Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Epstein og Mette Marit

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 14:44   #21
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Epstein og Mette Marit

Enig med Filifjonka. Men dette føyer seg liksom bare inn i rekka. Men bra at det blir belyst.

Gammel I går, 14:50   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Så det å omgås feks kongefamilien i Danmark og en som er dømt for å ha kjlpt seksuelle tjenester av mer enn 30 mindreårige jenter er det samme ?

Nei?

At hun har hengt med Epstein er ikke verre enn at andre har gjort det. Jagland, Brende etc. Poenget mitt er at jeg ikke forventer noe mer eller mindre av henne fordi hun er kongelig.

Sist redigert av Blondie : I går kl 14:55.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 15:28   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forventer mer av Kronprinsessen enn mannen i gata fordi det er jobben hennes å representere Norge. Jeg er ikke overrasket, men absolutt forarget. Ikke mer over henne enn Brende, Toje og Jagland, men syns ikke det er forenelig med jobben hun får sykt mye penger for å gjøre.

Jeg syns for øvrig ikke at hun burde bli kastet under bussen alene, selvsagt har Kronprinsen visst om dette («@boring party. Come save us!»). Det er også Kongens jobb å styre dette, han er tross alt sjefen hennes. Dette bare belyser hvor utrolig fjernt det er å ha et kongehus og bruke massevis av penger på at en steinrik familie later som de er en av oss, når de egentlig er luksusresort i Malaysia, med venninnene hos Epstein i Palm Beach, ville fester på Skaugum og sutrer over manglende gratis oppgradering på flyet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 16:19   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er skikkelig pinlig å lese de meldingene som kronprinsessen har sendt. Puteflaut. Ser ut som meldinger mellom noen som kjenner hverandre svært godt, og ihvertfall ikke som meldinger man sender til en man ikke er gift med, når man er gift.

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg stiller meg noen spørsmål om apparatet rundt kronprinsfamilien. PST blant annet, bør ikke de passe på sånt?

Tenker at selv om de har rådgivere etc så er det ikke sikkert de følger rådene.

Uansett så tenker jeg de har noen helt jævlige dager nå, på privaten. Og er spent på hva dette ender med.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 16:32   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Når det gjelder Norges kronprinsesse og en dømt pedofil overgriper så syns jeg faktisk det er en nyhet at hun har hatt denne temmelig hjertelige kontakten med vedkommende i lang tid ETTER at hun klarte å google seg fram til hva han var dømt for. Og legger på en smile-emoji når hun kommenterer det.

Helt enig!

Hun representerer det offisielle Norge og selv om hun tydeligvis ikke har greid å skjønne selv at det var stappteit å pleie omgang med Epstein og bo i hans hus, så fatter jeg ikke hvor slottet har vært hen! De må da vite til en hver tid hvor hun er og burde ha rådet henne på det sterkeste til å holde avstand.

Det moralske kompasset hennes gir jeg heller ikke mange, sure silda for, for å være ærlig. Hun visste hva han var dømt for i 2008, men i 2011 så var det bare oops! dette så ikke så bra ut, nei. Men selv om hun ikke brydde seg, moralsk sett, så burde hun allikevel skjønt at dette ville se veldig uheldig ut om media fikk tak i det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 16:50   #26
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Helt enig!

Hun representerer det offisielle Norge og selv om hun tydeligvis ikke har greid å skjønne selv at det var stappteit å pleie omgang med Epstein og bo i hans hus, så fatter jeg ikke hvor slottet har vært hen! De må da vite til en hver tid hvor hun er og burde ha rådet henne på det sterkeste til å holde avstand.

Det moralske kompasset hennes gir jeg heller ikke mange, sure silda for, for å være ærlig. Hun visste hva han var dømt for i 2008, men i 2011 så var det bare oops! dette så ikke så bra ut, nei. Men selv om hun ikke brydde seg, moralsk sett, så burde hun allikevel skjønt at dette ville se veldig uheldig ut om media fikk tak i det.

Men politikere brøy seg jo heller ikke om Epsteins fortid; Brende og Jagland?

Gammel I går, 16:52   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men kanskje lurt å følge litt med på det før du mener noe om det da?

Enig med deg, det er drøyt det som kommer frem nå . Jeg tenker hun ikke kan bli dronning

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 16:53   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg forventer mer av Kronprinsessen enn mannen i gata fordi det er jobben hennes å representere Norge. Jeg er ikke overrasket, men absolutt forarget. Ikke mer over henne enn Brende, Toje og Jagland, men syns ikke det er forenelig med jobben hun får sykt mye penger for å gjøre.

Jeg syns for øvrig ikke at hun burde bli kastet under bussen alene, selvsagt har Kronprinsen visst om dette («@boring party. Come save us!»). Det er også Kongens jobb å styre dette, han er tross alt sjefen hennes. Dette bare belyser hvor utrolig fjernt det er å ha et kongehus og bruke massevis av penger på at en steinrik familie later som de er en av oss, når de egentlig er luksusresort i Malaysia, med venninnene hos Epstein i Palm Beach, ville fester på Skaugum og sutrer over manglende gratis oppgradering på flyet.

Akkurat dette.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 17:26   #29
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Vev, salmer, bursdagsgudstjenester og boktog lurer ikke meg. Til å være ekstreeeemt glad i litteratur, har det ikke smittet veldig over på formuleringsevne, må jeg si. Fint at hennes indre moralske kompass kommer frem. Minnes hun hadde stor forståelse over tidsklemme, for det hadde de også. Hun er i så fall på mange fjonge turer rundtom, uten barn.

Gammel I går, 17:33   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er skikkelig pinlig å lese de meldingene som kronprinsessen har sendt. Puteflaut. Ser ut som meldinger mellom noen som kjenner hverandre svært godt, og ihvertfall ikke som meldinger man sender til en man ikke er gift med, når man er gift.

Tenker at selv om de har rådgivere etc så er det ikke sikkert de følger rådene.

Uansett så tenker jeg de har noen helt jævlige dager nå, på privaten. Og er spent på hva dette ender med.

Enig med deg. Det er svært pinlig.

Nå l(overskrifts)este jeg at de skal stemme over monarkiets fremtid i Stortinget på tirsdag.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 17:53   #31
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Veldig enig i det siste der.

Gammel I går, 18:04   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes heller ikke at MM skal kastets under bussen alene, men synes samtidig dette bare føyer seg i rekken av veldig mange ting som hun har dummet seg ut med. Jeg synes ikke det er helt det samme om en fremtidig dronning har mange svin på skogen i forhold til en eller annen kjendis.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:57   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes heller ikke at MM skal kastets under bussen alene, men synes samtidig dette bare føyer seg i rekken av veldig mange ting som hun har dummet seg ut med. Jeg synes ikke det er helt det samme om en fremtidig dronning har mange svin på skogen i forhold til en eller annen kjendis.

Det jeg mener, er at jeg syns det er påtagelig stille fra resten av kongehuset. Som meg mener også må ta skyld her. Både kongen og kronprinsen. Storpolitisk syns jeg Brende og Jagland er mye verre. Moralsk er de på bærtur hele gjengen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 19:16   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er dødspinlig, flaut, vitner om helt ekstremt dårlig dømmekraft, og bekrefter min overbevisning om at monarkiet bør avskaffes. Før alle skandalene rundt kongehuset, var det ut fra at prinsipp om at jeg ikke synes at noen som helst skal fødes inn i roller som innebærer både ekstreme privillergier, men også et liv på utstilling i et slags gullbur, uten de samme menneskerettighetene vi andre har, feks retten til privatliv.

Og selv om det norske kongehuset liksom er så reale og fine og liksom så like oss, så lever de altså hemmelige liv i luksus når vi ikke ser på. Og viser en bekymringsfull mangel på bakkekontakt, som feks. Märtha som ikke bare velger en kontroversiell sjaman, men også tillater seg å snakke ned både egne foreldre og hele det norske folket uten blygsel i en helt forjævlig kalkun av en dokumentar.
Saken om Marius Borg Høiby er problematisk, men han er voksen og må ta ansvar for egne handlinger og valg i livet. Jeg har reagert på at enkelte diskusjonsforum har vært mer opptatt av å skylde på moren hans, enn å snakke om hva han har gjort.

Jeg har hele tiden tenkt at Märthas valg var mye verre for kongehuset på sikt, fordi hun er i arverekken, og fordi hun selv har skapt kontroversene hun står i. Men så kom Epstein-saken, og da rykket Märtha ned på andreplass.

For meg bekrefter Epstein-saken også at en hel masse mennesker ikke har ryggrad og lar seg forføre av penger og luksus og makt, og så er jeg ganske sjokkert over mangelen på rolleforståelse og hvordan MM kunne opptre på denne måten. Jeg blir flau og synes det er ekstremt ubehagelig å se hvordan helt private e-poster dem imellom, viser en total mangel på dømmekraft. Og så føler jeg meg som en kikker som leser noe som aldri var ment for mine øyne. Det må være helt for jævlig for de som er nær henne.

jeg tenker også at Epstein må ha hatt en helt spesiell makt over folk, han hadde jo et helt vilt stort og innflytelsesrikt nettverk. Hvem har han IKKE hengt med, liksom?

Jeg synes MetteMarit har vært helt ekstremt dum og er veldig spent på hva neste skritt blir for kongehuset rundt dette. Jeg klarer ikke å se hvordan hun kan komme ut på den andre siden med noe som helt ære i behold slik ting ser ut nå.

Og så tenker jeg at dette er mennesker, MetteM og Haakon har to unge voksne barn som må bli helt sjokkert av dette. Mette M er alvorlig syk og har allerede saken til sønnen å forholde seg til - så jeg håper alle som har dette nært innpå seg, får god hjelp nå, uansett hvor dumme de har vært - og at de ikke har tilgang på internett.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : I går kl 19:47.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 19:19   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så må jeg legge til at det hjelper ikke hvor gode rådgivere man har - man må lytte til rådene man får fra rådgiverne sine. De kan ikke overstyre avgjørelsene de kongelige tar, og den som evt skulle ha satt ned foten her, må være kongen, han er jo sjefen.

Jeg tipper at det ikke er mangel på råd som er årsaken til dette kaoset.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 20:17   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om jeg synes MM har tatt en del snodige valg opp gjennom så synes jeg veldig synd på henne også. Det er som det nevnes over her, veldig mye i livet hennes akkurat nå. Dette var antakelig det siste hun trengte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 20:31   #37
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må innrømme at jeg bare himler over tanken på at jeg, om jeg møter henne, må kalle henne «kongelig høyhet», fordi hun liksom er hevet over meg. Og flaggdag på bursdag, fordi hun er en så fjong og viktig person. Jezzus. Hvem vil ta med barna sine med flagg for å hylle henne? Skal hun ta flere viktige samtaler på en scene der hun snakker om hvor super mor hun har vært? Sånn innimellom pedofil omgangskrets.

Gammel I går, 21:23   #38
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Kommentarfeltene gir jeg ikke fem flate øre for, generelt sett mener jeg at de må kutte ut å hate så inderlig mye. De hater Mette Marit, de hater Jonas Gahr Støre, de hater den ene og den andre. Jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skal bli dronning på grunn av dette, så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe kriminelt? Hun har vært dum, og hun har beklaget at hun har vært dum. Hvis noen skal miste jobben sin på grunn av dette, så må det være noen i politiet, ikke kronprinsessen.

Jeg er enig med Darth. All denne hatingen syns jeg man kan stappe et visst sted. Jeg er slett ikke sikker på at alle som i denne tråden sitter på sin høye hest og dømmer MM og andre nord og ned, ville vært så mye mer fantastisk om de selv var i tilsvarende situasjon.

Jeg har ikke nilest alt som har kommet. Har det noe sted kommet fram at MM har gjort noe som er ulovlig?

For meg er det helt utrolig at dette er det som diskuteres, når det for eksempel har kommet informasjon om at Trump har stukket en finger opp i skjeden på mindreårige jenter for å teste om de er "trange nok". Framfor andre folk. Voldtatt 13-åringer. Fy faen! Men det har visst ikke norsk media giddet å bry seg om.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 21:57   #39
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Nå er det jo slik da, at vi alle står fritt til å mene noe om makteliten i eget land, og hvorvidt de er vår tillit verdig. Noe som er grunnen til at de bør holde sin sti ren. Og som ikke minst er grunnen til at monarki som styreform burde vært avskaffet for lengst.

Trump er en avskyelig fyr, men styrer ikke i mitt land.

Gammel I dag, 01:20   #40
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Men politikere brøy seg jo heller ikke om Epsteins fortid; Brende og Jagland?

Enig i det og det er like forkastelig, men trådtittelen var om MM og Epstein. Jeg regner med at politikerne får sitt pass påskrevet et annet sted.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.