, 01:06   #74
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har ikkje jeg lest kommentarfeltene.
Det at man stiller noen til ansvar for noe er ikke det samme som å være hatsk, eller ikke ha medfølelse.

Gammel 03-02-26, 01:18   #75
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Nå har ikkje jeg lest kommentarfeltene.
Det at man stiller noen til ansvar for noe er ikke det samme som å være hatsk, eller ikke ha medfølelse.

Det er flust av kommentarer om at hun må skille seg, og skjellsord/merkelapper med fokus på livet hun levde før hun traff Haakon.

Gammel 03-02-26, 01:20   #76
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Standard

Det er unødvendig.

Gammel 03-02-26, 01:34   #77
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er trist, og unødvendig! Jeg har heller ikke lest så mye av dette, men det er mye mediesaker da. Stort trykk der! De fleste medier på FB har skrudd av kommentarfeltet sitt. Jeg får faktisk opp masse støtteposter og sånn "Kongen vår hjerte hjerte-greier". Ikke fra vennene mine , men fra tilfeldige folk som popper opp i feeden min på FB. Det er lov å feile, vi må tilgi og sånt. Disse kommentarfeltene er åpne da, så det kan godt være at et er mye hat der. Jeg har ikke åpnet slike poster.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-26, 06:46   #78
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg må si jeg er litt bekymret for Mette Marit nå. Tåler hun alt dette som ramler inn samtidig?

På jobben sitter jeg sammen med kommunikasjonsfolk. I går startet jeg dagen med å være ordentlig skuffet over henne. Men etter å ha hørt hvordan kollegene diskutere høylytt alle vendinger i saken, ble jeg kraftig irritert over dem utover dagen, og tenkte mye slik du skriver. Det minnet meg om hvordan mange i England er blitt hundset av mediene og endt opp med å ta livet sitt. Det hun har gjort er forkastelig, men denne fråtsingen er ikke noe særlig bedre.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-26, 07:23   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker stadig på Tore Tønne i saker som dette. Det er tøft å stå i storker, uansett hvor løk man har oppført seg. Det blir jo enda verre med SOME hvor folk helt ukritisk kan hamre i vei.

Gammel 03-02-26, 08:35   #80
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Ingen tvil om at de betaler en høy pris for rollen de har, jeg tviler på at luksusen kompenserer for dette. Det er noen fordeler i å være hvermannsen også, ikke minst i kriser.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.