|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?
Her er det omvendt. Jeg har flere ganger planlagt hyggelige fridager for oss to sammen, men maset etter å gå i barnehagen begynner alltid i 10-11-tiden. Sier jeg at de har stengt, er det ok selv om hun helst vil gå dit allikevel, men da skjønner hun iallfall at hun ikke kan. I helgene er det heldigvis ikke noe særlig mas, hun skjønner at barnehagen har stengt da, og liker at pappaen er hjemme sammen med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Jeg er ikke i jobb ennå, men når dagen kommer, vil jeg maks ha en 80% stilling - da helst fordelt på seks timer fem dager i uken, om jeg får velge selv.
![]() |
#64 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Jeg jobber fullt nå, men planen er at jeg skal jobbe 80% i et par år etter at nurket har meldt sin ankomst. Begge skal være i full barnehage.
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Grunnen til at jeg jobber redusert og ikke mannen, er enkelt og greit at han tjener uhorvelig mye mer enn meg. Selvfølgelig er det også fordi jeg nyter å kunne bruke goood tid om morgenen før Førstemann skal i barnehagen, og fordi jeg absolutt ser gleden i at Lillebror begynner i 50% plass til høsten og ikke 100%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Jeg jobber 80 % fordi jeg er alene med et kronisk sykt barn og ikke klarer å jobbe i større stilling. Da sliter jeg meg ut.
![]() |
#67 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Jeg jobber 40-50 % stilling og har foreløpig 60 % plass i barnehagen. Men til høsten skal poden ha full plass og jeg kommer ikke til å begynne å jobbe fullt av den grunn. Jeg får litt i både pose og sekk, innimellom henter jeg poden litt tidligere eller så har jeg en dag helt for meg sjøl her hjemme! Som regel gjør jeg endel husarbeid eller sitter og klunker på denne PC`n!
![]() |
#68 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hvorfor jobber du redusert?Jeg har ingenting i denne diskusjonen å gjøre, siden jeg jobber 100% og vel så det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|