|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Epstein og Mette MaritJeg ser det blir beskrevet i kommentarfelt at Mette Marits kontakt med Epstein var for at hun skulle få penger til organisasjoner, vet noen hvor jeg finner mer informasjon?
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epstein og Mette MaritJa, dette synes jeg er utrolig uinteressant. Hele Epstein-saken er meg revnende likegyldig. Det skjer litt for lite i verden nå denne saken med Mette Marit blåses opp i VG i dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg tenker at hvis du er en offentlig person med svin på skogen som du vet vil komme frem før eller siden, så er det når du skal få det ut. Mediene (av alle typer) kommer til å rulle seg i Metter Marit og Marius-nyheter i flere uker fremover. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Epstein og Mette MaritVerre med det med Nobelkomiteen eller Børge Brende egentlig, tror jeg, siden Messy Mette ikke har reel makt.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Epstein og Mette Marit
Når det gjelder Norges kronprinsesse og en dømt pedofil overgriper så syns jeg faktisk det er en nyhet at hun har hatt denne temmelig hjertelige kontakten med vedkommende i lang tid ETTER at hun klarte å google seg fram til hva han var dømt for. Og legger på en smile-emoji når hun kommenterer det. Sist redigert av Filifjonka : I går kl 11:12. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Filifjonka. Det er en nyhet at vår kronprinsesse sjekket hva han var dømt for og fortsatte å utvikle vennskapet med han. Det handler om dømmekraft, omdømme til kongefamilien, og hele Norge som hun representerer. Det er forskjell fra en kongelig og en fra eliten som er i eliten pga formue. En kongelig representerer folket selv om en har "ferie". |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg er nok veldig preget av at jeg ikke bryr meg filla om kongehuset også, altså. Jeg synes ikke det er noe verre at hun har hatt kontakt enn andre.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : I går kl 11:33. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så det å omgås feks kongefamilien i Danmark og en som er dømt for å ha kjlpt seksuelle tjenester av mer enn 30 mindreårige jenter er det samme ? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Mener hun ikke at det ikke er verre at MM har hatt den enn andre kjente personer?
|
|
|
#14 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Epstein og Mette MaritJeg stiller meg noen spørsmål om apparatet rundt kronprinsfamilien. PST blant annet, bør ikke de passe på sånt? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Epstein og Mette MaritKommentarfeltene gir jeg ikke fem flate øre for, generelt sett mener jeg at de må kutte ut å hate så inderlig mye. De hater Mette Marit, de hater Jonas Gahr Støre, de hater den ene og den andre. Jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skal bli dronning på grunn av dette, så vidt jeg vet har hun ikke gjort noe kriminelt? Hun har vært dum, og hun har beklaget at hun har vært dum. Hvis noen skal miste jobben sin på grunn av dette, så må det være noen i politiet, ikke kronprinsessen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
rakkarpus
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg ser Aftenposten har en kommentar der overskriften er Kan Mette Marit bli dronning etter dette?, men bak betalingsmur. Av politisk redaktør Alstadheim.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : I går kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg tror hun kan, og kommer til å bli det. Harald er gammel, Ingrid er ung. Og jeg tror ikke Norge vil drive med kupping. Om kongehuset skal avikles, vil det skje kontrollert. Tror jeg da.
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Men kanskje lurt å følge litt med på det før du mener noe om det da? |
|
|
|