Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdag - kresne unger?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 09:16   #61
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag - kresne unger?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nope. Alt går i kasserollen. Aldri opplevd steking i noen kalas vi har vært i. Ungene foretrekker også dette. Vi liker stekte pølser, men steker vi har vi som regel krydderpølse eller løkpølser o.l, samt god tid og ikke 30 pølser som skal klargjøres. ;-)

Tips: Legg pølsene på et brett i stekeovnen, med stekepapir under. Jeg tror jeg hadde fått litt vegring av kokte grillpølser faktisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 09:24   #62
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er et must å ha vann å servere. Ellers synes jeg det er spesielt å bare å ha lomper - det smaker virkelig svært annerledes enn brød, så det er ikke så rart om noen ikke liker det.

Forøvrig var menyen fin-fin!

Gammel 24-03-11, 09:38   #63
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes menyen var helt fin. Vi pleier også å ha wienerpølser, men med valg av lomper og brød. Akkurat det er ikke noe bry. Men jeg gidder ikke å ha en grandiosa i fryseren i tilfelle noen ikke liker pølser. Da skal jo bare alle ha det.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:11   #64
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tips: Legg pølsene på et brett i stekeovnen, med stekepapir under. Jeg tror jeg hadde fått litt vegring av kokte grillpølser faktisk.

Vi har da ingen voksne på besøk.

Nei det har aldri vært noen klager på kokte pølser, og overalt hvor vi er så er det sånn de serveres. Ute som privat. Er vel bare på kiosker/bensinstasjoner som serverer dem stekt, der vi ferdes.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:20   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Barn generelt i dag er jo jo uber kresne, de har en liten og smal meny hjemme som de forholder seg til og alt annet er skummelt.

Det er dessverre ikke noen sammenheng mellom hvor kresen man blir og variasjonen i det man får servert.

Vi lager sunn og variert mat, og har allikevel kresne barn. Svært kresne. MEN; de har lært seg å ikke sutre over det som serveres og spise de delene av måltidet de liker uten å lage noe fuzz.

Gammel 24-03-11, 10:34   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Da har vi forskjellige definisjon på kresen.

Av nysgjerrighet, hvordan definerer du kresen? Hvis man bare spiser et lite utvalg matvarer er det jo egentlig likegyldig om de er sunne eller ikke.

Vi har alltid opplevd bursdager hvor noen ikke liker noe, men jeg har aldri opplevd at noen har sutret over det. De har gjerne vært fornøyd med å få pølsebrød med ketchup, eller vi har fikset en brødskive med gulost eller noe slikt. Ikke voldsom tilrettelegging, men vennlig spørsmål om det er noe vi kan fikse. Noen har i grunn ikke vært særlig sultne, og det er også greit. Et barn likte bare cola, og det serverer vi ikke, men han var da fornøyd med vann. Problem fixed.

Sønnen min sier ofte at han ikke liker. Vi terper på det, men for ham så er det en saksopplysning, ikke å være uhøflig. Vi regner med at det faller på plass etterhvert, men det ville ikke falle meg inn i måneskinn å reagere på at seksåringer sier at de ikke liker noe, i stedet for kun et høflig nei takk.

Angående grill vs. wiener, så liker både barn og foreldre best wiener her i huset, og sånn har det vært med de fleste vi har møtt også. Grill i vann hørtes fryktelig ut. Personlig liker jeg aller best skikkelige kjøttpølser fra slakteren, og nå skal jeg begynne å lage pølser selv!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:37   #67
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Av nysgjerrighet, hvordan definerer du kresen? Hvis man bare spiser et lite utvalg matvarer er det jo egentlig likegyldig om de er sunne eller ikke.

Vi har alltid opplevd bursdager hvor noen ikke liker noe, men jeg har aldri opplevd at noen har sutret over det. De har gjerne vært fornøyd med å få pølsebrød med ketchup, eller vi har fikset en brødskive med gulost eller noe slikt. Ikke voldsom tilrettelegging, men vennlig spørsmål om det er noe vi kan fikse. Noen har i grunn ikke vært særlig sultne, og det er også greit. Et barn likte bare cola, og det serverer vi ikke, men han var da fornøyd med vann. Problem fixed.

Sønnen min sier ofte at han ikke liker. Vi terper på det, men for ham så er det en saksopplysning, ikke å være uhøflig. Vi regner med at det faller på plass etterhvert, men det ville ikke falle meg inn i måneskinn å reagere på at seksåringer sier at de ikke liker noe, i stedet for kun et høflig nei takk.

Angående grill vs. wiener, så liker både barn og foreldre best wiener her i huset, og sånn har det vært med de fleste vi har møtt også. Grill i vann hørtes fryktelig ut. Personlig liker jeg aller best skikkelige kjøttpølser fra slakteren, og nå skal jeg begynne å lage pølser selv!

Jeg synes ikke man kan si barn er kresne fori de ikke spiser wienerpølser eller lomper/pølsebrød, det er min mening.
Barn som er kresne er de som liker kun noen få ting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:00   #68
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke man kan si barn er kresne fori de ikke spiser wienerpølser eller lomper/pølsebrød, det er min mening.
Barn som er kresne er de som liker kun noen få ting.

Nei, det er jeg enig i. Jeg bare lurte siden du sa at du var uenig med Skilpadda i hennes definisjon av kresen, som var: "liker bare et ganske begrenset utvalg ting." Men nå ser jeg at du er enig allikevel.

Gammel 24-03-11, 11:02   #69
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er jeg enig i. Jeg bare lurte siden du sa at du var uenig med Skilpadda i hennes definisjon av kresen, som var: "liker bare et ganske begrenset utvalg ting." Men nå ser jeg at du er enig allikevel.

Hun siterte meg lenger frem , der sto det at jeg ikke synes man var kresen fordi man ikke likte de tingene, mens hun sa det motsatte.
Så det var derfor jeg svarte som jeg svarte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:03   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Hun siterte meg lenger frem , der sto det at jeg ikke synes man var kresen fordi man ikke likte de tingene, mens hun sa det motsatte.

Du nevnte jo ganske mye mer enn wienerpølser da. Og definisjonen av kresen er jo den samme, men kanskje ikke hva dere definerer som "begrenset".

Gammel 24-03-11, 11:26   #71
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man bør huske på at en del barn er ikke kresne fordi de mener å være vrange, eller fordi foreldrene har feilet. For mange er det reell angst for mat og smaker. Jeg kjenner jeg blir litt irritert av at så mange mener det bare er å si "da får du ha det så godt". Det kan man si til barn som kun ønsker å være vrange, og ikke til de som er oppriktig bekymret.

Jeg var som sagt VELDIG kresen som barn, og det var ikke fordi jeg ville det. Det at folk ga beng og dyttet på meg ting jeg ikke visste hva inneholdt og som jeg ikke hadde smakt hjemme i omgivelser hvor det var mer ok å pirke i maten, gjorde det hele bare verre.

Jeg syntes ikke en bursdag som skal være en hyggelig anleding for alle, er dagen å skulle "oppdra" andres barn ved å gi beng i at det utrykker at det ikke liker noe. Det er ikke å være hyggelig, verken om man er sånn mot barn eller voksne. Om man ikke kan ha noe annet liggende, så har man da et brød og noe pålegg liggende, så barnet som ikke har spist noe kan få det etter at de andre har spist pølser?

Det er kanskje uhøflig å si "æsj" og "liker ikke", men det er jammen meg ikke mye høflig å si "da får du ha det så godt" heller. Jeg har syntes det har vært viktig at små gjester trives hos oss, og da tar jeg slike små hensyn uten at det gjør meg noe egentlig. Vi kan ha alt på vår måte alle de andre dagene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:31   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er kanskje uhøflig å si "æsj" og "liker ikke", men det er jammen meg ikke mye høflig å si "da får du ha det så godt" heller. Jeg har syntes det har vært viktig at små gjester trives hos oss, og da tar jeg slike små hensyn uten at det gjør meg noe egentlig. Vi kan ha alt på vår måte alle de andre dagene.

Det er da ingen som har foreslått at man skal si "da får du ha det så godt"? Det er jeg helt enig i at ville være uhøflig. Men å si "neivel, OK" til en seksåring som erklærer at han ikke liker pølse og bare vil ha brød med ketchup (for eksempel), det synes jeg da må være helt greit. Det er vanligvis mange ting som serveres i en bursdag, det skal da mye til at det er det samme barnet som hverken liker pølse, pølsebrød, sjokoladekake, muffins, godteri og snacks, liksom (og om det skulle være det samme barnet, så lar det seg sikkert gjøre å gi vedkommende en brødskive eller et eple, hvis det er interesse for det). Jeg synes det greieste er å si "neivel" med et smil hvis et barn erklærer at det ikke liker noe - ikke lage noe oppstyr den ene eller andre veien. Min erfaring er at spisingen er av svært liten interesse i en barnebursdag, slik at det ikke gjør noe om noen av barna ikke spiser stort - det er leking og gaver og slikt som er hovedpoenget.

Gammel 24-03-11, 11:36   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika: jeg er veldig enig med deg. Verken jeg eller mannen min har vært kresne. Derfor er vi så overrasket over disse ungene som har så mange ting de ikke vil spise. Særlig knerten er en nøtt. Noen ganger tør han å forsøke seg på noe nytt, men vi ser at dette er fælt for ham helt på ordentlig. Derfor presser vi lite på. Vi oppfordrer til å smake, men tvinger overhodet ikke. Vi kan godt presse litt hvis vi har noe vi vet at han egentlig liker, og da spiser han som regel også helt greit etter at han har fått ned den første biten.

Men nettopp når man har kresne barn så er det viktig at man lærer ungene til hvordan de skal respondere på dette ute blant folk. Knerten liker verken brød eller lompe, men klarer å pent be om pølse med ketsjup når han er i bursdag. Eventuelt bare legger han lompa/brødet på tallerkenen og spiser pølsa. Da blir det ingen dårlig stemning.

Jeg kjenner i hvert fall at jeg blir sur over unger som høylydt proklamerer ÆSJ og "Det er ekkelt!" til maten som serveres.

Gammel 24-03-11, 11:37   #74
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika: Er det noen som har sagt at de sier "da får du ha det så godt" til barna? Det er mulig jeg tenker det av og til, (kommer litt an på hvordan barnet uttrykker at de ikke liker noe) men jeg ser heller ingen grunn til å lage en big deal ut av det og begynne å oppdra andres barn i en to timer lang bursdag. Hadde den vart fire timer, ville jeg kanskje vurdert et lite kurs i oppdragelse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 12:14   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg ser ikke at noen sier det, Joika. Når et barn sier "Jeg liker bare cola" sier jeg "OK, det har vi ikke. Vil du ha et glass vann?" Eller hvis vedkommende sier "Jeg liker ikke pølser" så spør jeg om de liker pølsebrød eller lompe, eller om de vil ha en brødskive. Hvis de ikke vil det, så er jo det også greit. Jeg sier jo ikke "Da får du ha det så godt".

Og jeg har lang erfaring med kresne barn, både som et selv, og mitt eget.

Gammel 24-03-11, 13:44   #76
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er dessverre ikke noen sammenheng mellom hvor kresen man blir og variasjonen i det man får servert.

Vi lager sunn og variert mat, og har allikevel kresne barn. Svært kresne. MEN; de har lært seg å ikke sutre over det som serveres og spise de delene av måltidet de liker uten å lage noe fuzz.

Ofte er det vel også det. Mulig ikke alltid selvfølgelig.

Jeg tror at sønnen min er kresen fordi jeg ikke varierte mer som liten, med mine dårlige kokkekunster, og Vetle sin allergi da gjorde maten lite spennende og kjedelig, det har tatt lang tid å vende... jobber med saken

Det har nok helt klart med at man er menneske, vi liker rutiner og det vandte osv. Ser jo det ikke bare gjelder mat. Vetle har hørt på knerten i 1,5 år nå til kvelden, han har fått mange andre fine, men det den ene og han er ikke engang åpen for noe annet :P

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 14:18   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Ofte er det vel også det. Mulig ikke alltid selvfølgelig.

Heller omvent. Jeg tror det er en myte at det er ensidig kosthold som fører til kresne barn. Jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen selv.

Gammel 24-03-11, 14:34   #78
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Har ikke vært ute for kresne barn i bursdag, nei. Jeg synes flertallet sluker alt.

Men det skal sies at poden vår ikke liker brus, bare rød saft, men aller helst vil drikke vann. Og av godteri er det bare ren sjokolade han liker, stort sett. Vi synes det er helt greit. Særlig siden han tar i mot godtepose, og tar den med hjem til sin mor.

Slik er min 5-åring også. Men hun liker ikke pølser heller.
Jeg kjenner jeg synes det er helt ok.

Hun liker gul saft da. Og liker ikke sjokolade. Botrsett fra ytterst få typer.

Men vanlig mat må hun pent spise det hun får servert.

Gammel 24-03-11, 14:49   #79
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også "måttet" spise en del godteposerester.

Neiogneiognei så dumt at barna ikke liker surt godteri eller lakris!

Gammel 24-03-11, 15:08   #80
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier aldri "da kan du ha det så godt", men jeg syns ærlig talt ikke det er helt naturlig å begynne å smøre brødskiver og finne fram alternativ mat heller i en bursdag der det allerede serveres veldig mye forskjellig. Om det er et barn som ikke liker pølser/pizza/hva det nå måtte være, så liker det kanskje boller/kake/gele/is eller hva det måtte være som serveres etterpå, så det er neppe noen som blir veldig sultne i løpet av de to timene et barneselskap som regel varer. Det er ofte ganske travelt som det er å arrangere barnebursdag.

Sist redigert av Filifjonka : 24-03-11 kl 15:25.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.