Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Epstein og Mette Marit

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-26, 18:48   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Epstein og Mette Marit

Jeg ser det blir beskrevet i kommentarfelt at Mette Marits kontakt med Epstein var for at hun skulle få penger til organisasjoner, vet noen hvor jeg finner mer informasjon?

Hva tenker dere om det som kommer fram om korrespondansen mellom de to?

Gammel 31-01-26, 19:14   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Epstein og Mette Marit

Helt ærlig? Jeg tenker gjesp. Når ble det en nyhet at mektige mennesker henger med hverandre?

Gammel 31-01-26, 19:56   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Ja, dette synes jeg er utrolig uinteressant. Hele Epstein-saken er meg revnende likegyldig. Det skjer litt for lite i verden nå denne saken med Mette Marit blåses opp i VG i dag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-26, 20:04   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker at hvis du er en offentlig person med svin på skogen som du vet vil komme frem før eller siden, så er det når du skal få det ut. Mediene (av alle typer) kommer til å rulle seg i Metter Marit og Marius-nyheter i flere uker fremover.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-26, 23:21   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verre med det med Nobelkomiteen eller Børge Brende egentlig, tror jeg, siden Messy Mette ikke har reel makt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-26, 23:47   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Helt ærlig? Jeg tenker gjesp. Når ble det en nyhet at mektige mennesker henger med hverandre?

Dette.

Gammel I går, 09:49   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder Norges kronprinsesse og en dømt pedofil overgriper så syns jeg faktisk det er en nyhet at hun har hatt denne temmelig hjertelige kontakten med vedkommende i lang tid ETTER at hun klarte å google seg fram til hva han var dømt for. Og legger på en smile-emoji når hun kommenterer det.

Sist redigert av Filifjonka : I går kl 11:12.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:43   #8
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Når det gjelder Norges kronprinsesse og en dømt pedofil overgriper så syns jeg faktisk det er en nyhet at hun har hatt denne temmelig hjertelige kontakten med vedkommende i lang tid ETTER at hun klarte å google seg fram til hva han var dømt for. Og legger på en smilie-emoji når hun kommenterer det.

Enig med Filifjonka. Det er en nyhet at vår kronprinsesse sjekket hva han var dømt for og fortsatte å utvikle vennskapet med han. Det handler om dømmekraft, omdømme til kongefamilien, og hele Norge som hun representerer. Det er forskjell fra en kongelig og en fra eliten som er i eliten pga formue. En kongelig representerer folket selv om en har "ferie".

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:19   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok veldig preget av at jeg ikke bryr meg filla om kongehuset også, altså. Jeg synes ikke det er noe verre at hun har hatt kontakt enn andre.

Sist redigert av Blondie : I går kl 11:33.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:09   #10
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jeg er nok veldig preget av at jeg ikke bryr meg filla om kongehuset også, altså. Jeg synes ikke det er noe verre at hun har hatt kontakt enn andre.

Så det å omgås feks kongefamilien i Danmark og en som er dømt for å ha kjlpt seksuelle tjenester av mer enn 30 mindreårige jenter er det samme ?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:28   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Jagland også, motbydelig.

Gammel I går, 12:34   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Børge Brende.

Gammel I går, 12:35   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Så det å omgås feks kongefamilien i Danmark og en som er dømt for å ha kjlpt seksuelle tjenester av mer enn 30 mindreårige jenter er det samme ?

Mener hun ikke at det ikke er verre at MM har hatt den enn andre kjente personer?

Gammel I går, 13:12   #14
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg stiller meg noen spørsmål om apparatet rundt kronprinsfamilien. PST blant annet, bør ikke de passe på sånt?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:13   #15
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er mange i kommentarfelt som mener Mette Marit ikke bør bli dronning pga dette. Noen som har noen formening om dette?

Gammel I går, 13:29   #16
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Kommentarfeltene gir jeg ikke fem flate øre for, generelt sett mener jeg at de må kutte ut å hate så inderlig mye. De hater Mette Marit, de hater Jonas Gahr Støre, de hater den ene og den andre. Jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skal bli dronning på grunn av dette, så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe kriminelt? Hun har vært dum, og hun har beklaget at hun har vært dum. Hvis noen skal miste jobben sin på grunn av dette, så må det være noen i politiet, ikke kronprinsessen.

NB! Jeg har ikke fulgt med i innholdet i dialogen og samværet hun har hatt med Espstein, så kan hende det er verre enn jeg vet. Aner ikke.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:50   #17
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Jeg ser Aftenposten har en kommentar der overskriften er Kan Mette Marit bli dronning etter dette?, men bak betalingsmur. Av politisk redaktør Alstadheim.

Sist redigert av Ine : I går kl 13:56.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:53   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg tror hun kan, og kommer til å bli det. Harald er gammel, Ingrid er ung. Og jeg tror ikke Norge vil drive med kupping. Om kongehuset skal avikles, vil det skje kontrollert. Tror jeg da.

Gammel I går, 14:06   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Noen som gidder videreformidle hovedpoengene til Alstadheim? Drar han noen konklusjon?

Gammel I går, 14:28   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Kommentarfeltene gir jeg ikke fem flate øre for, generelt sett mener jeg at de må kutte ut å hate så inderlig mye. De hater Mette Marit, de hater Jonas Gahr Støre, de hater den ene og den andre. Jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skal bli dronning på grunn av dette, så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe kriminelt? Hun har vært dum, og hun har beklaget at hun har vært dum. Hvis noen skal miste jobben sin på grunn av dette, så må det være noen i politiet, ikke kronprinsessen.

NB! Jeg har ikke fulgt med i innholdet i dialogen og samværet hun har hatt med Espstein, så kan hende det er verre enn jeg vet. Aner ikke.

Men kanskje lurt å følge litt med på det før du mener noe om det da?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.